terion Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Galaxy S ville jeg da sett litt på.. Ser allright ut. Liker dog ikke UI som Samsung mekker, heller ei er Samsung flinke på oppdateringer av sw/fw fra tidligere erfaringer iaf. Mulig det er lettere for dem med Android. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Da har jeg bestilt min Desire.. Kommer neste uke. Den leveres vel uten norsk "øæå" hvordan får jeg det? Taske til den - er det enkelt å finne? Gleder meg voldsomt, jeg har en Nokia 5800 nå, men hadde lyst til å prøve noe annet, håper jeg ikke blir skuffet.. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg hadde faktisk akkurat samme problemet, skjønte aldri hvorfor jeg ikke la merke til at jeg fikk meldinger. Under settings - sound hadde jeg nemlig satt vibrate til always. Dette var absolutt ikke et dumt spm, ganske ulogisk at den innstillingen ikke er for smser også Hm.. jeg er ennå dummere en dere, lurer på hva slags instillinger jeg skal bruke for å slippe det problemet? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 det kommer da ann på programmet du bruker, men du kan stille varslingen i det medfølgend meldingsprogrammet under settings som du finner ved å trykke på meny-knappen. og på handcent trykker du på meny-knappen så inn på notification settings. der kan du stille vibrasjonen. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Da har jeg bestilt min Desire.. Kommer neste uke. Den leveres vel uten norsk "øæå" hvordan får jeg det? Taske til den - er det enkelt å finne? Gleder meg voldsomt, jeg har en Nokia 5800 nå, men hadde lyst til å prøve noe annet, håper jeg ikke blir skuffet.. du laster ned en språkpakke under førstegangsoppstarten vis jeg husker riktig, og setter mobilen til norsk språk i skrivemodus. du kan og lastened et helt eget tastatur som har ÆØÅ på selve tastaturet. anbefaler deg å ha tilgang p ået WLAN når du holder på. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tenkte å laste ned tastatur med æøå sjæl når jeg kjøpte telefonen, men det viser seg at den innebygde ordboker gjør en så god jobb at det absolutt ikke er behov for det Skriver jeg feks gar så rettes det automatisk til går 1 Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tenkte å laste ned tastatur med æøå sjæl når jeg kjøpte telefonen, men det viser seg at den innebygde ordboker gjør en så god jobb at det absolutt ikke er behov for det Skriver jeg feks gar så rettes det automatisk til går Jepp, jeg synes ikke det er noe stort behov for norsk tastatur ettersom ordboken er såpass smart. Noen dumme ting er det riktignok; "for" blir til "før" så man må følge litt med når man skriver. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hadde noen favorittkontakter på første skjermen når man blar mot høyre, men alle sammen har forsvunnet nå. Jeg aner ikke hva som kan ha skjedd. Gikk inn på en tilfeldig valgt kontakt, og han står fortsatt som favoritt inne på kontakten. Hvordan får jeg dem tilbake på skjermen for favoritter? Lenke til kommentar
Ramsoy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tenkte å laste ned tastatur med æøå sjæl når jeg kjøpte telefonen, men det viser seg at den innebygde ordboker gjør en så god jobb at det absolutt ikke er behov for det Skriver jeg feks gar så rettes det automatisk til går Jepp, jeg synes ikke det er noe stort behov for norsk tastatur ettersom ordboken er såpass smart. Noen dumme ting er det riktignok; "for" blir til "før" så man må følge litt med når man skriver. Noen som vet om det er mulig å endre/redigere denne ordboken? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tenkte å laste ned tastatur med æøå sjæl når jeg kjøpte telefonen, men det viser seg at den innebygde ordboker gjør en så god jobb at det absolutt ikke er behov for det Skriver jeg feks gar så rettes det automatisk til går Jepp, jeg synes ikke det er noe stort behov for norsk tastatur ettersom ordboken er såpass smart. Noen dumme ting er det riktignok; "for" blir til "før" så man må følge litt med når man skriver. Og man kan ikke skrive flere Æ, Ø eller Å på rad. Ikke som jeg har fått til i hvert fall. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg skrev en gang "dét" og i ettertid rettet den automatisk "det" til "dét" hver gang. Det var litt plagsomt, men det tok heldigvis slutt. Det samme skjedde med "andre", som ble rettet til "andré". Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Syns også det går som en drøm å skrive på min Desire, ordboken gjør en fenomenal jobb å gjette seg fremm til ordene om eg skulle trykke feil også. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Og man kan ikke skrive flere Æ, Ø eller Å på rad. Ikke som jeg har fått til i hvert fall. Ingen norske ord trenger det so whats the point? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Og man kan ikke skrive flere Æ, Ø eller Å på rad. Ikke som jeg har fått til i hvert fall. Ingen norske ord trenger det so whats the point? En sjelden gang føler jeg for det, og muligheten burde være der. Men det er så sjeldent at det ikke er noe stress. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Og man kan ikke skrive flere Æ, Ø eller Å på rad. Ikke som jeg har fått til i hvert fall. Ingen norske ord trenger det so whats the point? Er det vel! Eksempler: Øøøøhh..! Æææææsj! Åååhja! Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Og man kan ikke skrive flere Æ, Ø eller Å på rad. Ikke som jeg har fått til i hvert fall. Ingen norske ord trenger det so whats the point? Er det vel! Eksempler: Øøøøhh..! Æææææsj! Åååhja! "Hehe" Lenke til kommentar
VanOrton Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Er det flere en meg som sliter med at innkommende samtaler avvises ved det minste berøring av on/off knappen? Skal telefonen f.eks. opp av lomma må det gjøres med den største forsiktighet.. Been there, done that. Eller, jeg vet ikke hva jeg kommer borti, men jeg avviser i hvert fall anropet. Det som skjer er at når du drar telefonen opp av lommen, så drar du den "svar knappen" motsatt vei, altså oppover på telefonen. Da avviser du anropet... Takk skal du ha Det tror jeg ikke noe på... Skjermen er varmefølsom. Jeg har forsøkt med en fille på skjermen, og det reagerer den ikke på. Heller ikke ordinære pekepenner fungerer her. Det er nemlig det samme om jeg har den opp-ned. Siden den siste oppdateringen har det imidler tid gått bedre! Jeg ligger langt unna on-off knappen, og fisker den forsiktig opp En forsinkelse på 1 sekund på on-off knappen ville uanset vært gull. Jeg kan kanskje bøye meg for din forklaring... Var ikke klar over at en avviste anrop når en trykket on-off knappen, så da er det fult mulig at det er den jeg har kommet borti. Gjorde næmelig samme test som du og fikk ikke fremprovosert feilen. Jeg tror rett og slett at telefonen har ligget i lommen med power knappen pekende oppover og at jeg da har kommet borti den når jeg forsøker å fiske telefonen opp av lommen. Beklager da mitt første alternativ til løsning :-) Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har eit problem med at når eg legger mobilen sideveis (landscape), og skal skrive meldinger. Så kommer det ikkje opp noko når eg trykker. Det eg har skrevet dukker opp igjen om eg snur mobilen tilbake, eller trykker send. Sjekked med folka på Androidforum. Og det var vist ein kjent bug som vart fikset i den "latest" updaten. Problemet er at når eg prøver å oppdatere telefonen (Innstillinger, om telefonen, programvare oppdatering), så får eg beskjed om at det ikkje er nokon update? Har det noko med at eg har "norsk" ? Er vel ikkje annet enn koden som skal forandrast, så er vel ikkje noko forsinkele mellom engelsk og norsk update? Nokon som veit? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hadde noen favorittkontakter på første skjermen når man blar mot høyre, men alle sammen har forsvunnet nå. Jeg aner ikke hva som kan ha skjedd. Gikk inn på en tilfeldig valgt kontakt, og han står fortsatt som favoritt inne på kontakten. Hvordan får jeg dem tilbake på skjermen for favoritter? Jeg restarta telefonen bare for å sjekke om det løste problemet, men da har plutselig hele "favoritt"-opplegget forsvunnet av seg selv. Hvordan legger jeg til favoritter på en helt tom skjerm? Virker som at telefonen lever sitt eget liv. Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Trykk på "+" nederst på skjermen, velg widget og så kontakter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå