deaktivert443556 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Merk også at det er to varianter av denne widgeten. Den ene tar opp hele vinduet mens den andre tar bare halve. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Begynner å bli lei av å vente på telefonen min nå Er det forsatt problemer med å sende mms? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) (quote angående ordbok) Absolutt. Mobilen min har ennå ikke forstått at nåt jeg skriver "tjæ", så mener jeg "tjæ". Og ikke tjære. I dag prøvde den å rette "morra" til "morgenbønn", og for en tid tilbake retta den "jo" til "Jugoslavia". Ser ikke værre på det enn at jeg får meg en god latter i ny og ne, med streng dressur går det bort uansett (quote) Noen som vet om det er mulig å endre/redigere denne ordboken? Jepp (Til deg som ikke fikk skrevet flere ÆØÅ'er etter hverandre) Det går helt fint det. Hold feks inne over o et par sekk så får du opp en slags meny der du kan velge ø. Så kan du putte inn så mange ø'er etterhverandre du bare orker Det går helt fint det. Hold feks inne over o et par sekk så får du opp en slags meny der du kan velge ø. Så kan du putte inn så mange ø'er etterhverandre du bare orker [\quote] Edit: Å quote manuelt var faen ikke lett Håper dere forsto hva jeg mente Endret 7. juli 2010 av Bjarnemann Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Til dere som sliter med å sende MMS: Endret "Custom User-Agent" til Iphone 3.0 under Send message settings på Handcent SMS og da fikk jeg til å sende MMS! Trengte ikke å ha roaming på eller noe.. Endret 7. juli 2010 av jdmik Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg får doble varslinger på sms når jeg bruker Handcent. Noen måte å fikse det på? Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Gå inn i standard meldings-appen og slå av alle varslinger 1 Lenke til kommentar
Defo Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Prøvde å reformatere sd-kortet for å fikse dette problemet med at musikken min blir slettet og plassert i LOST.DIR. Virket lovende i starten, men nå da jeg prøvde å overføre et par gig med musikk til så skjedde det igjen... Sorry ass, men om en smarttelefon ikke kan takle mer enn et par gig med musikk så er det ikke mye å skryte av... Frister veldig å gå over til iPhone nå, der ting faktisk fungerer. Endret 7. juli 2010 av Defo Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Herregud Du ass Ser du ikke at det KUN er du som har dette latterlige problemet? Er det telefonen eller DEG det er ett problem med da? Klag på SDHC kortet, si det er defekt! Prøv naboen sitt SDHC kort og se om det fungerer bedre? Edit: Men ja, DU burde faktisk gå over til en iPhone med den sutringen Endret 7. juli 2010 av Skjo 2 Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Prøvde å reformatere sd-kortet for å fikse dette problemet med at musikken min blir slettet og plassert i LOST.DIR. Virket lovende i starten, men nå da jeg prøvde å overføre et par gig med musikk til så skjedde det igjen... Sorry ass, men om en smarttelefon ikke kan takle mer enn et par gig med musikk så er det ikke mye å skryte av... Frister veldig å gå over til iPhone nå, der ting faktisk fungerer. lenge har du hatt minnekortet?? hadde ett 16gb kort som begynte å oppføre seg sånn før det tok natta.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Skjedde på min 5800 og. Kan si mye rart om den telefonen, men en traust arbeidskar er den Anyways, bytta minnekort og da var det back on track med en gang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Telefonen min vibrerer ikke når jeg får melding. Hvorfor ikke? Dette styrer du i meldingsappen din. Menu knappen er en god start. Hallo, jeg er ikke dum. Det står jo selvfølgelig på vibrering Du virket faktisk så nybegynner når du stiller spm på den måten. Gidder neppe svare deg neste gang du lurer på noe.... Hva er problemet? Utdypet jeg meg for lite? Beklager så mye om du føler deg tråkket på av det der... Problemet er at du stiller et spm som indikerer at du ikke har satt på vibrasjon inne i meldingsappen. Så når eg kommer med et forslag om hvor du kan begynne å lete så "tilter" du aldri så lite... Har aldri følt meg tråkket på, men gidder ikke hjelpe folk når de oppfører seg sånn. Så får du vurdere selv om det egentlig er et stort tap Edit: Kan kanskje se ut som du tror eg prøver å være frekk i svaret mitt når eg foreslår hvor du kan begynne, hvis det er tilfelle så beklager eg. Endret 7. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som har klart å koble telefonen opp mot det originale blåtannsystemet i en nyere Audi? Funket kjempebra med SE men har ikke klart det enda med verken Magic, Hero eller Desire... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nå blir det stream av semifinalen i VM via Desire og 3G. LITT spent på hvordan det går. Delingen av mobilt internett gikk smertefritt og på første forsøk. Veldig genialt. BeeGee: Har du prøvd å sjekke om audiBT'en kanskje ligger koblet mot SE telefonen enda, og derfor vil den ikke connecte mot den nye? Har opplevd dette på vanlige headset, og det som da kan være løsningen hvis du har den gamle SE liggende å koble fra BT i SE og fjerne koblingen mellom de mens du er innenfor rekkevidde på audien. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nå blir det stream av semifinalen i VM via Desire og 3G. LITT spent på hvordan det går. Delingen av mobilt internett gikk smertefritt og på første forsøk. Veldig genialt. BeeGee: Har du prøvd å sjekke om audiBT'en kanskje ligger koblet mot SE telefonen enda, og derfor vil den ikke connecte mot den nye? Har opplevd dette på vanlige headset, og det som da kan være løsningen hvis du har den gamle SE liggende å koble fra BT i SE og fjerne koblingen mellom de mens du er innenfor rekkevidde på audien. Det var ikke et dumt forslag, skal prøves når jeg kommer hjem fra arbeid. Takker så meget Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det var noen som hadde samme problemet som deg her inne med vanlig BT håndsett, for han ene var dette løsningen, men ikke for han andre. Husker ikke om nr.2 fant en løsning. Det var kanskje en ukes tid siden hvis du skal lete i tråden. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fikk jo et 4gb med telefonen, jeg kjøpte et 8gb som jeg bruker. Hva lurt kan jeg finne på å bruke 4gben til? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det var noen som hadde samme problemet som deg her inne med vanlig BT håndsett, for han ene var dette løsningen, men ikke for han andre. Husker ikke om nr.2 fant en løsning. Det var kanskje en ukes tid siden hvis du skal lete i tråden. Var ikke det han som resatte håndsettet? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har eit problem med at når eg legger mobilen sideveis (landscape), og skal skrive meldinger. Så kommer det ikkje opp noko når eg trykker. Det eg har skrevet dukker opp igjen om eg snur mobilen tilbake, eller trykker send. Sjekked med folka på Androidforum. Og det var vist ein kjent bug som vart fikset i den "latest" updaten. Problemet er at når eg prøver å oppdatere telefonen (Innstillinger, om telefonen, programvare oppdatering), så får eg beskjed om at det ikkje er nokon update? Har det noko med at eg har "norsk" ? Er vel ikkje annet enn koden som skal forandrast, så er vel ikkje noko forsinkele mellom engelsk og norsk update? Nokon som veit? Bump? Anyone? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det var noen som hadde samme problemet som deg her inne med vanlig BT håndsett, for han ene var dette løsningen, men ikke for han andre. Husker ikke om nr.2 fant en løsning. Det var kanskje en ukes tid siden hvis du skal lete i tråden. Var ikke det han som resatte håndsettet? Jo det stemmer. Det kan jo BeeGee også sjekke, manualen er vel et must i såfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå