Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Med revok3d får dere tatt fullstendig backup av telefonen før dere legger inn annen ROM, folkens! Løp og kjøp! :p

Oioioi, det frister veldig da, kanskje jeg får prøve meg på revok3d iløpet av helga da... Synes det har vært så forferdelig mange forskjellige guides for rooting etc og man er usikker på hvilken man burde bruke. Høres jo bra ut at man får tatt backup også da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bruker man datatrafikk på htc esire hvis man slår på mobiltnettverk å ikke laster ned noe?Har bestilt mobilsurf hos telenor 500mb for 99kr mnd

Er fort gjort å få litt ja. Automatiske oppdateringer.

Ser på den spesifiserte regningen fra Netcom at eg veldig mange dager har noen få byte mobildata, blir liksom 17 øre her og 5 øre der. Vet ikke hva som gjør det, for eg har så og si aldri mobildata aktivert.

Kanskje du kan få en løsning på batteriproblemet ditt om du bytter til feks Telenor eller Ludo (som bruker Telenornett)? :hmm: Egen erfaring tilsier meg at det er _MYE_ bedre dekning i Telenor sitt nett enn det er om man bruker Netcom. Kanskje det hjelper på batteritiden :)

Lenke til kommentar

Noken som har eit program eller ein måte å finne ut kvifor batteriet går så fort?

Er som om at telefonen ikkje får sove...

Inne på Innstillinger -> Om telefonen -> Batteri

Se på Oppetid og Våkentid. Se om disse endrer seg likt over noen timers tid. Hvis du har skjermen av skal Våkentid stoppe, mens oppetid skal fortsette å gå. Eg oppdaget på min telefon at telefonen aldri gikk i dvale, gikk i våken tilstand hele tiden. Var nok en eller annen app som nektet telefonen å sove. Fant ikke ut hvilken app det var, tok reset på den og fjernet med det alt.

Nå er ting mye bedre enn det var da eg kunne oppleve at telefonen var tom lenge før kveld uten knapt ha brukt den.

Lenke til kommentar

Via redigering blir den "fjernet", dvs at når jeg går inn på den kontakten står den ikke lengre i favorittgruppa, men på snarveien favoritter ligger den fremdeles.

Hvordan gjør man det via favorittmappa?

Via redigering blir den "fjernet", dvs at når jeg går inn på den kontakten står den ikke lengre i favorittgruppa, men på snarveien favoritter ligger den fremdeles.

Hvordan gjør man det via favorittmappa?

Lenke til kommentar

Flere som opplever at batteri % ikke er 100% når man trekker ut strømkabelen? Av og til går den rett til 93%/97% osv, så må jeg ta ledning inn og ut så lader den mer...

Har startet ett prosjekt nå, fulladett mobil, restartet. Skal bruke den helt vanlig idag. UTEN mobilt nett, se hvor lenge den holder. Kan bli spennende!

Lenke til kommentar

Da er Froyo på plass. Herlig OS. :)

Hvilken? Jeg kjører siste Paul's basert på lekasjen fra HTC nå. Driver og installerer apps, så har ikke fått testet.

Med revok3d får dere tatt fullstendig backup av telefonen før dere legger inn annen ROM, folkens! Løp og kjøp! :p

For øyeblikket OpenDesire v2.0. Har fungert utrolig bra siden i går ettermiddag, så er veldig fornøyd så langt. Alt er veldig, veldig kjapt og har ikke merket noen bugs så langt, også slipper jeg ikke minst Sense. :)

Lenke til kommentar

Flere som opplever at batteri % ikke er 100% når man trekker ut strømkabelen? Av og til går den rett til 93%/97% osv, så må jeg ta ledning inn og ut så lader den mer...

Har startet ett prosjekt nå, fulladett mobil, restartet. Skal bruke den helt vanlig idag. UTEN mobilt nett, se hvor lenge den holder. Kan bli spennende!

Det er sikkert en innebygget beskyttelse av batteriet. Det den gjør er at den lader til 100%, så slutter den å lade og den begynner ikke igjen før den er nede på 90%. Dette er for å hindre at den lader batteriet over kapasitet, noe som sliter på batteriet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...