Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Nei. Kun google. Har ikke flickr, facebook eller twitter. Er litt for gammel til slikt ;)

 

Edit: Trenger litt tips nå. Tar en fabrikk reset, oppdaterer til nyeste versjon software og installerer Advanced Task Killer free. Så vil eg finne ut hva som gjør dette med våken tiden. Tror eg sjekker dette ganske kjapt med fabrikkoppsettet og tar det derfra app for app samtidig som eg hele tiden sjekker om oppetid og våkentid følger hverandre eller ikke.

 

Høres dette ut som en plan?

 

Men våkentiden skal stoppe med en gang skjermen slåes av?`

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Hvis det var veldig "straight forward" å gjøre det for dere, ville dere da ha byttet Desiren deres mot en Samsung Galaxy S? Hvorfor / hvorfor ikke?

 

Jeg er nemlig i den situasjonen nå, at jeg må bestemme meg for hvilken. Galaxy S vil da også koste meg litt over tusenlappen mer, i tilfelle.

 

Veldig i tvil. Galaxy har jo kickass skjerm, og skjerm er det som tiltrekker meg mest hos en mobil. Mye derfor jeg kjøpte Desire og :) Men på den annen side er Desire veldig gjennomført (har ikke hatt noe problemer med den ennå), og Sense er veldig chill. I tillegg har Desire alle Androidknappene, det har ikke Galaxy.

 

Kunne jeg bytta nå uten å betale, så kanskje. Skulle jeg kjøpt ny mobil i dag hadde jeg lett gått for Desire pga prisen.

 

Jotun: Jeg har erfart at mobilen min suger mer batteri når den har stått på lenge. Prøv å slå den av og på og se om det hjelper :)

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Nei. Kun google. Har ikke flickr, facebook eller twitter. Er litt for gammel til slikt ;)

 

Edit: Trenger litt tips nå. Tar en fabrikk reset, oppdaterer til nyeste versjon software og installerer Advanced Task Killer free. Så vil eg finne ut hva som gjør dette med våken tiden. Tror eg sjekker dette ganske kjapt med fabrikkoppsettet og tar det derfra app for app samtidig som eg hele tiden sjekker om oppetid og våkentid følger hverandre eller ikke.

 

Høres dette ut som en plan?

 

Men våkentiden skal stoppe med en gang skjermen slåes av?`

 

Gjorde en edit av forrige innlegg, la til en link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=666404

 

Uansett, våkentid skal stoppe å tikke så og si med en gang ja, dog pleier å ta noen sekunder. Drøy det 1min så fungere det som regel greit.

Lenke til kommentar

Hmmm... Eg bruker HTC sin kalender widget... Kan det ha med denne å gjør kanskje? Selv om eg ikke har Flickr?

 

Edit: Tok turen innom de bildene han ts la ut. Mitt er 100% på kjørende, men det er kun HandCent som har litt under den Delvis våken mappen....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Nja, usikkert, har vært prat om det: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=666404 altså problem i form av at den ikke lar telefonen gå riktig inn i standby modus, som igjen vil føre til økt batteri bruk når telefonen ikke er i bruk. Dog som det står i tråden så skal det være fikset, men er fortsatt noe trøbbel med standby/awake-time som fortsatt finnes i telefonen, da jeg selv har opplevd dette og prøvde det meste som har blitt nevnt rundt dette. Men vil ikke si at jeg med sikkerhet kan si det skyldes flickr.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Noen enkle spørsmål her. Har ikke fått mobilen ennå...

 

Er det slik at jeg må installere ekstraprog. for å lagre bilder osv som jeg får via mms?

NEI, det må du ikke.

 

Kan jeg bruke mp3 som ringelyd osv?

JA, det kan du. Kan også anbefale å legge inn Zedge, der finner du mange bilder og ringetoner (alt gratis).

Lag en mappe på minnekortet som heter ringtones og legg mp3'ene dine der. De vil da komme som valg når du skal velge ringetone (etter en restart tror jeg).

 

Er det lett å finne æøå inst. til mobilen?

Vet ikek hva slags instillinger dette er, men jeg kjøpte telefonen i nederland, og jeg hadde ingen problemer med å få æ,ø,å og norsk ordbok og norsk systemtekst.

 

Finnes det noen gratisprog som jeg kan spille divx med?

Garantert.

 

Finnes det noen gratisprog til Flac?

Ja, andLess og meridian i hvertfall. Kan hende de kan spille av divx også.

Kan en gjøre slik at mobilen oppdatere seg automatisk på mail osv. når den finner et internett som jeg bruker, men ikke ellers, slik at den ikke må bruke 3g osv (da må jeg jo betale for data-bruk)

Du kan velge oppdateringsfrekvensen på de ulike tingene, og også skru av mobildata. Da vil den bare oppdatere når du er på WLAN.

 

Se mine svar over.

Endret av jale
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Question 1:

Når du kobler mobilen til PC med usb-kabel får du valget å "dele internett fra telefon til mobilen." Fungerer dette? Idag bruker jeg eget program får å kunne bruke mobilinternetten på pcen via usb. Prøvde å bare bruke valget i menyen, men fikk ikke nett da....

 

Dette funket aldeles strålende for meg. Windows XP har eg. Såg i network connections at når eg plugget inn usb kabelen og valgte "del internet" så kom den en ny tilkobling der som det stod noe om HTC i. Se etter denne, dukker ikke denne opp må du kanskje installere htc synk og driverne som trengs. Har du installert det?

 

Prøvde dette i dag, fikk det ikke helt til.. Jeg bruker da windows 7...

Jeg koblet til mobilen via usb, valte del internett alternativet på mobilen.

Hvor går jeg fra her får å kunne begynne å surfe?

 

Edit: Fikk det til :) Takk

Endret av Skjo
Lenke til kommentar

Hmm har noen opplevd at telefonen plutselig ikke vil laste ned apps jeg har i nedlastingslisten? Den står bare på starter nedlasting. Har slått av og på, prøvd med wifi og 3g.. Ingenting hjelper. Har slettet alle nedlastingene for så å bare legge til en av de også.

 

Samme problemet her, ser ut til å stå bom stille. Skal man se det når nedlastingen faktisk er i gang?

 

Slik at man ser hvor langt nedlastingen har kommet. Har ikke fått lastet ned en dritt, alt har stoppet opp (?).

 

Fant ut av det. Måtte avinnstallere google earth slik at jeg fikk bort feilmeldingen om at det begynte å bli liten plass. helvetes begrensede internminne.

 

mario Live wallpaper FTW!

Lenke til kommentar

 

 

Eg la aldri merke til denne teksten underveis, og ingen kan fortelle meg at den ikke er plassert så langt nede og og med liten skrift for at vi som kunder skal legge merke til den. Når saken i tillegg var at eg bestilte fra denne nettbutikken fordi den hadde den inne på lager så blir skuffelsen enda større mtp at de hadde den ikke på lager....

 

Idioter.

 

Skjønner frustrasjonen. Holdt på å bestille fra mytrendyphone.no jeg også, men oppdaget det med liten skrift tidsnok. :cry:

 

Bestilte fra thandel.no istedet, hvor de hadde den på lager. Var og hentet den samme dagen. :w00t:

 

Lars Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...