LeChock Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har selv en slik joggeveske som egentlig er til Iphone, passer kjempe bra! MEN, gud får en pris! Anbefaler å søke på ebay etter desire XXX så finner du utrolig mye (dock/vekser/joggebånd) til en MYE billigere penge.... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Få Tele2 til å resette abbonnementet ditt, og legge til MMS og WAP på nytt. Legg til WAP i aksessnavn (etter oppsettet på tele2.no eller evt. netcom sitt) og slå av og på telefonen. Funkert gull det. Ingen problemer deretter. Må ha WAP APN for å kunne bruke mms sa han duden på netcom, vet ikke om det er sant i alle tilfeller, men når man har deaktivert 3G er det logisk igrunn. Noe datatrafikk må man ha. http://www.tele2.no/kundeservice/GPRS-MMS-HTC-Legend-Desire.html Og du som har Tele2 på netcom nett må huske følgende: "OBS! Husk at Dataroaming må være aktiviert. Dette finnes ved å gå inn på menyen for Mobile Nettverk." Ja, dataroaminga står på. Takk, får prøve WAP-tipset! trykk på "av/på" knappen så på meny eller Menu som det vel står Jøss, dette visste jeg ikke om! Huh... Lenke til kommentar
atc123 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Oppdaget en stor bug... Hvis du har paret telefonen med et headset, skrudd av headsetet og kobler til ørepluggene for å høre på musikk så fungerer bare den høyre "høytaleren". En smule teit. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har selv en slik joggeveske som egentlig er til Iphone, passer kjempe bra! MEN, gud får en pris! Anbefaler å søke på ebay etter desire XXX så finner du utrolig mye (dock/vekser/joggebånd) til en MYE billigere penge.... jeg har funnet ut at de fleste iphone taskene passer til Desire... jeg kjøpte en taske fra telekiosken som det sto Iphone på...den passet sa selger som selv hadde Desire. den var OK, men likte ikke denne "velvet" looken... tasken sattte seg "litt fast" lommene. var et ork å dra ut. så jeg gikk for en originallookalike pouch som finnes på htc sine sider som vesker, tror det er PO520 eller noe sånt. Jeg fikk denne "faken" for den nette sum 3 dollar fraktfritt, ble levert etter 14 dager...fikk den igår...og nå er det perfekt. tasken har en egen dra rem,sånn at man enkelt kan dra ut telefonen. og den er perfekt til å dra ut og legge inn i lomma. men du søkte vel bare joggevesker kanskje?. som sagt det som passer til iphone vil nok passe til desire...men er nok bittelitte granne for trange... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 installerte en ny rom i dag, men det fulgte ikke med noe norsk språk. Finnes det noen norske språkpakker på market? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 installerte en ny rom i dag, men det fulgte ikke med noe norsk språk. Finnes det noen norske språkpakker på market? ¨ Morelocale2? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvordan får man Desiren koblet opp med MOBILedit? Et av alternativene er å gå via Me Reports, men programmet stopper opp under generering av rapport.. Og man må dessuten roote telefonen da.. Which I have not done and don't know why I should. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Crap. Nå har den begynt å boote ved enkel spilling og bruk av nettleser. Blir også rimelig varm. Må vel på service kanskje. Noen som har opplevd noe liknende? Finner en del poster om overheating på Google. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Litt mer info om Froyo (android os v 2.2): http://top10.com/mobilephones/blog/2010/06/android_2_2_froyo_official_roll_out_it_s_all_in_the_timing/ Nexus fikk vel da 2.2 i går... jarle Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Noen som har forslag til noen widgets som jeg kan bruke til å fylle "startskjermene" med? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Noen som har forslag til noen widgets som jeg kan bruke til å fylle "startskjermene" med? Dette er jo veldig personlig da. men erdu interessert i sport, er Scoreboard ingen vei utenom viser hele tiden neste kamp/runde osv osv. jeg bruker de vanlige utenom, en kalenderwidget, en meldingwidget en exchangemail widget, klokkewidget og strømkontroll. da har jeg en widget per skjerm og noen ikoner for å få gjort resten Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Litt humor må til på en onsdag: http://www.youtube.com/watch?v=OOdmEqUfrwE&feature=player_embedded Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Har nettopp satt på en displayfilm, limet holder ikke helt nede og i ene hjørnet :/ Ikke særlig pent, får se hvor lenge det holder Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg kjøpte meg 3 displayfilmer på ebay for rundt 15-20kr og fraktfritt. Funket jævlig bra. Men har allerede brukt opp alle 3, da den 1. hadde jeg på da jeg knuste skjermen min. Den 2. klarte jeg og lime på feil vei, så limen ble fucked. Den 3. klarte jeg og ha på perfekt uten et eneste rusk / bobble under filmen. ^^ Så jeg kan anbefale disse de selger på ebay fra Hong Kong eller hvor nå de kom ifra. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvordan kan jeg egentlig få opp været ved klokka på min førsteskjerm uten å være tilkoblet wifi eller bruke mobilnettet? Fikk nesten litt noia i går da jeg trodde at jeg hadde brukt mobilnettet i timesvis, men kunne ikke finne noe forbruk hos operatøren. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Har nettopp satt på en displayfilm, limet holder ikke helt nede og i ene hjørnet :/ Ikke særlig pent, får se hvor lenge det holder Hvilken type var dette ? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvordan kan jeg egentlig få opp været ved klokka på min førsteskjerm uten å være tilkoblet wifi eller bruke mobilnettet? Fikk nesten litt noia i går da jeg trodde at jeg hadde brukt mobilnettet i timesvis, men kunne ikke finne noe forbruk hos operatøren. Lurer på hvem som skal oppdatere værmeldingen for deg, når du ikke vil bruke mobilnettet eller Wifi? du kan selv endre på frekvensen av oppdateringer da. Lenke til kommentar
geirlor Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Er det mulig å få kalenderen til å vise ukenumre? Finner ikke ut av det. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Kjenner vi HTC så får vi vel ikke 2.2 før til neste år, om de gjentar samme regla som med Hero http://www.engadget.com/2010/06/29/htc-expect-desire-legend-and-wildfire-to-get-froyo-beginning/ Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Hvordan kan jeg egentlig få opp været ved klokka på min førsteskjerm uten å være tilkoblet wifi eller bruke mobilnettet? Fikk nesten litt noia i går da jeg trodde at jeg hadde brukt mobilnettet i timesvis, men kunne ikke finne noe forbruk hos operatøren. Lurer på hvem som skal oppdatere værmeldingen for deg, når du ikke vil bruke mobilnettet eller Wifi? du kan selv endre på frekvensen av oppdateringer da. Hva mener du? Jeg har ikke gjort noe selv for å få opp værmelding, det kom opp automatisk da jeg koblet meg til wifi. Men det var på dagtid i går, med pent vær, og etter at wifi har vært avslått i timesvis oppdateres det med regnvær i går kveld. Edit: altså, det er ikke slik at jeg prøver å finne en måte hvor jeg kan få opp værmelding. Endret 30. juni 2010 av Lekr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå