Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også det problemet. Det skulle fungere fint med et utlagt øre fra nokia i følge butikken jeg kjøpte HTC'n av. Finner ingenting.

eg prøvde nå med et bt headsett fra plantronics og ikke noe problem koblet opp med engang. men nokia headsettet ikke noe respons.. hmm

Lenke til kommentar

Noken som har hatt denne feilen?

 

Sjekk video på tuba...

 

Når eg trykker på meldinger, SMS og MMS, så hopper telefonen min inn på kamera bilda mine i stade.

Starter eg telefonen på nytt er den OK igjen.

Jeg fikk den på lørdag faktisk! Kom opp et annet program når jeg trykket på meldinger.

Men bare skjedd en gang.

 

-

 

Ang Froyo så virker det som de har hatt litt problemer med å få ut en final versjon for Nexus til og med.

Så kan hende det blir forsinket.

 

Har skjedd meg 2 ganger, den andre gangen fant eg fram kamera og filma litt.

Kva program har det skjedd med deg?

Har du roota telefonen?

Lenke til kommentar

Fisk1: netcom?

 

Bt er bt ja. Skal funke. Men det kan være at dere må slette koblingen mellom den forrige mobilen og bt-settet.

 

Den telefonen er bokstavelig talt knust, så det kan bli vanskelig... Men så lenge den er avslått (noe den selvfølgelig er ettersom den er knust) så vil jo ikke BT headsettet skjønne at det skal koble seg til telefonen. Synes det er rart at man ikke får parret det med HTC'n da. Fungerte det, 3000?

Lenke til kommentar

Da går det mot retur av min telefon gitt.

 

Det mister kontakt med simkortet ca en gang i timen og jeg må taste inn pinkode på nytt. Reparasjon på noe slikt var 3-5 uker i følge moobi, så da er ikke jeg i tvil om at jeg benytter meg av angreretten og kjøper den ett annet sted eller venter på en ny telefon skal komme på markedet.

 

Kjipt, men men...

Det der er 99% sikkert defekt simkort. Ikke defekt telefon. Prøvd med et annet simkort?

 

Ja, har fått tilsendt nytt simkort, og er akkurat samme problemet med dette kortet som med det gamle jeg hadde, ett kort som virket utmerket på hero.

 

Skal prøve med ett annet kort jeg har liggende senere i dag. Mister telefonen fortsatt kontakt med kortet da så er det nok telefonen som er synderen, om ikke så har jeg vært ekstremt uheldig med simkortene jeg har fått tilsendt.

 

Da går det mot retur av min telefon gitt.

 

Det mister kontakt med simkortet ca en gang i timen og jeg må taste inn pinkode på nytt. Reparasjon på noe slikt var 3-5 uker i følge moobi, så da er ikke jeg i tvil om at jeg benytter meg av angreretten og kjøper den ett annet sted eller venter på en ny telefon skal komme på markedet.

 

Kjipt, men men...

Det der er 99% sikkert defekt simkort. Ikke defekt telefon. Prøvd med et annet simkort?

 

Ville også prøvd det først. Hvor gammelt er simkortet? Vet at folk med gamle simkort slet med det samme på heroen også.

 

Ene kortet er ca 2 år, og det nye jeg fikk tilsendt er vel ca 3 dager gammelt :p

 

Virket dog på hero som jeg hadde før.

 

Jeg har samme problem på min. Ene simkortet var 5 år gammelt, samme problem med det nye kortet. Bruker Chess.

 

Og det er problem å sende og å motta mms. "generisk feil" etc, blabla... løser seg som oftest dersom jeg kobler av og på mobilnettet en gang, da tar den imot. Men HTC sync'er jo hele tiden mot alt, så det å motta mms'er i det lange løp blir kostbart.

Lenke til kommentar

Fisk1: netcom?

 

Bt er bt ja. Skal funke. Men det kan være at dere må slette koblingen mellom den forrige mobilen og bt-settet.

 

Den telefonen er bokstavelig talt knust, så det kan bli vanskelig... Men så lenge den er avslått (noe den selvfølgelig er ettersom den er knust) så vil jo ikke BT headsettet skjønne at det skal koble seg til telefonen. Synes det er rart at man ikke får parret det med HTC'n da. Fungerte det, 3000?

 

Da er det nok å gjenta en parrings prosedyre. Se manual for BT headsettet. Det har vært sånn på alle mine headset, de kan ikke være parret mot flere mobiler samtidig, av veldig logiske grunner. Og det ligger inni headsetet hvilken telefon det skal koble seg på hvis det får spm om det.

 

Går det an å aktivert at Menu knappen kan låse opp telefonen?

 

Hvordan fjerner jeg det? :)

 

Hehehe... Skulle være deaktivere denne funksjonen. Liker ikke at det finnes en mulighet til. Og eg mistenker Menu knappen for å stå for en del av hendelsene der telefonen ligger i lommen uten tastesperre på...

Lenke til kommentar

Fisk1: netcom?

 

Bt er bt ja. Skal funke. Men det kan være at dere må slette koblingen mellom den forrige mobilen og bt-settet.

 

Den telefonen er bokstavelig talt knust, så det kan bli vanskelig... Men så lenge den er avslått (noe den selvfølgelig er ettersom den er knust) så vil jo ikke BT headsettet skjønne at det skal koble seg til telefonen. Synes det er rart at man ikke får parret det med HTC'n da. Fungerte det, 3000?

har du forsøkt å resette headsettet?

 

*fjernet siste del da det var en misforståelse :p

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Fisk1: netcom?

 

Bt er bt ja. Skal funke. Men det kan være at dere må slette koblingen mellom den forrige mobilen og bt-settet.

 

Den telefonen er bokstavelig talt knust, så det kan bli vanskelig... Men så lenge den er avslått (noe den selvfølgelig er ettersom den er knust) så vil jo ikke BT headsettet skjønne at det skal koble seg til telefonen. Synes det er rart at man ikke får parret det med HTC'n da. Fungerte det, 3000?

har du forsøkt å resette headsettet?

 

*fjernet siste del da det var en misforståelse :p

 

Resette det? Hvordan får jeg gjort det? Er et Nokia BH 104.

 

Edit: Jeg fant ut det, gitt! :dribble:

Endret av atc123
Lenke til kommentar

Fack, aldri vært så redd for telefonen min, enn på lørdag da jeg var ute på byn! Fyy søren, vært 16. sekund; "SHIT! HVOR BLE DEN AV?! Oja, høyre lommen.. PHEW!"

 

Har sånn idiotforsikring gjennom Netcom jeg, så nå kan jeg gjøre hva jeg vil med telefonen. La fra meg telefonen på gulvet ubevisst en gang for noen år siden da jeg kom hjem fra en alt for fuktig fest. Da jeg våknet hadde jeg spydd på telefonen, så den takka for seg. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...