lur4d Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Prøvde nå, men det skjedde ingenting? Lenke til kommentar
remi1 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Når eg har Spotify, og vil ta i bruk offline- funksjonen på min desire. Hvordan laster dere over? Går virkelig tregt via WIFI. Ca 100 sanger over natten. Tenkte og hive inn litt flere nemlig. Eventuelle andre tips/råd når det gjelder musikkoverføring generellt og spotify! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 14 timer siden strøm ble tatt ut, 80 % batteri. Batteriet blir sterkere ja, som jeg forutså tidligere. Spotify har vært brukt litt Når eg har Spotify, og vil ta i bruk offline- funksjonen på min desire. Hvordan laster dere over? Går virkelig tregt via WIFI. Ca 100 sanger over natten. Tenkte og hive inn litt flere nemlig. Eventuelle andre tips/råd når det gjelder musikkoverføring generellt og spotify! Tok vel meg en drøy 2 min å synce 10 sanger. Går ekstremt tregt hos deg. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noen som har prøvd å trykke på-knapp+volum ned+optiske ballen?? Frekt Fin lite vibrering også ble skjermen svart:) Lenke til kommentar
Defo Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hvor nøyaktig legger du de når du overfører musikken? Har laget en egen mappe ved navn "Music" Merk at de havner i LOST.DIR etter jeg har koblet tlf fra pc og går inn på musikkspilleren, hvor jeg får beskjed at den ikke finner noe musikk. Så kobler jeg tlf til pc igjen og da er alle havnet i LOST.DIR Bump Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Prøvde nå, men det skjedde ingenting? du må holde knappene inne samtidlig btw gutta en liten froyo-teaser: Endret 5. juli 2010 av MiKA77 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Prøvde nå, men det skjedde ingenting? du må holde knappene inne samtidlig btw gutta en liten froyo-teaser: Video i 720p gitt :-) Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Siden jeg fikk lite svar på det forrige spørsmålet mitt, er det noen som har noen ødeplugger med mikrofon å anbefale (som funker på Desire)? Burde ha OK lydkvalitet og koste 200-400kr Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Har telefonansvarlig på jobben til å ordne en til meg nå, så har nok en innen uka er slutt (håper jeg) Men ser det er så lite plass på den, noen som kan linke meg et minnekort som passer på rundt 16 GB? Endret 5. juli 2010 av Sveern Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Problem med markedet Når jeg vil ha fram listen over nedlastinger kommer det bare melding om at det oppstod en feil på tjeneren. Tror problemet oppstod etter å ha installert update1. Flere med samme problem? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg hadde samme problem tidligere i dag, det løste seg etter å ha skrudd airplane mode on/off Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det hjelper ikke her. Hjalp ikke å slå tlf av og på heller. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Er det noen som kan forklare meg hvorfor telefonen starter opp nettleseren (Dolphin HD) av seg selv mens skjermen er skrudd av? Skjer over natta, når jeg sjekker telefonen etter å ha våkna så står nettleseren oppe. I dag tidlig hadde til og med HTC-nettleseren startet opp den og! Dette hender også av og til ellers også, ikke bare om natta. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Nå har jeg root'a telefonen med denne guiden http://android.modaco.com/content/htc-desire-desire-modaco-com/307365/14-jun-r6-riskfreeroot-htc-desire-rooting-guide-now-with-hboot-0-80-and-os-to-1-21-support/ Hvordan endrer jeg ROM til denne da? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=690477 Jeg så noen her på forumet brukte den Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg har gjort endel sanger tilgjengelige offline på Spotify, men av en eller annen grunn slettes ikke sangene på mobilen når jeg ikke gjør dem tilgjengelige offline lenger. Finner heller ingen logikk i Spotifys mapper på minnekortet. Hva er det jeg gjør feil? Har lite lyst til å slette hele kortet. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Er det noen som kan forklare meg hvorfor telefonen starter opp nettleseren (Dolphin HD) av seg selv mens skjermen er skrudd av? Skjer over natta, når jeg sjekker telefonen etter å ha våkna så står nettleseren oppe. I dag tidlig hadde til og med HTC-nettleseren startet opp den og! Dette hender også av og til ellers også, ikke bare om natta. Har ikke svar på spørsmålet, men hos meg starter radioen eller musikkavspilleren veldig ofte opp når ørepluggene er tilkoblet. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Prøvde nå, men det skjedde ingenting? du må holde knappene inne samtidlig btw gutta en liten froyo-teaser: Telefonen skrur seg av? Eller restarter seg? Trykka to ganger så litt usikker på om det var jeg som slo på telefonen igjen. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Andre som har problemer med den Gulesider appen? Bruttern ringte meg før i dag, og jeg har han både som facebookkontakt og telefonkontakt (duplikat). Gulesider appen presterte å spy banneret sitt over svar knappen med melding om noe wifi-piss... Flytta den til øverst på skjermen, og ba den drite i å slå opp nummer jeg har lagret. Mongo å ha det sånn som default da.. Er det en fysisk "ta-telefonen-knapp" btw? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Andre som har problemer med den Gulesider appen? Bruttern ringte meg før i dag, og jeg har han både som facebookkontakt og telefonkontakt (duplikat). Gulesider appen presterte å spy banneret sitt over svar knappen med melding om noe wifi-piss... Flytta den til øverst på skjermen, og ba den drite i å slå opp nummer jeg har lagret. Mongo å ha det sånn som default da.. Er det en fysisk "ta-telefonen-knapp" btw? syns 1881 knapper er knall, jeg vet ikke hvordan gulesdier app'en funker, men liker ihvertfall anropshistorikken på 1881. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå