Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Question 1:

Når du kobler mobilen til PC med usb-kabel får du valget å "dele internett fra telefon til mobilen." Fungerer dette? Idag bruker jeg eget program får å kunne bruke mobilinternetten på pcen via usb. Prøvde å bare bruke valget i menyen, men fikk ikke nett da....

 

Dette funket aldeles strålende for meg. Windows XP har eg. Såg i network connections at når eg plugget inn usb kabelen og valgte "del internet" så kom den en ny tilkobling der som det stod noe om HTC i. Se etter denne, dukker ikke denne opp må du kanskje installere htc synk og driverne som trengs. Har du installert det?

Lenke til kommentar

Eg har inntrykk av at den innebygde pdf leseren finner pdf'ene uansett hvor du legger de.

 

Eg la mine filer i litt forskjellige mapper etter hva de inneholdt. Bussruter i en mappe og litt andre ting andre plasser. Men pdf leseren finner de når den åpnes. Nå har ikke eg så mange filer innpå, så vet ikke hvordan det blir mtp oversiktlighet.

Lenke til kommentar

Eg har inntrykk av at den innebygde pdf leseren finner pdf'ene uansett hvor du legger de.

 

Eg la mine filer i litt forskjellige mapper etter hva de inneholdt. Bussruter i en mappe og litt andre ting andre plasser. Men pdf leseren finner de når den åpnes. Nå har ikke eg så mange filer innpå, så vet ikke hvordan det blir mtp oversiktlighet.

 

Tusen takk, det gikk veldig greit :)

Lenke til kommentar

Pokker og... Bestilte brodit bilholder til desire, fra mytrendyphone.no, så får eg ene delen nå (andre del i restordre) og må betale fortollingsgebyr, pakken er sendt fra Danmark.

 

Hvordan er det mulig? På ordrebekreftelsen stod det ingen plass noe om danmark, adressen var no, adressen var oslo.

 

Skjønner ingenting. Hater sånt rot. Alltid noe piss.

 

Snakket med de nå. Og de opplyste om at underveis i bestillingen så står det med oransj skrift at moms kommer i tillegg siden varen sendes fra Danmark. Eg er ikke imponert.

 

post-116546-1278680232,6768_thumb.jpg

 

Eg la aldri merke til denne teksten underveis, og ingen kan fortelle meg at den ikke er plassert så langt nede og og med liten skrift for at vi som kunder skal legge merke til den. Når saken i tillegg var at eg bestilte fra denne nettbutikken fordi den hadde den inne på lager så blir skuffelsen enda større mtp at de hadde den ikke på lager....

 

Idioter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flasha til Dj Droid v1.0 (FroYo med Sense). Alt fungerer knirkefritt. Recorder filmer i HD (720p). Norsk språk er også inkludert. Supert!

 

Får man videopptak i 720p på htc desire, med android 2.2? Hva er egentlig Dj Droid v1.0? :)

 

Ja, man får 720p oppølsning med Android 2.2.

Dj Droid er en rom som inneholder FroYo (Android 2.2) og sense. Det er den første rommen med sense og FroYo.

 

@MiKA77, har aldri prøvd HTC_Ime, og vet ikke helt hva det er (tror det er et tastatur(?)).

 

Edit: Leif

Det har du helt rett i, det er stock tastaturet til HTC.. liker det bedre enn froyo tastaturet hehe: P

Lenke til kommentar

Flasha til Dj Droid v1.0 (FroYo med Sense). Alt fungerer knirkefritt. Recorder filmer i HD (720p). Norsk språk er også inkludert. Supert!

 

Får man videopptak i 720p på htc desire, med android 2.2? Hva er egentlig Dj Droid v1.0? :)

 

Ja, man får 720p oppølsning med Android 2.2.

Dj Droid er en rom som inneholder FroYo (Android 2.2) og sense. Det er den første rommen med sense og FroYo.

 

@MiKA77, har aldri prøvd HTC_Ime, og vet ikke helt hva det er (tror det er et tastatur(?)).

 

Edit: Leif

Det har du helt rett i, det er stock tastaturet til HTC.. liker det bedre enn froyo tastaturet hehe: P

 

Jeg bruker ingen av de, bruker Scandinavian Keyboard. Synes det er best mtp æøå

Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut dette med facebook og bildesync, noe løsning på det videre utover det å fjerne kontoen fra settings, og legge den til på nytt? Småirriterende det der..

 

Løsning:

Last ned Facebook sync i marked. Her kan du se liste over kontaktene dine som er kontaktet opp mot facebook. De kontaktene som har "tullenavn" på facebook kan du manuelt koble til dine kontakter i telefonboka slik at de og får bilde. Når du har koblet alle, kan du synce bildene. Den oppdaterer da alle bildene. (koblingene blir lagret, og du kan synce en gang i blandt for å ha oppdaterte bilder)

 

Question 1:

Når du kobler mobilen til PC med usb-kabel får du valget å "dele internett fra telefon til mobilen." Fungerer dette? Idag bruker jeg eget program får å kunne bruke mobilinternetten på pcen via usb. Prøvde å bare bruke valget i menyen, men fikk ikke nett da....

 

Dette funket aldeles strålende for meg. Windows XP har eg. Såg i network connections at når eg plugget inn usb kabelen og valgte "del internet" så kom den en ny tilkobling der som det stod noe om HTC i. Se etter denne, dukker ikke denne opp må du kanskje installere htc synk og driverne som trengs. Har du installert det?

 

Takk for svar! Skal prøve dette!

Jeg bruker nå EasyTether, som fungerer STRÅLENDE :) Da har jeg itillegg mobilen som diskstasjon om jeg ønsker å overføre filer (Tips til de som trenger det)

 

Noen som vet hvorfor alarmklokka får noen svarte alarmer, og noen hvite? Hva er logikken her?

Lenke til kommentar

Noen som har en god guide på å roote Desire til stock 2.2 (veit at det er en sense version ute, men tror jeg vil prøve meg uten)

 

Noen som har noen dårlige erfaringer med å gå til vanilla 2.2 på desire?

 

Jeg vil anbefale å gå til 2.2 stock uten sense. Det er fortsatt mange bugs på DJ Droid fordi det er fortsatt en beta.

Lenke til kommentar

Noen som har en god guide på å roote Desire til stock 2.2 (veit at det er en sense version ute, men tror jeg vil prøve meg uten)

 

Noen som har noen dårlige erfaringer med å gå til vanilla 2.2 på desire?

 

Jeg vil anbefale å gå til 2.2 stock uten sense. Det er fortsatt mange bugs på DJ Droid fordi det er fortsatt en beta.

hatt noen spesielle bugs du forresten?? eneste jeg har hatt til nå er doble widgeter men nå er alt helt topp hos meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...