Bjarnemann Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Elprice Var så hyggelig med en representant fra dem i tråden, så tenkte jeg skulle gå for dem. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Edit: Sto at den ble sendt fra fjernlager om 2 (TO) dager?! Den har ubekreftet leveringsdato hos Elprice, så den sendes nok ikke om 2 dager. Når jeg bestilte min Desire i midten av mars stod det følgende i ordrebekreftelsen: "Basert på lagerstatus på varen(e) du har bestilt har nettbutikken beregnet at pakken vil bli sendt fra vårt lager 12.03.2010." Dette er altså en automatisk generert leveringstid basert på data som åpenbart ikke fungerer så bra om en vare har ubekreftet leveringsdato. Tvilsomt at du får den før etter påske. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har en mistanke at vi får gode nyheter i dag...... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 å kva er det? eg mobilen kjem i dag? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Noen spesielle hint om hva denne mistanken baserer seg på? Lurer óg på hva som ligger i definisjonen "gode nyheter" Lenke til kommentar
mroek Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Jeg tipper kewell79 mistenker at telefonen kommer tidligere enn 8. april. I England er det (visstnok) bekreftet at flere leverandører får den inn på lager i dag, og vi kan jo bare håpe at det skjer i Norge også. Endret 25. mars 2010 av mroek Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 I England er det (visstnok) bekreftet at flere leverandører får den inn på lager i dag, og vi kan jo bare håpe at det skjer i Norge også. tvilar, men kan jau håpe. Hadde vore ubeskriveleg fantastisk bra om det faktisk hadde skjedd... Lenke til kommentar
Veg4rd Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Kan jeg bruke denne telefonen som 3g modem for bærbar PC? via USB feks? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Det skal fungere fint. Veldig god oppskrift(er) finnes her. Edit: Leser litt i kommentarene og der står det at du ikke trenger å kjøpe klientprogrammet til PDANet. Kan kjøre trådløs tilkobling vha. Bluetooth Endret 25. mars 2010 av AndrèFronDrei Lenke til kommentar
mroek Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Og der er telefonen visstnok på lager hos en leverandør i UK: Stock Update: Handtec has secured a large quantity for the first batch. Status: Still Available Lenke til kommentar
-ronin- Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Og der er telefonen visstnok på lager hos en leverandør i UK: Stock Update: Handtec has secured a large quantity for the first batch. Status: Still Available ...hvilken leverandør i UK fant du denne meldingen hos?! Sorry; deleted - så (litt) for sent at du faktisk hadde skrevet "Handtec". Ellers; er det noen som kjenner noen (som evt. kjenner noen) som jobber sentralt nok til å kjenne detaljer ift. den norske importøren/leverandøren?!? (Ja, venter rimelig spent, og utålmodig nå, gitt =) Endret 25. mars 2010 av -ronin- Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hadde vært utrolig digg å få telefonen før helligdagene slår inn ihvertfall Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hei Leverandørene våre sier Desire ikke kommer tidligere. mvh Elprice.no Lenke til kommentar
dredg Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det skal fungere fint. Veldig god oppskrift(er) finnes her. Edit: Leser litt i kommentarene og der står det at du ikke trenger å kjøpe klientprogrammet til PDANet. Kan kjøre trådløs tilkobling vha. Bluetooth Hva!? Er det ikke native støtte for tethering i Android? Jeg er vant med å trykke 1 knapp på iPhone for å dele internett og dette virket veldig bakvendt! Lenke til kommentar
mroek Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Leverandørene våre sier Desire ikke kommer tidligere. Isj. Kan vi regne med at du/dere informerer i denne tråden hvis datoen likevel skulle bli endret? Er det hemmelig hvem som er deres leverandør? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det skal fungere fint. Veldig god oppskrift(er) finnes her. Edit: Leser litt i kommentarene og der står det at du ikke trenger å kjøpe klientprogrammet til PDANet. Kan kjøre trådløs tilkobling vha. Bluetooth Hva!? Er det ikke native støtte for tethering i Android? Jeg er vant med å trykke 1 knapp på iPhone for å dele internett og dette virket veldig bakvendt! http://www.htc.com/no/product/desire/specification.html Som du ser der er det støtte. Koble til pc med usb og det dukker opp valg om du ønsker tethering Lenke til kommentar
-ronin- Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hei Leverandørene våre sier Desire ikke kommer tidligere. mvh Elprice.no Jaja, sånn er livet - det er jo fortsatt lov å håpe, men tror nok ikke man bør instille seg på å få godsakene i hus før over påske. Ellers; ville selvfølgelig satt uendelig stor pris på umiddelbar oppdatering på dette forumet (dvs. i denne tråden) dersom leveringsdato (bekreftet eller ubekreftet) skulle endre seg... Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Leverandørene våre sier Desire ikke kommer tidligere. Isj. Kan vi regne med at du/dere informerer i denne tråden hvis datoen likevel skulle bli endret? Er det hemmelig hvem som er deres leverandør? Litt usikker om vi kan gå ut med navnet på leverandørene, så tror ikke jeg skal si det. Men ja, vi holder dere oppdaterte skulle det bli noen endringer, den ene eller andre veien mvh Elprice.no Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 italiensk review 3 videoer Lenke til kommentar
mroek Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Da har T-Mobile UK offisielt bekreftet at de vil ha Desire ute i butikkene på mandag: http://www.engadget.com/2010/03/25/htc-desire-confirmed-for-march-29-launch-on-t-mobile-uk/ Hadde vi bare vært like heldige her på berget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå