Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Whoy, noen som vet hva prisen for 2g / 3g er med Netcom Kontant? Har fått ett symbol med E og noen piler under, ved siden av Wifien og fant ut hva det var. Virker ikke som den er aktiv med mindre jeg faktisk bruker nettet, men vil nødig at kontantkortet plutselig tømmes fordi en app eller noe roter med nett.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordeler å ulemper med denne telefonen?

Vurderer denne og x10... Hva vil dere anbefale?

 

Desire. Hadde X10 i litt over 1 uke før at jeg byttet. Firmware updates som er kommet til nå skal ha gjort X10 bedre, men jeg var uansett ikke fornøyd. Er godt fornøyd med Desire, og den blir sikkert bare bedre nå Android 2.2 updaten kommer i løpet av året.

Lenke til kommentar

Fordeler å ulemper med denne telefonen?

Vurderer denne og x10... Hva vil dere anbefale?

Hadde x10, solgte og kjøpte Desire og har ikke angret. Bedre skjerm,UI,andriod2.1, bedre taster. Liker designen bedre. Eneste jeg savner er en kameratast men det blir en vanesak. For meg er Desire en bedre tlf.

Lenke til kommentar

Her er tallene for min telefon:

 

Tid siden sist frakoblet lader (100% oppladet): 10t 27 min

 

Telefonen ikke i bruk: 44%

Celle-standby: 28%

Skjerm: 27%

Spotify: 2%

 

87% gjenværende strøm på batteriet.

 

 

Hva er hva her, av awake og uptime?

Du er på feil meny. Gå inn på Innstillinger -> Om telefonen -> Batteri og ikke trykk deg videre inn for å se hva som har brukt batteriet.

 

De av dere som sier at man ikke trenger appkillers kan gå og legge dere. Det er jo helt soleklart at man trenger dette....

Nuhvel. De fleste har satt opp autokill, og det er tøv. Men når programmene er bugget slik som i dette tilfellet så trenger man det ja, helt til man har fikset problemet. Jeg slet med at hvis jeg logget på med Facebook for HTC Sense holdt telefonen våken. Så snart jeg deaktiverte syncen på denne, ble problemet løst. Det jeg vil betegne som flaut fra HTCs side, er at de fleste programmene jeg har vært borti som holder telefonen våken, er deres programmer.
Lenke til kommentar

Fordeler å ulemper med denne telefonen?

Vurderer denne og x10... Hva vil dere anbefale?

Hadde x10, solgte og kjøpte Desire og har ikke angret. Bedre skjerm,UI,andriod2.1, bedre taster. Liker designen bedre. Eneste jeg savner er en kameratast men det blir en vanesak. For meg er Desire en bedre tlf.

Bedre skjerm?, ok, ta en dag når det er mye sol ute, og prøv å ta noen bilder ute og se om du klarer å se det du tar bilder av på skjermen. Kom så tilbake her og fortell oss om skjermen er noe bedre enn skjermen til XPERIA X10.

 

For innebruk, så er nok skjermen til Desire hakket bedre ja på grunn av at fargegjenngivelsen er en del bedre. Det vet jeg selv, for jeg har selv stått å sett på min egen XPERIA X10 samtidig som jeg har sett på en HTC Desire.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Her er tallene for min telefon:

 

Tid siden sist frakoblet lader (100% oppladet): 10t 27 min

 

Telefonen ikke i bruk: 44%

Celle-standby: 28%

Skjerm: 27%

Spotify: 2%

 

87% gjenværende strøm på batteriet.

 

 

Hva er hva her, av awake og uptime?

Du er på feil meny. Gå inn på Innstillinger -> Om telefonen -> Batteri og ikke trykk deg videre inn for å se hva som har brukt batteriet.

 

De av dere som sier at man ikke trenger appkillers kan gå og legge dere. Det er jo helt soleklart at man trenger dette....

Nuhvel. De fleste har satt opp autokill, og det er tøv. Men når programmene er bugget slik som i dette tilfellet så trenger man det ja, helt til man har fikset problemet. Jeg slet med at hvis jeg logget på med Facebook for HTC Sense holdt telefonen våken. Så snart jeg deaktiverte syncen på denne, ble problemet løst. Det jeg vil betegne som flaut fra HTCs side, er at de fleste programmene jeg har vært borti som holder telefonen våken, er deres programmer.

 

Vi får bare håpe at HTC klarer å rette opp i dette.

Lenke til kommentar

Fordeler å ulemper med denne telefonen?

Vurderer denne og x10... Hva vil dere anbefale?

Hadde x10, solgte og kjøpte Desire og har ikke angret. Bedre skjerm,UI,andriod2.1, bedre taster. Liker designen bedre. Eneste jeg savner er en kameratast men det blir en vanesak. For meg er Desire en bedre tlf.

Bedre skjerm?, ok, ta en dag når det er mye sol ute, og prøv å ta noen bilder ute og se om du klarer å se det du tar bilder av på skjermen. Kom så tilbake her og fortell oss om skjermen er noe bedre enn skjermen til XPERIA X10.

 

For innebruk, så er nok skjermen til Desire hakket bedre ja på grunn av at fargegjenngivelsen er en del bedre. Det vet jeg selv, for jeg har selv stått å sett på min egen XPERIA X10 samtidig som jeg har sett på en HTC Desire.

 

Tull. Desire funker helt fint i solskinn. Det vet jeg, for jeg har en selv. Den er i tillegg mye raskere, telefonen er langt mer gjennomført, den har som sagt bedre skjerm, den har multitouch, og den har alle androidknappene.

Lenke til kommentar

Fordeler å ulemper med denne telefonen?

Vurderer denne og x10... Hva vil dere anbefale?

Hadde x10, solgte og kjøpte Desire og har ikke angret. Bedre skjerm,UI,andriod2.1, bedre taster. Liker designen bedre. Eneste jeg savner er en kameratast men det blir en vanesak. For meg er Desire en bedre tlf.

Bedre skjerm?, ok, ta en dag når det er mye sol ute, og prøv å ta noen bilder ute og se om du klarer å se det du tar bilder av på skjermen. Kom så tilbake her og fortell oss om skjermen er noe bedre enn skjermen til XPERIA X10.

 

For innebruk, så er nok skjermen til Desire hakket bedre ja på grunn av at fargegjenngivelsen er en del bedre. Det vet jeg selv, for jeg har selv stått å sett på min egen XPERIA X10 samtidig som jeg har sett på en HTC Desire.

 

Kjøp deg eit digital kamera...

Lenke til kommentar

Har selv hatt Desire og X10..

Jeg likte ikke X10 i det hele tatt!

 

- Lignet litt på en Volvo 240, bare i mobilform...

- Kommer med utdatert Android? WHAT?

- Timescape og Mediascape? Herregud, hva kan det brukes til? Lagger som fy!

- SENSE?

- DYRERE enn desire.

- IKKE Amoled skjem.

- Multitouch?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk, men "klokke" gir bare et lite statisk ikon av en analog klokke.

 

Clock eller klokke fra HTC, så blar du deg bortover :)

 

14h 24m since unplugged og 48% batteri! :) Må si jeg er fornøyd, når jeg har brukt telefonen forholdsvis aktivt... mye spilling og telefonsamtaler etc.

 

Edit:

 

Whoy, noen som vet hva prisen for 2g / 3g er med Netcom Kontant? Har fått ett symbol med E og noen piler under, ved siden av Wifien og fant ut hva det var. Virker ikke som den er aktiv med mindre jeg faktisk bruker nettet, men vil nødig at kontantkortet plutselig tømmes fordi en app eller noe roter med nett.

 

https://netcom.no/abonnement/mobilabonnement/kontantkort.html

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Batteriet mitt har nå også fått den mye omtalte boosten mange her har snakka om :) Veldig deilig å gå ut døra om morran og vite at jeg kan bruke telefonen så MYE jeg vil, og garantert klare meg gjennom dagen :)

 

Bra å høre du synes batteriet er bra, men skrive slikt som dette er bare missvisende. Du kan IKKE bruke telefonen så mye du vil, og den holder hele dagen, det er noe alle vet. Da burde du helle skrive så mye di vil med ditt bruksmønster, for jeg kan garantere deg at du LETT kan tappe telefonen ut i løpet av en dag, det er bare å bruke den mye...

 

Dette er ikke for å hakke på deg, men som jeg skrev i første setning, det du skriver er direkte missvisende.

 

jarle

Lenke til kommentar

Takk, men "klokke" gir bare et lite statisk ikon av en analog klokke.

Clock eller klokke fra HTC, så blar du deg bortover :)
Har den, men skjønner ikke hvor du mener jeg skal "bla".

 

-Om jeg "blar" når jeg ser ikonet for "klokke" så går jeg bare til neste side med widgets.

-Når jeg åpner "klokke" er 5 forskjellige klokkeprogrammer som opptar hele skjermen tilgjengelige, men man kan ikke "bla" mellom disse.

Lenke til kommentar

Takk, men "klokke" gir bare et lite statisk ikon av en analog klokke.

Clock eller klokke fra HTC, så blar du deg bortover :)
Har den, men skjønner ikke hvor du mener jeg skal "bla".

 

-Om jeg "blar" når jeg ser ikonet for "klokke" så går jeg bare til neste side med widgets.

-Når jeg åpner "klokke" er 5 forskjellige klokkeprogrammer som opptar hele skjermen tilgjengelige, men man kan ikke "bla" mellom disse.

 

-Hvordan får du sett alle fem dersom du ikke blar? Er de på samme siden?

 

Men jeg husker jeg surra med dette selv i starten, for det er en widget som heter Klokke, og en som heter Analog klokke. Den ene gir bare en liten sølvfarget klokke på skjermen, mens den andre gir deg valg mellom flere store, og ja, dem måtte jeg bla imellom (finger-swipe mellom skjermene med diverse klokker).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...