Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svaret fra HTC kundeservice:

<...>

For å tilby en best mulig brukeropplevelse så vi er i prosessen med å sende ut en ny firmware oppdatering for din type telefon. Dette vil skje over en tidsperiode ettersom at ikke alle kan motta denne på en gang.

<...>

Da er det bare å vente.

Lenke til kommentar

syns det er litt rart at det er noen i Norge som har fått den mens andre ikke har fått den... skulle tro at de kjører ut FOTA samtidig til alle HTC Desire telefonene i et lite land som Norge.

Jeg har ikke fått oppdateringen enda heller. Kan dette skyldes operatøren? Jeg har Tele2, og jeg lærte i en annen forbindelse her i tråden at de har en svensk ID på en måte, slik at på Market "ser" den svensk ut (og jeg fant derfor f.eks. ikke Gule Sider appen der).

Og dersom jeg går til google.com, forandrer telefonen det automatisk til google.se.

Så kanskje de som har abonnement med et mer seriøst firma (ja, litt sur nå...) har fått oppdateringen?

For meg så virker de som at de ruller ut oppdateringen etter f.eks nr.serie...sånn at de forskjellige partiene for forskjellig oppdateringstider, sikkert for å unngå å overbelaste deres oppdateringsserver.

Jeg fikk ihvertfall melding om oppdatering fra første dag...har Telenor.

Endret av Blackster
Lenke til kommentar

Jeg klarte ikke å vente mer, så i dag labbet jeg bort til Digital Impuls og kjøpte meg en Desire til blodpris (kr 4.295). Førsteinntrykket er at det er veldig lite jeg kommer til å savne fra Nokia N97. Det fysiske tastaturet er naturligvis én av de få tingene. En potensiell annen ting er måten viderekoblede anrop vises. I alle Nokia-telefoner jeg har hatt, så har det vært en liten pil foran nummeret når anropet kommer via en viderekobling, dette kan jeg ikke se på denne telefonen.

Lenke til kommentar

Jeg klarte ikke å vente mer, så i dag labbet jeg bort til Digital Impuls og kjøpte meg en Desire til blodpris (kr 4.295). Førsteinntrykket er at det er veldig lite jeg kommer til å savne fra Nokia N97. Det fysiske tastaturet er naturligvis én av de få tingene. En potensiell annen ting er måten viderekoblede anrop vises. I alle Nokia-telefoner jeg har hatt, så har det vært en liten pil foran nummeret når anropet kommer via en viderekobling, dette kan jeg ikke se på denne telefonen.

Ikke mye du kunne ha spart, men teknikkmagasinet hadde jo denne til rett over 4100 :) ligger vel i karl johansgate :) ikke langt unna DI.

Lenke til kommentar

Litt leit problem med min Desire for tiden.

Når noen ringer meg, og jeg tar den, hører jeg ingenting, de hører heller ikke meg.

Andre som har opplevd dette problemet? Jeg har 2-3 prikker på dekning, så er ikke det som er problemet.

Lenke til kommentar

Jeg mener de hadde den på lager hos Dustin til 3.800 for et par uker siden.

Jeg ser forresten ikke helt poenget med å ha et menyvalg for å mate ut minnekortet når dette er plassert på en måte som gjør at du uansett må ta ut batteriet...

Det er fordi ikke alle telefoner med Android er like, det er HTC som har bestemt seg for å plassere minnekortet bak batteriet, og da blir en slik innstilling litt meningsløst ja :) Det er spesielt irriterende hvis man klarer å "unmounte" minnekortet ved en feiltakelse, da er eneste måten å få det tilgjengelig på igjen å restarte telefonen...

/espen

Lenke til kommentar

Skulle det komme en oppdatering for å minske strømforbruk? Jeg vurderer å kjøpe denne i dag, men er litt usikker på dette med batteriet.

Ja jeg mener det var en av tingene på den siste oppdateringen som kom via luft ja. Rett meg hvis jeg tar feil, men jeg vet ikke hvor mye slike oppdateringer kan gjøre for batteritiden egentlig, er vel bare at kildekodene i programmene er omskrevet. For min del så er batteriet helt fantastisk, èn lading gir meg en brukstid på fire dager ca.

Liker du smarttelefoner, så burde HTC Desire stå høyt på listen iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...