Jotun Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Ok. Da kjører vi en hard reset. Ikke rootet nei. Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Ok. Da kjører vi en hard reset. Ikke rootet nei. Du trenger ikke kjøre hard reset. Jeg hadde samme problem, men jeg endte vel opp med å ta ut simkortet, sette inn et annet, og så sette inn mitt nye igjen. Da var innstillingene på plass igjen. Kan hende det fungerer å bare ta ut simkortet, starte desire uten sim kort og så starte på nytt med sim kort inni igjen. For øvrig. Jeg og hadde store problemer med å sende og motta mms'er. Har funnet at jeg må ha aktivert at han tillater dataroaming, for at jeg skal få sendt og motta mms. Har ikke hatt problemer siden jeg aktiverte dette valget. Du får en advarsel om at det kan koste masse penger, men så lenge mobildata er deaktivert, så er et jo kun ved mottak og sending av mms at telefonen kobler seg opp mot 3g. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hvordan ser man om telefonen er rootet? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) arsvendg: da var eg tilbake fra hard reset Roaming trikset skal eg prøve. Edit: ser bra ut, første gang at mms ble sendt uten noe tull. Endret 26. juni 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Hvordan ser man om telefonen er rootet? Du kan jo prøve en app som krever root.. Drocap2 foreksempel Endret 26. juni 2010 av Kasper22 Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hvordan ser man om telefonen er rootet? Hvis du ikke har rootet den selv, så er den nok ikke Rootet. Det er noe man fysisk selv gjør...akkurat som å formatere disken og installere Vista istedet for XP som han hadde før. Det er ingen spøkelse som gjør det, men man gjør det selv Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hvordan ser man om telefonen er rootet? Hvis du ikke har rootet den selv, så er den nok ikke Rootet. Det er noe man fysisk selv gjør...akkurat som å formatere disken og installere Vista istedet for XP som han hadde før. Det er ingen spøkelse som gjør det, men man gjør det selv Okei:) Trodde den appen Drocap2 eller hva den heter rootet den for meg! Godt å få det avklart:) Takk for svar! Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hvordan er HTC desire med å åpne meldinger, programmer osv? Er den kjapp? Ligger meldinger lett til? Er det "chat" oppsett på meldinger? Altså at man ser fra/til, og at det er ett messenger-like system på det. (Normalen min ligger på iphone 3gs, så håper på noen med erfaringer fra begge) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Den er superkjapp. Programmene du bruker ligger i bakgrunnen og trenger ikke starte opp for hver gang du skal inn på meldinger osv. Du velger selv hvordan meldingene skal ligge via widgets, programsnarveier eller varslinger. Man styrer hele sulamitten helt selv hvordan man ønsker det. Chat får man ja, både med Handcent og den innebygde meldingsprogrammet. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Vil si den ligger litt bak iPhone i dette chat vindu systemet! Men ellers en knall god SMS App! Widgeten er vel ikke så bra, men har ikke testet den no spesielt!: Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Dessverre på tysk, men her får du sett litt av hvordan sms funker på Desire. Sms-widgeten er ganske treg, det kan jeg bekrefte, så den bruker jeg personlig ikke. Btw: Hvordan legger man til youtube-video i innlegget? Endret 26. juni 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 last heller ned Hand cent. den er den beste på sms. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 last heller ned Hand cent. den er den beste på sms. hva gjør den? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 last heller ned Hand cent. den er den beste på sms. hva gjør den? Tar over for sms/mms applikasjonen som følger med HTC Desire, vil også påstå at handcent sms er langt bedre enn den som følger med. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Kommer bare opp sånn om jeg vil bruke Handcent eller Meldings appen:( Noen som veit hvordan jeg fjerner? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Vet ikke om jeg forsto spørsmålet helt, men her er hvordan du setter handcent til å være default sms app værtfall: http://www.handcent.com/Faq.php#TAG_DEFAULT Endret 26. juni 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Vet ikke om jeg forsto spørsmålet helt, men her er hvordan du setter handcent til å være default sms app værtfall: http://www.handcent.com/Faq.php#TAG_DEFAULT Var det ja! Tusen takk Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 I dag dro jeg på sykkeltur og fikk testet GPS-en på min nye telefon. Jeg brukte My Tracks for å dokumentere ferden og jeg er imponert! Med Nokia N97 og SportsTracker gikk ruta mi gjennom hager og hustak, men med Desire kan jeg som oftest se så detaljert som hvilken side av veien jeg syklet på. Gode ting! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Anbefaler deg å prøve RunKeeper som alternativ til MyTracs. Har en mer elegant og moderne løsning etter min smak. Min erfaring er at dette er den mest nøyaktige gps målingen med tanke på lengde og ikke minst høydemåling. Bruker selv denne mye til sykling og løping. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Brukte RunKeeper litt, men etter å ha oppdaget at RunKeeper i 1 time brukte en stor prosent av batteriet (skrev om det i en av trådene) iløpet av en dags tungt bruk med surfing og herjing så fjernet eg det. Det ble for mye synest eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå