Jotun Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ok. Flott. Får teste litt mer angående innslaget på mp3 spilleren. For det var sykt irriterende, men kan hende det var noe annet akkurat da. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Forøvrig: Generelt når det gjelder 'taskkill': Hvorfor ikke bare gå på Settings - Applications - Manage og så drepe det aktuelle programmet der istedenfor å installere enda mere ræl på telefonen. Helt latterlig tungvindt. Jeg orker ikke å si noe mer. Task killern er ikke malware. Hvis en app stadig trenger å 'killes' så ville det vært det første jeg deinstallerte... Særlig om du faktisk hadde bruk for programmet også. Logikken... Lenke til kommentar
atc123 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hvis du har på "bakgrunnsdata" vil vel programmer koble seg til nettet for å hente oppdateringer, synkronisere, sende og motta data? Kan være derfor du får opp edgesymbolet. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Den forsvinner med en gang eg går til flymodus og tilbake igjen. Nå f.eks er den borte, kom når eg sendte en MMS (Det funket!!!) og forsvant igjen.... Vel vel... Bruker du Handcent? Der kan man få meldingslyd når meldinger blir sendt og ikke bare når man mottar meldinger. Sjekk om "Sent notifications" er slått av. Dette kan jo være en årsak til meldingslyden du får. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Hmmm... Den er disabled, men det står et gult utropstegn ved siden av meldingen eg har sendt der det står Status: Pending.... Mulig det kan ha noe med det å gjør. Når det er sagt så sender eg mms'er med "meldinger" ikke handcent, synest den er enklere å bruke, f.eks til å legge flere bilder til en mms, noe eg ikke helt får til i handcent. Edit: Og i meldinger var det hooket av for "Leserapporter".... Endret 1. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Dezzik Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Er det vits å skaffe et Seidio 1600mah batteri, noen som har erfaringer? Ser folk klager på at det yter rundt 80-85% mot standardbatteri som gir 95%. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det er dårligere enn det originale du har ja. Lenke til kommentar
Dezzik Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det er dårligere enn det originale du har ja. Bah. Denne så kjekk ut, da. Når du vet at du skal bruke en del batteri på wifi/spille/etc. Lenke til kommentar
tormi Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Bestilte meg en Desire for 2 dager siden. Mens jeg sitter og venter prøver jeg å lese meg opp litt på denne ypperlige dingsen som snart lander i postkassen min. Men jeg sliter litt med å finne gode oversikter over hvilken apps som er tilgjengelig der ute. Ser jo i denne tråden at det er en del gode tips, men tråden er uber lang og umulig å finne alle detaljer. Finnes det gode oversikter over apps, games osv osv noe sted? Kunne også tenke meg noen gode nettbutikke for kjøp av tilleggsutstyr til telefonen. Tipper jeg trenger et sykkelfeste til den, samt ekstra lader osv osv. Alle svar mottas med takk. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Bestilte meg en Desire for 2 dager siden. Mens jeg sitter og venter prøver jeg å lese meg opp litt på denne ypperlige dingsen som snart lander i postkassen min. Men jeg sliter litt med å finne gode oversikter over hvilken apps som er tilgjengelig der ute. Ser jo i denne tråden at det er en del gode tips, men tråden er uber lang og umulig å finne alle detaljer. Finnes det gode oversikter over apps, games osv osv noe sted? Kunne også tenke meg noen gode nettbutikke for kjøp av tilleggsutstyr til telefonen. Tipper jeg trenger et sykkelfeste til den, samt ekstra lader osv osv. Alle svar mottas med takk. http://www.cyrket.com/ http://www.appbrain.com/ To sider med oversikt over apps du finner på Android Marked. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Bestilte meg en Desire for 2 dager siden. Mens jeg sitter og venter prøver jeg å lese meg opp litt på denne ypperlige dingsen som snart lander i postkassen min. Men jeg sliter litt med å finne gode oversikter over hvilken apps som er tilgjengelig der ute. Ser jo i denne tråden at det er en del gode tips, men tråden er uber lang og umulig å finne alle detaljer. Finnes det gode oversikter over apps, games osv osv noe sted? Kunne også tenke meg noen gode nettbutikke for kjøp av tilleggsutstyr til telefonen. Tipper jeg trenger et sykkelfeste til den, samt ekstra lader osv osv. Alle svar mottas med takk. 1. du kan google 2. du kan sjekke programmer til android tråden 3. det finnes en egen tråd til apps til android der det bare ligger tester og inntrykk av apps'ene. eller så er det en del søk i denne tråden litt vanskelig å snakke om hva som er gode apps. det kommer jo helt an på hva man ønsker. synes handcent, 1881, 3gwatchdog og scoreboard er noe jeg liker å bruke footmob er bra for fotballresultater. utenom det er det mest personlig Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 og ikke minst denne bloggen Desire Lenke til kommentar
tormi Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Takk takk for gode råd. Jeg bruker seff google da Men utrolig kjekt å få litt dra hjelp i begynnelsen av folk som har litt mer peiling enn meg. Lenke til kommentar
ollibolli87 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Veldig fornøyd med tlf! Dog en ting jeg sliter med.. Hvordan tilegne bilde til en kontakt fra simkortet? Når jeg prøver kommer jeg bare til et sted der jeg kan søke etter noen få kontakter jeg har fra en mail konto tror jeg. Altså nesten ingen kontakter jeg bruker eller vil frem til. Noen som vet hvordan dette kan fikses? Mvh Ollibolli:) Lenke til kommentar
laurell Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Veldig fornøyd med tlf! Dog en ting jeg sliter med.. Hvordan tilegne bilde til en kontakt fra simkortet? Når jeg prøver kommer jeg bare til et sted der jeg kan søke etter noen få kontakter jeg har fra en mail konto tror jeg. Altså nesten ingen kontakter jeg bruker eller vil frem til. Noen som vet hvordan dette kan fikses? Mvh Ollibolli:) Du må nok overføre kontakter fra sim til tlf om du skal få lov til å endre og gjøre diverse ting. Kontakter - Meny knappen - Import fra sim. Lenke til kommentar
atc123 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nå har jeg samme "problem" som en over her, at edgesymbolet kommer opp i ny og ne. Nå er det fremme, men så lenge det ikke er noen lysende piler opp og ned under logoen så er det vel ingen datatrafikk? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Vurderer å roote telefonen min. Først og fremst for å få vekk alt malware fra HTC som ikke går an å slette selv, irriterende. Så kommer mulighetene for å kjøpe ting fra market og lagre apps på SD kortet. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Jeg driver og eksperimenterer med min her nå for å se hva det er som stjeler så grenseløst av batteriet mitt. De ukene jeg nå var på ferie i utlandet og slo av roaming så varte batteriet mitt opptil tre ganger lenger enn det gjør her hjemme. (Må ta høyde for at jeg nok også hadde et litt annet brukermønster enn en vanlig "jobbdag"...) Nå når jeg er tilbake i gamlelandet så har jeg atter en gang knapt en dag, i alle fall langt fra to dager. Rootet så telefonen og la inn en ren ROM uten Sense, og det ser med ett bedre ut. Dette kan jo så klart skrive seg fra det faktum at den nye ROMen er FroYo, samt at den også kom med en ny radio, så det er på ingen måte konklusivt. Men det ser mye bedre ut. Jeg skal samle litt statistikk de nærmeste dagene og kommer tilbake med hva jeg finner ut. -KJ Endret 1. juli 2010 av jevel Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nå har jeg samme "problem" som en over her, at edgesymbolet kommer opp i ny og ne. Nå er det fremme, men så lenge det ikke er noen lysende piler opp og ned under logoen så er det vel ingen datatrafikk? last ned 3g watchdog, så ser du om det generer datatrafikk Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ser det er diskutert nylig, så jeg prøver å komme med en liten oppklaring: Viss du er nødt til å _slå på_ mobilt nettverk for å sende en mms er det mobiloperatøren din som ikke er kompatibel med telefonen, og dermed tvinger det til det. Desire klarer fint selv å koble til nettverk for å sende en mms, uten at du skal være nødt til å aktivisere det selv. (Uansett om du bruker handcent eller innebygget meldings-funksjon) Påstår mobiloperatøren din noe annen er det piss fra ende til annen! Om den kobler til edge eller 3g kommer an på hvilken dekning du har, og om du har valgt å kun koble til 2g- eller 3g-nett... Og kun det! Håper det var oppklarende for noen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå