Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whoysann, fikk HTC'en i morges (15:00, morgen for meg!) og har tukla med den i en stund nå. Etter å ha spilt konsert stakk jeg hjem og det første jeg gjorde var å stappe full minnekortet (32gb) med musikk.  Det ble da dags til å teste ut musikkspilleren, og jeg ble veldig skuffet. Det var tregt, noe jeg kunne skjønne når den måtte lete opp musikk, men det gjorde liksom hele mobilen treg i en stund etterpå. Godt mulig det begynner å roe seg nå, men om noen har noen tips når det kommer til musikk etc på desire'n så rop ut. Om det finnes en bedre musikkapp eller noe. Evt tips til hvordan jeg skal legge inn musikk.

 

Eneste som skuffet litt i dag, så gleder meg til å kose meg med den i morgen!

 

Hvor rask er minnebrikken din? Det kan være at det er minnebrikken som gjør at hentingen av sanger går treigt, i og med at den henter sanger fra minnebrikken

Lenke til kommentar

En av de få tingene jeg bruker den optiske musen til :)

 

Lite spm on endring av ord: hvis mobilen har valgt feil ord og eg oppdager det for seint, hvordan går eg da tilbake og endrer ordet uten å slette det helt og skrive ordet på nytt?

 

Har kunnet gjøre det på alle andré mobiler. Kan være greit å ha muligheten til samme operasjon for å lagre et ord også.

 

Har du slått av appene etter du har brukt dem? Apps fortsetter å kjøre i bakgrunnen helt til minnet de bruker trengs andre steder, så kameraet kan ha kjørt i bakgrunnen hele tida om du ikke har slått av apps(f.eks med Advanced Task Killer).

 

Dette skal da ikke være nødvendig......

Lenke til kommentar

En av de få tingene jeg bruker den optiske musen til :)

 

Du bruker den optiske musen til å gå inn og endre en bokstav eller to ja. Det gjør eg og. Men når hele ordet blir feil. Gidder ikke tenke på eksempel nå, men skjer jo hele tiden at mobilen velger et annet ord enn dt eg tenkte på. Oppdager gjerne det når meldingen er ferdig skrevet.

 

På min gamle SE mobil kunne eg da gå bakover og merke ordet og bla til rett ord.... På min nye Desire må eg gå bakover og slette ordet og skrive på nytt.

 

Samme hvis eg f.eks ønsker å lage gammeldags (ta som utgangspunkt at det ikke ligger i ordlista) og skriver gammel og dags rett etterhverandre. På SE kunne eg da gå bakover og merke ordet og lagre det....

 

Ingen slike muligheter?

Lenke til kommentar

Hva må jeg kjøpe for å kunne koble mobilen opp til bilanlegget (AUX) for å så spille av Spotifyen min? :D Og hvor kjøpes dette?

 

URGENT!

http://www.dealextre...ls.dx/sku.33703

 

Funker fint for meg med mp3 spilleren min.

Leveringstid er vanligvis 1-2 uker, men kan ta lenger tid, så hvis du trenger det nå, burde du nok kjøpe det fra en norsk butikk.

 

 

 

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Hadde en litt skremmende opplevelse med Desiren i dag. Er på bussen, og sitter som vanlig og surfer. Plutselig kommer det en høyfrekvent og langvarig pipelyd. Wtf tenker jeg. Så kommer det opp en boks på skjermen der ok er eneste alternativ. Din tid er snart over, sto det der.

 

:dontgetit:

 

Hadde blitt litt satt ut eg også gitt :p

Lenke til kommentar

Er det egentlig noen steder Desire ikke er utsolgt? :)

 

Det samme lurer jeg på. Alle nettbutikker er utsolgt sålangt jeg kan se.

Jeg tok meg en tur rundt i butikker i Oslo-området i går. Lefdal, Elkjøp, Elprice og Siba var alle utsolgt..

 

Noen som har noen hete tips?

Begynner å bli ganske så desperat nå..

 

 

Skrev litt tidligere at det er nok kanskje større mulighet at en liten databutikk eller en ren mobilbutikk har et par liggende inne enn at de store kjedene har det.

sjekk, teknikmagasinet, de små telekioskene, telebutikken, telecorner, osv osv, kanskje noen få expertbutikker. eller butikker som ligger litt i grisgrendte strøk...altså litt skjulte.

 

dette er ingen garanti...men jeg tror sannsynligheten for at du får napp da er større enn å sjekke hvor "alle" sjekker

 

Fant den hos digital impuls i oslo. De hadde 16 stk igjen tidligere i dag. Løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nye ørepropper i går og førsteinntrykket av disse var ikke på ingen måte bra. Lyden virket for tynn og kjedelig. I dag på jobben hadde jeg hørt på musikk i en times tid i det jeg tenker at "Lyden er jo slettes ikke så ille likevel". Vel, det var før jeg innså at jeg brukte ikke mine nye ørepropper, jeg brukte de som fulgte med telefonen. :p

 

Det var ikke veldig dyre propper jeg hadde kjøpt, men de burde strengt tatt være bedre enn standardproppene som følger med en telefon. Det kan jo også hende at det bare er jeg som har litt rare preferanser når det kommer til lyd.

Lenke til kommentar

Til dere som er ute etter HTC Desire for en BILLIG penge. Jeg selv har tenkt til å kjøpe den etter jeg har fått lønn. Jeg har en måte dere kan skaffe den på til en billig penge ;)

 

Gå inn på Netcom.no. Velg HTC Desire med abonnementet SuperTalk. Du betaler 999,- nå og 129,- i 12 mnd. Prisen kommer da totalt på 2500,-

 

Det dere gjør når dere får telefonen er å ringe inn til NetCom og få koden slik at mobilen blir låst opp (dette er gratis), slik at du nå kan bruke den med ditt vanlige abonnement. Abonnementet har ingen hindringer slik at du MÅ bruke et minimumsbeløp i løpet av måneden. Derfor bare betaler du de 129 kronene i 12 måneder og avslutter abonnementet etter det.

 

Viola og du har en splitter ny HTC Desire til 2500, og har spart rundt 1500 kroner (noe den koster uten abonnement, og er ca like dyr med andre abonnementer)

 

 

(Kan godt hende dette har blitt skrevet her inne før, men tenkte bare å dele det med dere som ikke viste om dette :new_woot: )

 

høres forgodt til å være sant. gratis unlock?

Lenke til kommentar

Til dere som er ute etter HTC Desire for en BILLIG penge. Jeg selv har tenkt til å kjøpe den etter jeg har fått lønn. Jeg har en måte dere kan skaffe den på til en billig penge ;)

 

Gå inn på Netcom.no. Velg HTC Desire med abonnementet SuperTalk. Du betaler 999,- nå og 129,- i 12 mnd. Prisen kommer da totalt på 2500,-

 

Det dere gjør når dere får telefonen er å ringe inn til NetCom og få koden slik at mobilen blir låst opp (dette er gratis), slik at du nå kan bruke den med ditt vanlige abonnement. Abonnementet har ingen hindringer slik at du MÅ bruke et minimumsbeløp i løpet av måneden. Derfor bare betaler du de 129 kronene i 12 måneder og avslutter abonnementet etter det.

 

Viola og du har en splitter ny HTC Desire til 2500, og har spart rundt 1500 kroner (noe den koster uten abonnement, og er ca like dyr med andre abonnementer)

 

 

(Kan godt hende dette har blitt skrevet her inne før, men tenkte bare å dele det med dere som ikke viste om dette :new_woot: )

 

høres forgodt til å være sant. gratis unlock?

 

gratis ja! Min bror gjorde det nettopp. Det er også gratis etablering hos Netcom i sommer. Regner med at jeg kommer til å slå til i løpet av de kommende ukene hvertfall! De har den jo ikke inne på lager atm så det haster ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...