Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får jeg søkt etter oppdateringer? Jeg har kjøpt telefonen før oppdateringen kom, har tilgang via wifi nå.

 

Settings - About phone - System software updates - Check now

 

- eller tilsvarende på norsk selvfølgelig hvis du kjører norske menyer.

 

Tusen takk, null stress å finne på norsk. Neste noob-spørsmål: jeg var på markedet for første gang i dag og prøvde å laste ned applikasjoner og spill.

 

Det virket veldig greit, fant det jeg skulle ha og valgte installér. Fikk så opp en beskjed om at varen vil bli lastet ned.

 

Men ble den lastet ned? Jeg finner ingenting av det jeg har lastet ned (?), lastet ned både pokerspill, tower bloxx, scandinavian keyboard og norwegian dictionary, currency converter og kanskje noen flere jeg ikke husker akkurat nå.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Fler som har funnet ut at kalenderen viser ukenummer feil når man har den på "English (Norway)" menyer, og kalenderen begynner på mandag? :\

 

Trodde jeg hadde ferie neste uke nå, jeg. :(

er ikke bare du som ikke har justert hvilken dag kalenderen skal begynne uken med?

 

Må la den starte på søndag, ikke mandag som er normalen..

Lenke til kommentar

Du kan se i Marked under nedlastninger. Du kan også åpne programmene derfra.

 

Ikke mulig å finne dette uten tilgang på nett? Fant "nedlastinger" på markedet, men ser ut som at jeg trenger nettilgang.

Finner du dem ikke i All Programs? ("pil opp" på home screen)

 

Nope, det var der jeg forventet å finne alt jeg hadde lastet ned. Men for å laste ned, måtte jeg da ha gått inn på "nedlastinger" etter at jeg fikk opp melding om at varen vil bli lastet ned?

 

Jeg har ikke vært inne på "nedlastinger" og vet ikke hvordan det ser ut der, har ikke tilgang til nett for tlf nå.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Eg får et varsel oppe på skjermen om at den lastes ned og at den er ferdig installert når den tid er der. Drar ned varslingsmenyen og trykker på de forskjellige som er installert. Da legger de seg i programmenyen.

 

Jeg fikk ikke opp noe slikt tror jeg, får gjøre et nytt forsøk i morgen. Er det forresten noen av advarslene på applikasjonene som er verdt å bry seg om?

Lenke til kommentar

docking desire - komplett

vel i teorien iallefall, ser det er en som sier den ikke passer.

bilholder

Mini USB og Micro USB er forskjellig. Hvis dette er Mini USB passer den ikke i det hele tatt. Desire har Micro USB.

vet det, men den kommer fremdeles opp som treff vis du googler desire docking eller desire bordlader i google(norsk)

 

men på bordlader så har du jo denne da: mytrendyphone.no - desire bordlader

 

men den er ikke på lager...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...