Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første problemet etter jeg har rootet til FroYo ROM; Får ikke sendt MMS. Det gikk helt fint før. Har forsøkt å manuelt legge inn APN og slå på roaming - som jeg har sett noen har gjort tidligere i tråden - uten hell. Noen forslag?

Lenke til kommentar

Jeg spør igjen:

Jeg lasta akkurat ned en app som gjør at jeg bruke LED'en som lommelykt, er det skadelig for LED'en å være på over langre tid?

Mange biler bruker jo ledlys som kjørelys for tiden, nei det tar ikke skade, led lys blir nok ikke så varme...

Lenke til kommentar

Jeg spør igjen:

Jeg lasta akkurat ned en app som gjør at jeg bruke LED'en som lommelykt, er det skadelig for LED'en å være på over langre tid?

Mange biler bruker jo ledlys som kjørelys for tiden, nei det tar ikke skade, led lys blir nok ikke så varme...

Kan ikke sammenlignes...

"flash-led'n" i Desire er ikke ment for å stå på i lengre tid...

Har selv denne appen (LED Desire Light), står også advarsel i appen med rød skrift av bruk over lengre tid kan skade telefonen...

Og lyset slår seg automagisk av etter 2minutter, av samme årsak...

Men jeg tenker ikke på dette, å bruker appen på 100% styrke uten å tenke på det...

Tipper det er noe alla cree LED som brukes, å de skal tåle å stå på over tid...

Men kanskje HTC forer den med høyere en anbefalt spenning (eller mA om man vil) for å få høyere lys-utbytte i flash-øyeblikket...

Lenke til kommentar

Telefonen min vibrerer ikke når jeg får melding. Hvorfor ikke?

Dette styrer du i meldingsappen din. Menu knappen er en god start.

Hallo, jeg er ikke dum. Det står jo selvfølgelig på vibrering, men telefonen vibrerte ikke ved innkommende sms. Googlet det og fant ut at det var flere som hadde problemet. Lastet ned et program som het Sound Manager, og det fikset biffen.

Lenke til kommentar

Hallo, jeg er ikke dum. Det står jo selvfølgelig på vibrering, men telefonen vibrerte ikke ved innkommende sms. Googlet det og fant ut at det var flere som hadde problemet. Lastet ned et program som het Sound Manager, og det fikset biffen.

Du virket faktisk så nybegynner når du stiller spm på den måten. Gidder neppe svare deg neste gang du lurer på noe....

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du virket faktisk så nybegynner når du stiller spm på den måten. Gidder neppe svare deg neste gang du lurer på noe....

Hva er problemet? Utdypet jeg meg for lite? Ved et lite googlesøk med teksten "htc desire sms vibrate" så fant jeg ut at det var flere som hadde hatt problemer med det samme.

http://www.google.no/#hl=no&source=hp&q=htc+desire+sms+vibrate&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=aba8c77322db52c7

Beklager så mye om du føler deg tråkket på av det der... :hmm:

Endret av atc123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde faktisk akkurat samme problemet, skjønte aldri hvorfor jeg ikke la merke til at jeg fikk meldinger. Under settings - sound hadde jeg nemlig satt vibrate til always. Dette var absolutt ikke et dumt spm, ganske ulogisk at den innstillingen ikke er for smser også

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har tenkt å teste den lekkede froyo builden i fremtiden som kommer?? har vært så fornøyd med stock rom at jeg ikke har giddi å begynne med rooting osv osv.. men savner litt det fiklet fra TP2 tiden når jeg bytta Rom par ganger i uka :p Froyo builden med sense kommer forhåpentligvis i morgen eller torsdag :thumbup:

Lenke til kommentar

Har ikke sett noen linker til det ennå, så tenkte jeg kunne legge det ut:

http://www.channelnews.com.au/Communication/Mobile_Phones/G5A9S7S4

Grunnen til at HTC Desire ikke er i butikkhyllene ser ut til å være delemangel. Samsung med sin 98% markedsandel på produksjon av AMOLED-skjermer har valgt å konsentere nermest all kapasitet på Super-AMOLED-skjermene de trenger til Galaxy S. Dermed sitter HTC uten skjermer. SONY skal levere Super-LED-skjermer, men tar tid... Bestilte selv en Desire i slutten av juni og venter spent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...