Papegøye Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Med revok3d får dere tatt fullstendig backup av telefonen før dere legger inn annen ROM, folkens! Løp og kjøp! Oioioi, det frister veldig da, kanskje jeg får prøve meg på revok3d iløpet av helga da... Synes det har vært så forferdelig mange forskjellige guides for rooting etc og man er usikker på hvilken man burde bruke. Høres jo bra ut at man får tatt backup også da Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Dessverre bruker Spotify latterlig mye ressurser så lenge det er i gang. Pass på å sette det i offline modus om mulig, det sparer en del strøm. stemmer ikkje den målern eller? Stod jo at den var brukt 2% av batteriet. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 bruker man datatrafikk på htc esire hvis man slår på mobiltnettverk å ikke laster ned noe?Har bestilt mobilsurf hos telenor 500mb for 99kr mnd Er fort gjort å få litt ja. Automatiske oppdateringer. Ser på den spesifiserte regningen fra Netcom at eg veldig mange dager har noen få byte mobildata, blir liksom 17 øre her og 5 øre der. Vet ikke hva som gjør det, for eg har så og si aldri mobildata aktivert. Kanskje du kan få en løsning på batteriproblemet ditt om du bytter til feks Telenor eller Ludo (som bruker Telenornett)? Egen erfaring tilsier meg at det er _MYE_ bedre dekning i Telenor sitt nett enn det er om man bruker Netcom. Kanskje det hjelper på batteritiden Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Spotify bruker mye batteri så lenge det er åpent. Anbefaler å avslutte det, når det ikke er ibruk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Noken som har eit program eller ein måte å finne ut kvifor batteriet går så fort? Er som om at telefonen ikkje får sove... Inne på Innstillinger -> Om telefonen -> Batteri Se på Oppetid og Våkentid. Se om disse endrer seg likt over noen timers tid. Hvis du har skjermen av skal Våkentid stoppe, mens oppetid skal fortsette å gå. Eg oppdaget på min telefon at telefonen aldri gikk i dvale, gikk i våken tilstand hele tiden. Var nok en eller annen app som nektet telefonen å sove. Fant ikke ut hvilken app det var, tok reset på den og fjernet med det alt. Nå er ting mye bedre enn det var da eg kunne oppleve at telefonen var tom lenge før kveld uten knapt ha brukt den. Lenke til kommentar
Srlndschps Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg klarer ikke å finne ut hvordan man sletter kontakter. Kan noen hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg klarer ikke å finne ut hvordan man sletter kontakter. Kan noen hjelpe meg litt? I Kontakter så holder du fingeren over kontakten. Da får du valg om å slette. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvordan sletter man favoritter da? Jeg har tilogmed prøvd å slette kontakten, og lagt den til igjen, men den kommer stadig opp i favoritter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Er vel flere måter. Man kan fjerne de fra favoritter under redigering av kontakten, eller man kan gå inn i favoritter mappen og slette kontakten derifra. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Via redigering blir den "fjernet", dvs at når jeg går inn på den kontakten står den ikke lengre i favorittgruppa, men på snarveien favoritter ligger den fremdeles. Hvordan gjør man det via favorittmappa? Via redigering blir den "fjernet", dvs at når jeg går inn på den kontakten står den ikke lengre i favorittgruppa, men på snarveien favoritter ligger den fremdeles. Hvordan gjør man det via favorittmappa? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Gå inn i favoritter mappen og hold fingeren over kontakten.... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvor finner jeg favorittermappa? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Kontakter..... Nederst kan du velge forskjellige ting. Den med to konvolutter. Finner du ikke den må eg nesten henvise til manualen. Endret 17. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Flere som opplever at batteri % ikke er 100% når man trekker ut strømkabelen? Av og til går den rett til 93%/97% osv, så må jeg ta ledning inn og ut så lader den mer... Har startet ett prosjekt nå, fulladett mobil, restartet. Skal bruke den helt vanlig idag. UTEN mobilt nett, se hvor lenge den holder. Kan bli spennende! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Da er Froyo på plass. Herlig OS. Hvilken? Jeg kjører siste Paul's basert på lekasjen fra HTC nå. Driver og installerer apps, så har ikke fått testet. Med revok3d får dere tatt fullstendig backup av telefonen før dere legger inn annen ROM, folkens! Løp og kjøp! For øyeblikket OpenDesire v2.0. Har fungert utrolig bra siden i går ettermiddag, så er veldig fornøyd så langt. Alt er veldig, veldig kjapt og har ikke merket noen bugs så langt, også slipper jeg ikke minst Sense. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Flere som opplever at batteri % ikke er 100% når man trekker ut strømkabelen? Av og til går den rett til 93%/97% osv, så må jeg ta ledning inn og ut så lader den mer... Har startet ett prosjekt nå, fulladett mobil, restartet. Skal bruke den helt vanlig idag. UTEN mobilt nett, se hvor lenge den holder. Kan bli spennende! Det er sikkert en innebygget beskyttelse av batteriet. Det den gjør er at den lader til 100%, så slutter den å lade og den begynner ikke igjen før den er nede på 90%. Dette er for å hindre at den lader batteriet over kapasitet, noe som sliter på batteriet. Lenke til kommentar
Srlndschps Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg klarer ikke å finne ut hvordan man sletter kontakter. Kan noen hjelpe meg litt? I Kontakter så holder du fingeren over kontakten. Da får du valg om å slette. Haha, verre var det ikke. Tusen takk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) edit: Endret 17. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå