Mala Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Jeg har gjort endel sanger tilgjengelige offline på Spotify, men av en eller annen grunn slettes ikke sangene på mobilen når jeg ikke gjør dem tilgjengelige offline lenger. Finner heller ingen logikk i Spotifys mapper på minnekortet. Hva er det jeg gjør feil? Har lite lyst til å slette hele kortet. Gå inn på More --> Settings--> bla ned til Clear saved data. Da fjerner du alt offline materiale Litt kjipt at man ikkje kan slette individuelle lister fra mobilen. Endret 5. juli 2010 av Mala Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Er max lagring 16 gb på desire eller kan man kjøpe 32 gb minnekort? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har 32 jeg, men tror det er litt verre å få tak i, uten at jeg skal være påståelig. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har 32 jeg, men tror det er litt verre å få tak i, uten at jeg skal være påståelig. kan du gi link? eller evt hvor du kjøpte den? Lenke til kommentar
Defo Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det funker jo ikke med musikk på denne tlf for faen. Noe dukker opp, annet blir slettet av seg selv, førstnevnte forsvinner plutselig... Helt håpløst. Får lyst å kaste den ut av vinduet. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva musikk spiller bruker du? Og hvor legger du musikken? ALDRI opplevd dette problemet selv, og ALDRI hørt om andre som har dette problemet.... Lenke til kommentar
Defo Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva musikk spiller bruker du? Og hvor legger du musikken? ALDRI opplevd dette problemet selv, og ALDRI hørt om andre som har dette problemet.... Bruker standard spiller. Legger musikken i en mappe jeg har gitt navnet "Music" på sd-kortet. For øyeblikket ser det ut som jeg "får lov" til å ha 3 artister og et par album, mens all ny musikk jeg legger til havner i LOST.DIR mappen, eller bare blir slettet på et eller annet mystisk vis... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 ikke jeg heller, bruker spotify, 0 problem: D Lenke til kommentar
Defo Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 FLOTT! Nå forsvant alle bildene og videoer av seg selv etter at jeg restrukturerte bilde mappen min litt... Endte opp i LOST.DIR mappen de også gitt. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Hva sdkort er dette? Når du hiver over musikk, prøv å UNMOUNT mobilen/sdhc kortet før du drar ut lednignen? Endret 6. juli 2010 av Skjo Lenke til kommentar
Defo Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva sdkort er dette? Når du hiver over musikk, prøv å UNMOUNT mobilen/sdhc kortet før du drar ut lednignen? Det er et SanDisc 32gb class 2 kort. Unmounter både i windows of i mobilen før jeg drar ut ledingen. Har også prøvd å reboote mobilen etter å ha unmountet uten at det hjelper noe... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva sdkort er dette? Når du hiver over musikk, prøv å UNMOUNT mobilen/sdhc kortet før du drar ut lednignen? har du link til hvor du kjøpte det? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Har nettopp byttet til FroYo ROM, og gud! Føles 1000 ganger bedre enn Sense UI'en som er på Desiren fra før. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Har nettopp byttet til FroYo ROM, og gud! Føles 1000 ganger bedre enn Sense UI'en som er på Desiren fra før. Hadde en FroYo ROM før, klarte ikke den stygge UI'en, og den manglet mange widgets. Sletta den asap, Sense UI var mye bedre. Venter på en FroYo ROM med Sense UI før jeg bytter igjen. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva skjer med apps jeg har kjøpt hvis jeg sletter alt på telefonen? Kan jeg laste de ned uten betaling igjen eller hva? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ja, apps'ene følger med google kontoen Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) kjekt å vite. Men jeg har den gamle versjonen av Android (1.15.405.4) og får ikke oppdatert. Den stopper halvveis og så kommer det en rød varseltrekant med et utropstegn i. Klarte å oppdatere før root. Edit: Er det slik at man ikke kan oppdatere hvis man har root? Endret 6. juli 2010 av b3ndik Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Man kan vel oppdatere, men da forsvinner vel rooten tror jeg... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 ok, men hva hvis jeg fjerner rooten (kan ikke oppdatere med root), oppdaterer for så å roote igjen. Vil jeg da ha nyeste firmware? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva skal du med htc sin firmware når du har rootet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå