LeChock Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 For de som vil ha paid apps: Ebay! SØK etter simcard, så finner du mangen! Jeg bestilte selv fra UK, husker ikke merke i farten.. Kosten 19 kroner INKL porto, og når de kom fra, var det søren meg 2 SIMKORT for 19 KRONER! Satte i simkortet, ingen pin trengtes, slo på wifi`en og vips, det var mange nye apps på markedet Lastet ned og virker gull! Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 40% på Zagg.com Koden går ut 31 juli eh2576 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Har en 50% også på zagg.com. PM om interressert. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg skal ha min i taske, men anbefaler dere beskytelse også ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ser ikke behovet for skjermbeskyttelse hvis du alltid har den i veske... Skjermbeskyttelsen er jo for å unngå riper om man legger nøkler i samme lomme etc. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Tåler skjermen litt uten beskyttelse, eller er det slik at det blir riper i den bare en "er borti den med noe" ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Tåler skjermen litt uten beskyttelse, eller er det slik at det blir riper i den bare en "er borti den med noe" ? Har ikke fått noen riper enda, men har vel ikke hatt telefonen mer enn 2-3 uker. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Har hatt min i rundt 2 måneder uten å få noen form for riper på skjermen. Har ikke noe form for beskytter på telefonen og eneste hensyn jeg tar er å ikke legge nøkler å lignende i samme lomme... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Er vel såkalt "ripefritt" glass på det, så det er ikke bare å legge ei fjær på glasset også er helvete løs... Er så frekk at jeg siterer meg selv: Er det noen som har peiling på hvorfor Youtube-app'en ikke vil logge seg inn på kontoen min? Lurer på om dette har noe med å gjøre at jeg linka YouTube og Google-kontoene mine... Får bare opp beskjed om å taste passord når jeg åpner app'en, taster riktig passord, må taste inn CAPTCHA-svar og så må jeg taste passord igjen. Slik går det i loop... Er 100% sikker på at jeg taster riktig passord, for det er det samme passordet jeg bruker for å logge meg inn på Youtube på en datamaskin. Er det noen som veit? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Tåler skjermen litt uten beskyttelse, eller er det slik at det blir riper i den bare en "er borti den med noe" ? Har hatt min en god stund nå, og har prestert å miste den i bakken 2 ganger. En gang på brostein og en annen på grus. Noen hakk i chassiet, men skjermen like hel og pen som da jeg kjøpte den. Er vel det man kaller flaks? Men passer alltid på å ha den for seg selv i lomma, så unngår man ihvertfall striper Lenke til kommentar
starfox Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 bruker man datatrafikk på htc esire hvis man slår på mobiltnettverk å ikke laster ned noe?Har bestilt mobilsurf hos telenor 500mb for 99kr mnd Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg har fått ripe i min skjerm. Plager meg ikke altfor mye, var på jobb det skjedde, så skjønner det godt egentlig. Er man litt påpasselig med hva man gjør og hvor man har telefonen, så tror jeg det skal endel til for å få ripe på skjermen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 bruker man datatrafikk på htc esire hvis man slår på mobiltnettverk å ikke laster ned noe?Har bestilt mobilsurf hos telenor 500mb for 99kr mnd Er fort gjort å få litt ja. Automatiske oppdateringer. Ser på den spesifiserte regningen fra Netcom at eg veldig mange dager har noen få byte mobildata, blir liksom 17 øre her og 5 øre der. Vet ikke hva som gjør det, for eg har så og si aldri mobildata aktivert. Lenke til kommentar
Hoihjelle Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hei! Kjøpte meg HTC Desire i dag og lurer på om man er nødt til å lade opp batteriet før man slår den på eller om man kan skru den på med en gang? Eventuelt hvor lenge må den lade? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Hei! Kjøpte meg HTC Desire i dag og lurer på om man er nødt til å lade opp batteriet før man slår den på eller om man kan skru den på med en gang? prøv Eventuelt hvor lenge må den lade? til den er fulladet eller til du ikke gidder mer. men fra spøk til revolver; vis det er strøm på batteriet(og det vil jeg tro det er) er det bare å skru den på og begynne å bruke den. og siden det er Li-Ion kan du så å si lade det som du vil uten at det vil/skal få merkbare konsekvenser for de ~1000 første ladingene vel. Endret 16. juli 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Noen som har et tips til en billig og bra bilholder med lader? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Noen som har et tips til en billig og bra bilholder med lader? Brodit.se har bra holdere, men de er ikke spesielt billige. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Gå inn i standard meldings-appen og slå av alle varslinger Kan du forklare meg nøyaktig hvor jeg gjør dette og vil det bli sånn at jeg ikke får dobbelt da? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Gå inn i det innebygde meldingsprogrammet. Trykk meny, innstillinger og huk vekk "Motatt varsling". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Gå inn i standard meldings-appen og slå av alle varslinger Kan du forklare meg nøyaktig hvor jeg gjør dette og vil det bli sånn at jeg ikke får dobbelt da? Messages->Trykk på menyknappen->Settings->Under "Recived Messages" så står det "Delivery notification". Den disabler du og vips du skal bare få opp en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå