Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm jeg får ikke noen nedtrekksmeny på bildet jeg. Går inn på "kontakter" og trykker på et bilde i lista skjer det ingenting. Ikke når jeg går inn på selve kontakten heller.

Da prøver jeg engang til :)

Gå på kontakter, velg kontakten du ønsker å legge til et bilde.

trykk på øverst til høyre der det står koblinger og et koble til icon. da får du muligheten til å koble til denne kontakten til f.eks facebook. nå er det to nedtrekksmuligheter, enten på bilde eller på selve kontaktnavnet. her kan du vlege fra fotografi eller eget album.

du kan også gå andre veien. ta et bilde av en person og gå på bilde trykke på bilde til du får opp en meny, trykk angi som og så Kontaktikon og velg kontakten du ønsker å koble den til.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med at lyden har en slags "sus" ved bruk av øreplugger? Eneste problemet jeg har hatt med telefonen så langt. Hadde vært veldig greit om jeg slapp å ha en mp3 spiller med meg utenom. Det er forresten snakk om et par egne øreplugger (Ultimate ears), og ikke de som følger med.

Har kjørt et par gode Sony in-ears på min Desire og ikke registrert noe sus. Er tvert imot svært fornøyd med lyden (og jeg er litt picky der ;).

Lenke til kommentar

jeg sykler endel til og fra jobb. og litt på fritiden i skog og mark. ser iphone har fått denne saken http://www.komplett....aspx?sku=601564

finnes det noe slikt til desire?

http://cgi.ebay.co.uk/Bicycle-Bike-Mount-Holder-Film-HTC-Desire-Bravo-G7-/110547225765?cmd=ViewItem&pt=UK_Mobiles_Accessories_RL&hash=item19bd20cca5

Der har du et.

Koster deg 60,- så er ikke store tapet. Pass bare på at det sitter godt mellom styrefestet og mobilfestet. Monterte et sykkelfeste selv som funket utmerket helt til jeg traff en hump i litt for høy fart og mobilfestet spratt av styrefestet. Mobilen satt enda fast i mobilfestet, men det hjalp lite og den gamle telefonen hadde fått en fin, knust skjerm. Skal nevnes at det opprinnelig var et bilfeste som jeg stripset godt fast til styret.

Lenke til kommentar

Bla gjennom ordene, thanks. Det hjalp ja! Lei av å "aime" og bomme hele tiden!

Når jeg bruker Spotify og drar ut headsettet, da kommer det en 0.0025 sekunders lyd fra sangen jeg hørte på, og så går den til pause. Småirriterende. Dette har vel alle andre?

Lenke til kommentar

Bla gjennom ordene, thanks. Det hjalp ja! Lei av å "aime" og bomme hele tiden!

Når jeg bruker Spotify og drar ut headsettet, da kommer det en 0.0025 sekunders lyd fra sangen jeg hørte på, og så går den til pause. Småirriterende. Dette har vel alle andre?

Tror spotifygutta har hacket seg til funksjonaliteten, og det er derfor det skjer.

Mulig de får bedre tilgang til events i Froyo

Lenke til kommentar

Lurte på en ting mtp multitasking osv....

Hvordan "avslutter" eg et program som multitasker, f.eks en musikkavspiller? Er det forskjell på å bruke homeknappen og tilbakeknappen? Skjer det noe annet når eg har trykket "pause" i avspilleren slik at musikken stopper eller når den går i bakgrunnen? Tenker da på hvordan programmet fryses....

Og er det noen annen måte å komme inn på programmer som kjører i bakgrunnen, f.eks den nevnte musikkavspilleren, hvis eg er på home skjermen og vil inn og skifte sang og eg har lukket ned spilleren enn å "åpne programmet" igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...