starfox Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 hvordan får jeg legge til ett bilde på kontaktene fra fotoalbummet på desiren Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som er klare til å flashe telefonen i kveld?? Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 kanskje dette er et litt dumt spørsmål, men hadde ikke det fungert med en super amoled skjerm i desire fra samsung? Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 hvordan får jeg legge til ett bilde på kontaktene fra fotoalbummet på desiren Hold fingeren på bildet til du får opp en meny, og velg angi som>kontakt ikon Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hei er det noen mulighet for å bli kvitt de " grønne stygge smiley'ne " ?? altså, bytte dem ut med normale istedenfor den grønne fyren? hvordan gjør man dette i handcent? mulig i normale htc meldingssystemet også? Takker for hjelp = ) Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Handcent settings -> Custom style -> Bubble settings -> Disable smileys Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Men får man da de gule? Trodde bare du fjernet alle de grønne og sitter igjen med kolon og parentes... Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det vet jeg ikke, men hvis han vil bli kvitt de " grønne stygge smiley'ne " så er det en måte iallefall Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Til dere som har rootet telefonen, er det en kjapp prossess første gang eller tar det litt tid?? btw froyo+sense er ute.. se etter djdroid 1.0r1@XDA Endret 7. juli 2010 av MiKA77 Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) kanskje dette er et litt dumt spørsmål, men hadde ikke det fungert med en super amoled skjerm i desire fra samsung? Samsung kjører med enerett på Super-AMOLED-skjermene i 18 måneder til... Så blir nok ingen SAMOLED-skjerm på noen HTC'er med det første. Kilde: http://www.engadget.com/2010/06/16/samsung-galaxy-s-preview/ Endret 7. juli 2010 av zyrex Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Trykk på "+" nederst på skjermen, velg widget og så kontakter Tusen takk Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Batteri: 30 % igjen Våken tid: 6 timer, 46 minutter (SMS, Spotify, Draw-applikasjon (tegning)) 2d 1t 47m siden strømmen ble trukket ut Liker det ;-) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som er klare til å flashe telefonen i kveld?? jeg skal gjøre det nå Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvordan flasher man? Froyo fjerner vell de grønne monstrene? OT: Jotun gratulerer! Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Flasha til Dj Droid v1.0 (FroYo med Sense). Alt fungerer knirkefritt. Recorder filmer i HD (720p). Norsk språk er også inkludert. Supert! Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hva er den flashinga dere snakker om? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hmm... frister å flashe til FroYo med Sense UI, men likte nesten telefonen bedre uten Sense. Dilemma Lenke til kommentar
svakemann Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei, noen som kan hjelpe? Sliter med å få GPS fiks på min Desire. Virker kun av og til og nå er det 4 dager siden jeg klarte å få et fix med tlf. Bruker 3 forskjellige progrmm for å skjekke at det ikke er programmet som det er noe feil med. Noen andre som har smme problem? innes det noe fix eller er det tilbake til butikken med den? Blargh! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei, noen som kan hjelpe? Sliter med å få GPS fiks på min Desire. Virker kun av og til og nå er det 4 dager siden jeg klarte å få et fix med tlf. Bruker 3 forskjellige progrmm for å skjekke at det ikke er programmet som det er noe feil med. Noen andre som har smme problem? innes det noe fix eller er det tilbake til butikken med den? Blargh! Sitter du nede i kjellerstua og prøver dette? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 OT: Jotun gratulerer! Takk for det! Veldig kjekt med Desire i disse tider, med god nettverkstilgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå