covah Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hei! Kjøpte meg HTC Desire i dag og lurer på om man er nødt til å lade opp batteriet før man slår den på eller om man kan skru den på med en gang? Eventuelt hvor lenge må den lade? Du kan begynne å bruke den når du vil. Det var forrige generasjons batteri man måtte lade opp i flere timer før man kunne ta den i bruk. Denne typen batteri slutten man med for mange år siden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Leste på et engelsk forum om noe med 3 tier lading før første gang. Stod visstnok i manualen.... Men har ikke sett etter det i min manual Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Jeg tror batteriet mitt har blitt bedre etter flere ladinger. 2 dager, 9 timer og 30 minutter siden lading og JuicePlotter-widgeten sier at jeg fortsatt har igjen nesten 4 timer. Endret 16. juli 2010 av Atald Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Da er Froyo på plass. Herlig OS. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Til dere som har så veldig god batteritid... Snakker dere noe i telefonen? Mitt batteri synker drastisk når jeg snakker i telefonen... Hatt mobilen i bruk i 8 timer nå, og er på 50% batteri. Snakket i telefonen totalt 1 time, ellers lite bruk... Hvordan klarer dere ha så syk batteritid? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Nja min varer i ca 1,5 dag mellom hver lading. Mens bruker jeg den mye, så tar det ca 7 timer før batteriet er nermest flatt. Lenke til kommentar
Dellabernt Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Er det noen her som opplever flimring på skjermen under vanlig internett bruk med lyse bakgrunner? Jeg kjører 1/3 av skjermens lys styrke, og syns det flimrer voldsomt/godt synlig når jeg da surfer på nettsider med hvite bakgrunner Lenke til kommentar
Dellabernt Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg må og si at jeg syns jeg ser noen striper. Dvs; om jeg tar google.no som utgangs punkt, at jeg kan skimte små striper noen steder,hvite sådan. Alt er hvitt, og en liten stripe som kanskje ikke er fult så hvit. Jeg vil bare finne ut om jeg kanskje ha en små skada skjerm eller ei: ) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Til dere som har så veldig god batteritid... Snakker dere noe i telefonen? Mitt batteri synker drastisk når jeg snakker i telefonen... Hatt mobilen i bruk i 8 timer nå, og er på 50% batteri. Snakket i telefonen totalt 1 time, ellers lite bruk... Hvordan klarer dere ha så syk batteritid? Hehe... Har lurt litt på det samme, men husk at 6 timer taletid er oppgitt som maks. Da kan man si 4,5-5 timer ved normale forhold, maks. Dvs at batteriet vil falle over 20% pr time taletid... Og er det da litt dårlig dekning vil man kunne oppleve godt over 30% av batteriet blir brukt på en time tale.... Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg ringer fra kjelleren, mulig det er dårlig dekning der.. Batteriet ryker hvertfall! Fatter ikke hvordan folk kan ha 2 døgn oppetid på telefonen! HAr dere på mobilt nett da? pushmail? Bruker dere mobilen noe i det hele tatt? Skal te ett eksperiment en dag og lade mobilen helt, og bare la den ligge, se hvor lenge den holder, ikke SJANGS at min holder mer en en dag. Men jeg ringer mye, sender mye meldinger, sender og leser mye mail (mobilt nett, ikke wifi). Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg ringer fra kjelleren, mulig det er dårlig dekning der.. Batteriet ryker hvertfall! Fatter ikke hvordan folk kan ha 2 døgn oppetid på telefonen! HAr dere på mobilt nett da? pushmail? Bruker dere mobilen noe i det hele tatt? Skal te ett eksperiment en dag og lade mobilen helt, og bare la den ligge, se hvor lenge den holder, ikke SJANGS at min holder mer en en dag. Men jeg ringer mye, sender mye meldinger, sender og leser mye mail (mobilt nett, ikke wifi). Synes dette er er rart...som sagt jeg har på mobilt nett hele døgnet, og med normal feriebruk med noen få samtaler og sms og pushmail pluss gmailen på hele døgnet så er det sjelden jeg har mindre enn 60% etter ett døgn. Men jeg ser at WIFI'en min trekker strøm fordi jeg har ustabile routere . Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Når jeg jobber (i bunnen av en stålbåt) så har jeg sjeldent dekning. Da lader jeg mobilen annenhver dag. Syntes det er bra nok forsåvidt. Min gamle nokia 5230 hadde jeg på normalt (ikke flymodus) på en flytur på 1.5timer en gang, og når jeg kom frem hadde den slukt halve batteriet mitt! Regner derfor med at telefoner bruker mye juice på å søke etter nett. Nå skur jeg telefonen på flymodus (eller helt av) når jeg flyr og er nedi båten, rett og slett for å spare litt batteridtid. Tror selv jeg bruker telefonen ganske som normalt. Litt wifi, datatrafikk, noen meldinger og samtaler i kanskje 20min hver dag. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Da er Froyo på plass. Herlig OS. Hvilken? Jeg kjører siste Paul's basert på lekasjen fra HTC nå. Driver og installerer apps, så har ikke fått testet. Med revok3d får dere tatt fullstendig backup av telefonen før dere legger inn annen ROM, folkens! Løp og kjøp! Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Hei Noen som har prøvd/kjøpt laderen som ble nevnt for noen sider tilbake? Dealextreme Jeg funderer på å kjøpe selv, men hvis det er bare møkk, så driter jeg i det... siden den er såpass billig så blir jeg litt skeptisk i grunnen.... men hvis den funker greit så er det jo bare digg. Endret 16. juli 2010 av arsvendg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Står at den leverer 1A så da skal den jo være like rask som HTC laderen hvertfall... Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Tenkte jeg skulle prøve meg på Froyo nå, og lurer på om noen har en finfin link med guide? Google sender meg bare til diverse techblogger som jeg ikke veit om jeg kan stole på. Har ingen spesielle preferanser til hvilken root, så lenge du er fornøyd med rom'en, funker den sikkert for meg også Lenke til kommentar
ms_silje Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) *never mind* Endret 16. juli 2010 av ms_silje Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Batteritiden min er blitt dårligere. Spotify skal vel ikkje bruke spessielt masse straum når den bare sitter der i bakgrunnen og ikkje speler av musikk ein gang? "Formaterte" telefonen for ikkje mange dager sida, og la ikkje innigjen backupen heller får å få resat den skikklig. Alikevel forsvinner eit batteri på ein halv dag ca. Eg har friendstream på med default oppsett, kun facebook, men denne skal eg ta av. Er også innlogga på flickr. Noken som har eit program eller ein måte å finne ut kvifor batteriet går så fort? Er som om at telefonen ikkje får sove... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Dessverre bruker Spotify latterlig mye ressurser så lenge det er i gang. Pass på å sette det i offline modus om mulig, det sparer en del strøm. Endret 16. juli 2010 av Atald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå