Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det enkleste er å rope VIBRAAAATOOOOR i C-dur fra balkongen. Da skrur den seg av. :thumbup:

Neida, jeg tror du gjør det under "Innstillinger" i meldingsappen.

EDIT : Fant den. Trykke på MENU knappen..

Hvordan kunne jeg være så dum? :blush:

EDIT 2: Hadde vært supert med en TV2 Sporten APP for Android! Har sendt mail med en etterspørel til TV2.

Endret av Sebboo
Lenke til kommentar

EDIT 2: Hadde vært supert med en TV2 Sporten APP for Android! Har sendt mail med en etterspørel til TV2.

Er bare å etterspørre hvem som helst om applikasjoner til Android om de har det til iPhone. Er så lei av overmarkedsføringen av iPhone.

Lenke til kommentar

Hei!

Har nettopp fått starta opp min Desire, og er fornøyd sålangt! Er det noe jeg bør gjøre sånn _umiddelbart_? Ala oppdateringer etc. Og hvilke apps anbefales?

Det har sikkert blitt spurt om en zillion ganger, men det er 277 sider å bla gjennom :p

Lenke til kommentar

Ble litt skremt i går jeg! Tok av telefonen for første gang, bare for å ta den av.. Tenkte det.. kunne hjelpe på noen måte. La den oppdatere seg eller noe, whatever. Den går av. Men går den på? Holdt knappen inne, den vibrerte i en 3-4 sekunder. Skjedde ingenting. Ventet et minutt, prøvde igjen. Ingenting. Tok inn og ut batteriet. Det gjorde susen, PHEW. Gruer meg til neste gang jeg må ta den av! Blir nok lenge til!

For øvrig så er "Lisa Gikk til Skolen" meget spillbar ved å starte opp Telefon, og deretter er den magiske formelen: 123699, 00009, 666633, 22221... Noen som syntes det var interessant i det hele tatt? :!:

Lenke til kommentar

Hei,

Mottok i dag sort gummi-deksel og original htc skjermbeskyttelse til min Desire.

Men er egentlig missfornøyd med begge, dvs:

Gummi deksel gjorde telefonen klumpete og var ikke spesielt behagelig og holde i. I tillegg virker det som støv og skit fester seg ganske fort til gummien.

Skjermbeskytteren ble i en blanding av udyktighet og uflaks til slutt kastet. Endte opp med luftbobler og skit under som ikke gikk bort. Synd.

Uansett, kom over denne: http://www.zagg.com/invisibleshield/htc-desire-cases-screen-protectors-covers-skins-shields.php

Virker jo genial pga. total beskyttelse uten at det går ut over designet.

Er det noen her som har erfaringer med denne?

Noen som evt. har bestilt fra statene? Hvordan er leveringstiden? Ser at Netonnet også har denne tilgjengelig i Norge.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Invisible shield hjelper jo ingenting mot fall i bakken....

Eg kjøpte Zagg sin IS, men har ikke montert den enda, siden den i følge manualen fører til at mobilen må være av i over 12 (!!!!) timer etter montasje. Og det er LITE aktuelt for meg på det nåværende tidspunkt :!:

Ingen problem å bestille fra zagg.com hvertfall. Gikk en liten uke så var den kommet. Og de har ofte rabatter.

Lenke til kommentar

Ble litt skremt i går jeg! Tok av telefonen for første gang, bare for å ta den av.. Tenkte det.. kunne hjelpe på noen måte. La den oppdatere seg eller noe, whatever. Den går av. Men går den på? Holdt knappen inne, den vibrerte i en 3-4 sekunder. Skjedde ingenting. Ventet et minutt, prøvde igjen. Ingenting. Tok inn og ut batteriet. Det gjorde susen, PHEW. Gruer meg til neste gang jeg må ta den av! Blir nok lenge til!

For øvrig så er "Lisa Gikk til Skolen" meget spillbar ved å starte opp Telefon, og deretter er den magiske formelen: 123699, 00009, 666633, 22221... Noen som syntes det var interessant i det hele tatt? :!:

3212377 3737322 8822771 7532111

Lenke til kommentar

Invisible shield hjelper jo ingenting mot fall i bakken....

Eg kjøpte Zagg sin IS, men har ikke montert den enda, siden den i følge manualen fører til at mobilen må være av i over 12 (!!!!) timer etter montasje. Og det er LITE aktuelt for meg på det nåværende tidspunkt :!:

Ingen problem å bestille fra zagg.com hvertfall. Gikk en liten uke så var den kommet. Og de har ofte rabatter.

Men du sover? Jeg sover lett en 10 timer også 4 timer med gaming kanskje? :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har Zagg IS. Lot ikke telefonen være av i 12 timer nei.

Er litt mellomfornøyd. Da jeg var på ferie nå nettopp har det skjedd et eller annet så det er kommet et skade på shield'en. Pluss ripen, ref tidligere innlegg. I tillegg er den ikke like behagelig/presis å ta på som rett på skjermen (synes jeg), men det blir bedre etter hvert som man får erfaring med den.

Fordelen er naturligvis at skjermen unngår riper. Så det blir en avveining. Min plan er å ha den på en stund ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...