ixpfah Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 desiren på amazon er vel det flrste bildet som ble lekket ut av den? Den ser faktisk litt annerledes ut, hvis du bl.a. ser på det styrehjulet eller hva det kalles, så ser det bare ut som et lite hull på den sorte, mens på de andre virker det mer markert. Høyttalerområdet øverst ser også ulikt ut. (Er hotlinking tillatt her, forresten?) Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Fristande avbestille det beskyttelse greiene eg har i orderen min hjå elprice, til fordel for invisible shield, sidan eg har høyrd om det frå før. Elprice: Dere kan ikkje bestille invisible shield istadenfor? Fader, gledar meg som ein unge Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hehe du er nok ikke den eneste her inne som gleder seg som en unge, denne tråden ligger oppe i nettleseren heletiden og jeg skjekker heletiden om nytt om telefonen på nettet. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Men er det bekreftet at du kun kommer i brun utførelse i første omgang? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Elprice har ihvertfall bekreftet at det er brun de får inn i første omgang. Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Da klarte jeg ikke å holde meg lengre. Bestilte nettopp fra Elprice, så nå er det bare å sette seg ned og vente tålmodig... Liker ikke å vente Da er vi to om det Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 HTC Desire kommer i brun og sølv. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 kikket nettopp på htc sin hjemmeside, og den de viste der så ut til å være svart, men brun ramme rundt skjermen... Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 kikket nettopp på htc sin hjemmeside, og den de viste der så ut til å være svart, men brun ramme rundt skjermen... Er du sikker? Så nettopp der selv og fant bare vanlig brun variant. Fargen er ganske mørk brun med noe lysere (metall) ramme rundt skjermen. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 ja, det stemmer det. eigentleg det som gjer telefonen eit luksuspreg i mine augo. den er svart bak, og den er brun rundt skjermen. det er vell spotify tilgang på den? håpar det, det er eigentleg derfor eg kjøper ein telefon med android er digg om det går, sleppe å laste ned nye sangar heile tida Lenke til kommentar
-ronin- Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hehe du er nok ikke den eneste her inne som gleder seg som en unge, denne tråden ligger oppe i nettleseren heletiden og jeg skjekker heletiden om nytt om telefonen på nettet. ...tror vi er mange som gjør det, gitt! Fikk nettopp svar fra Elprice (som jeg har bestilt Desire fra), og de kunne (fortsatt) ikke bekrefte noen dato for når de fikk fonen inn fra leverandør. De ville heller ikke si noe om "ubekreftet leveringsdato"... Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Så nettopp på El-kjøp.. Står 15.april som forventet på lager Husker da Ludo webshop hadde 8.april.. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jobber på Elkjøp og vi har bekreftet leveringsdato 8 april fortsatt.. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Chess sin nettbutikk opererer fremdeles med 08.04 Gleder meg!!! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ser ut som en flott telefon, tror jeg kjøper meg en slik jeg å. Noen som har funnet en endelig lanseringsdato? Vil ha den mellom 7.april og 3.mai. Og hva av GPS programvare finnes det nå til Android? Av GPS-programvare er det et fint lite utvalg tilgjengelig nå. Navigon, Sygic Mobile Maps, CoPilot og GPS navigasjonen som følger med den modifiserte versjonen av Google Maps. Selv bruker jeg Sygic Mobile Maps, og er storfornøyd. Har brukt CoPilot litt, men skiftet til Sygic mens begge programmene enda var ny, men vurderer å prøve litt til for å se om jeg finner en ny favoritt. Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvor mye koster de sånn ca? Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Hvor mye koster de sånn ca? Rundt 4 tusen. (feil) Edit: De koster det, ja /ironi Endret 23. mars 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tenkte på GPS-programmene jeg da. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 http://www.sygic.com/index.php/en/how-to-buy.html Lenke til kommentar
-ronin- Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvor mye koster de sånn ca? Rundt 4 tusen. ...tror kanskje han mente GPS/navi.prog Uansett - her er prisene hentet fra netshops; - Sygic Mobile Maps 9 - Europe: EUR 59,99 => ~NOK 490,- - Navigon MobileNavigator for Android: NOK 649,- - CoPilot: "CoPilot Live is available to buy and download directly to your phone from Android Market" => siden jeg ikke har tilgang til Android Market (paid apps), klarer jeg ikke finne denne prisen, men vil jo tippe at koster et sted mellom 500,- og 700,- (NOK). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå