Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting angående Spotify på HTC. Kan jeg laste ned spotify til Desire og så bruke den gratis versjonen jeg har? Tenkte på hvis jeg er hjemme og skal ut å klippe gresset f.eks så kan jeg bare ta med meg mobilen med spotify ut og koble til nettverket hjemme..

 

Eller er det slik at man må gå til innkjøp av abonnement uansett for å bruke det på mobil?

 

Må ha abonnement, og man må ha premium, altså 99,- i mnd, vel verdt penga :)

 

Flasha til Dj Droid v1.0 (FroYo med Sense). Alt fungerer knirkefritt. Recorder filmer i HD (720p). Norsk språk er også inkludert. Supert!

 

Får man videopptak i 720p på htc desire, med android 2.2? Hva er egentlig Dj Droid v1.0? :)

 

I følge de lekkasjene som er på nettet så får man videoopptak i 720p når Android 2.2 kommer til Desire ja. DjDroid er slik jeg forstår det en ROM som er basert på denne lekkede ROM'en (Android 2.2 med HTC Sense).

 

/Espen

Lenke til kommentar

Dette har sikkert blitt spurt om før men jeg fant ikke noe om dette så da spør jeg her.

Jeg vurderer på å kjøpe meg en HTC Desire snart men må vite en ting før jeg kjøper.

 

Når du har en app på siden din så må den oppdateres via internett og internett på mobilen er ikke akkurat billig med det abonnemente jeg har :p

Så det jeg lurer på er om jeg velger å ha disse appsene som ikoner/snarvei så oppdatere de seg ikke før jeg trykker på den snarveien når jeg trenger det.

 

Jeg håper at det ble bra forklart jeg er ikke så flink på sånt :p

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar

Dette har sikkert blitt spurt om før men jeg fant ikke noe om dette så da spør jeg her.

Jeg vurderer på å kjøpe meg en HTC Desire snart men må vite en ting før jeg kjøper.

 

Når du har en app på siden din så må den oppdateres via internett og internett på mobilen er ikke akkurat billig med det abonnemente jeg har :p

Så det jeg lurer på er om jeg velger å ha disse appsene som ikoner/snarvei så oppdatere de seg ikke før jeg trykker på den snarveien når jeg trenger det.

 

Jeg håper at det ble bra forklart jeg er ikke så flink på sånt :p

Mvh

Kenneth

 

et raskt svar fra meg. om du har internet av så oppdaterer ingenting seg tror jeg. jeg skriver tror fordi det skal nok være slik, men vet ikke om det faktisk fungerer sånn i praksis. men om du vil ha en slik tlf bør jo en av hovedgrunnene være at du vil være mer oppdatert på hva som skjer rundt deg. at du skal være mer fri og kunne bruke tlf til også alt annet enn bare å ringe og sms med. facebook mail venner vlickr twitter surfe og masse aps som er online. derfor bør du jo enten skifte abn, eller finne en tilleggspakke som gir deg masse billig internet. Selv betaler jeg litt i overkant av 300 kroner mnd, og kan ringe 180 minutter, sende 800 sms 1000 mb internet og 5 mms. dette kan jeg lett justere etter behov.

Lenke til kommentar

Var selv så dum å bestille den gjennom telenor sin nettbutikk. Så ikke datoen før en kompis nevnte det. Der står forventet på lager 07/09/2010. Dumme meg som har vært i utlandet lenge så for meg at det stod 9. juli og ikke 7. september, som det egentlig er. Så til folk som vil ha den fortest mulig, ikke bestill gjennom telenor!

 

Edit: De mener visst 9. juli likevel. Min dårlig. :)

Endret av Hamburgesmauet
Lenke til kommentar

Dette har sikkert blitt spurt om før men jeg fant ikke noe om dette så da spør jeg her.

Jeg vurderer på å kjøpe meg en HTC Desire snart men må vite en ting før jeg kjøper.

 

Når du har en app på siden din så må den oppdateres via internett og internett på mobilen er ikke akkurat billig med det abonnemente jeg har :p

Så det jeg lurer på er om jeg velger å ha disse appsene som ikoner/snarvei så oppdatere de seg ikke før jeg trykker på den snarveien når jeg trenger det.

 

Jeg håper at det ble bra forklart jeg er ikke så flink på sånt :p

Mvh

Kenneth

 

et raskt svar fra meg. om du har internet av så oppdaterer ingenting seg tror jeg. jeg skriver tror fordi det skal nok være slik, men vet ikke om det faktisk fungerer sånn i praksis. men om du vil ha en slik tlf bør jo en av hovedgrunnene være at du vil være mer oppdatert på hva som skjer rundt deg. at du skal være mer fri og kunne bruke tlf til også alt annet enn bare å ringe og sms med. facebook mail venner vlickr twitter surfe og masse aps som er online. derfor bør du jo enten skifte abn, eller finne en tilleggspakke som gir deg masse billig internet. Selv betaler jeg litt i overkant av 300 kroner mnd, og kan ringe 180 minutter, sende 800 sms 1000 mb internet og 5 mms. dette kan jeg lett justere etter behov.

 

Joda tengte da å bruke den til litt internett men hadde ikke tengt å kjøpe med abonnement siden jeg ikke har gjort det på de 2-3 siste telefonene mine :) Jeg har telenor btw

Endret av paraxsystemz
Lenke til kommentar

Var selv så dum å bestille den gjennom telenor sin nettbutikk. Så ikke datoen før en kompis nevnte det. Der står forventet på lager 07/09/2010. Dumme meg som har vært i utlandet lenge så for meg at det stod 9. juli og ikke 7. september, som det egentlig er. Så til folk som vil ha den fortest mulig, ikke bestill gjennom telenor!

De mener den 7. juli. Bare se på N97 f.eks. 7/22/2010 ;)

http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-N97MTELENOR.NOWPP.aspx

 

Edit: Mener 9. juli selvfølgelig.

Endret av Mevon
Lenke til kommentar

Var selv så dum å bestille den gjennom telenor sin nettbutikk. Så ikke datoen før en kompis nevnte det. Der står forventet på lager 07/09/2010. Dumme meg som har vært i utlandet lenge så for meg at det stod 9. juli og ikke 7. september, som det egentlig er. Så til folk som vil ha den fortest mulig, ikke bestill gjennom telenor!

De mener den 7. juli. Bare se på N97 f.eks. 7/22/2010 ;)

http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-N97MTELENOR.NOWPP.aspx

 

Men det er jo fantastisk! Jeg hadde jo nå innsett at det ville ta lang tid, men dette var jo en flott overraskelse. :)

Lenke til kommentar

Question 1:

Når du kobler mobilen til PC med usb-kabel får du valget å "dele internett fra telefon til mobilen." Fungerer dette? Idag bruker jeg eget program får å kunne bruke mobilinternetten på pcen via usb. Prøvde å bare bruke valget i menyen, men fikk ikke nett da....

 

Question 2/Bump:

HVORFOR er noen av alarmene i svart rute, og noen ikke?

Lenke til kommentar

Lurer på en ting angående Spotify på HTC. Kan jeg laste ned spotify til Desire og så bruke den gratis versjonen jeg har? Tenkte på hvis jeg er hjemme og skal ut å klippe gresset f.eks så kan jeg bare ta med meg mobilen med spotify ut og koble til nettverket hjemme..

 

Eller er det slik at man må gå til innkjøp av abonnement uansett for å bruke det på mobil?

 

Som sagt lenger oppe, du må ha Spotify Premium. Men dersom du tar deg råd til en telefon for flerfoldige tusen burde du kunne klare å hoste opp 99 kroner i måneden? :p

 

Det er forøvrig også veldig verdt det. Når du har vendt deg til å høre på konstant musikk uten reklameavbrudd kan du ikke gå tilbake :p

Lenke til kommentar

Ble så irritert på den gamle Desire'n min at jeg kjøpte like godt en ny en :) (Den gamle er svindlet, kjøpt på eBay):

 

Istedenfor den sorte så har jeg nå sølv :), kjøpte den på Shipol airport (Nederland), men den har ikke Norsk. Jeg tok å flashet den med siste firmware/bootloader/radio (som tydeligvis allerede var installert), men har fortsatt ikke norsk. Hmm, husker noen nevnte at de kan lastes ned, men jeg fant det ikke på market, noen som kan peke meg i riktig retning?

Lenke til kommentar

Ble så irritert på den gamle Desire'n min at jeg kjøpte like godt en ny en :) (Den gamle er svindlet, kjøpt på eBay):

 

Istedenfor den sorte så har jeg nå sølv :), kjøpte den på Shipol airport (Nederland), men den har ikke Norsk. Jeg tok å flashet den med siste firmware/bootloader/radio (som tydeligvis allerede var installert), men har fortsatt ikke norsk. Hmm, husker noen nevnte at de kan lastes ned, men jeg fant det ikke på market, noen som kan peke meg i riktig retning?

 

Du kan evt. bare legge inn en annen ROM som kommer med norsk også hvis du vil.

 

Hva var problemet med den gamle Desiren, da?

 

-KJ

Lenke til kommentar

Flasha til Dj Droid v1.0 (FroYo med Sense). Alt fungerer knirkefritt. Recorder filmer i HD (720p). Norsk språk er også inkludert. Supert!

 

Får man videopptak i 720p på htc desire, med android 2.2? Hva er egentlig Dj Droid v1.0? :)

DJ Droid v1.0 er rom navnet på Froyo med sense.. vet ikke om du får 720p med froyo generelt men med DJ Droid 1.0 så har jeg ihvertfall 720p opptak.. batteriet har faktisk holdt seg lenger med froyo med mye sync og mye bruk av både wifi, 3g sms og samtaler enn jeg hadde med 2.1..

 

@B3ndik har du funnet tastaturet HTC_Ime fra 2.1 som fungerer med 2.2??

Lenke til kommentar

Ble så irritert på den gamle Desire'n min at jeg kjøpte like godt en ny en :) (Den gamle er svindlet, kjøpt på eBay):

 

Istedenfor den sorte så har jeg nå sølv :), kjøpte den på Shipol airport (Nederland), men den har ikke Norsk. Jeg tok å flashet den med siste firmware/bootloader/radio (som tydeligvis allerede var installert), men har fortsatt ikke norsk. Hmm, husker noen nevnte at de kan lastes ned, men jeg fant det ikke på market, noen som kan peke meg i riktig retning?

 

Du kan evt. bare legge inn en annen ROM som kommer med norsk også hvis du vil.

 

Hva var problemet med den gamle Desiren, da?

 

-KJ

Må lese litt :p

 

Den forrige ble IMEI sperret, kjøpte den på eBay. Men uansett, før jeg skjønte at den var IMEI sperret la jeg inn Froyo og mye annet før jeg til slutt gikk tilbake til original ROM. Når jeg la inn den samme ROMen på min nye Desire, så hadde jeg fortsatt ikke norsk...

Lenke til kommentar

Flasha til Dj Droid v1.0 (FroYo med Sense). Alt fungerer knirkefritt. Recorder filmer i HD (720p). Norsk språk er også inkludert. Supert!

 

Får man videopptak i 720p på htc desire, med android 2.2? Hva er egentlig Dj Droid v1.0? :)

 

Ja, man får 720p oppølsning med Android 2.2.

Dj Droid er en rom som inneholder FroYo (Android 2.2) og sense. Det er den første rommen med sense og FroYo.

 

@MiKA77, har aldri prøvd HTC_Ime, og vet ikke helt hva det er (tror det er et tastatur(?)).

 

Edit: Leif

Endret av b3ndik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...