Balthasar Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Norsk Tipping har i dag lansert Mobiltipping for Android telefoner! Fungerer kjempefint på Desire link? Lenke til kommentar
Ramsoy Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Norsk Tipping har i dag lansert Mobiltipping for Android telefoner! Fungerer kjempefint på Desire link? Send SPILL til 1960 Lenke til kommentar
starfox Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 har nettopp gjort det på min desire funka bra Lenke til kommentar
stue Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Sendte spill til 1960....fikk en link i reture..klikket på linken, og fikk opp: "beklager, vi har ingen variant av Norsk Tipping Mobilspill tilgjengelig for Macintosh". Lenke til kommentar
Hazno Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Har hatt denne mobilen i snart 2 mnd nå, og har oftest hatt WiFi tilgjengelig så jeg har sjeldent hatt noe behov for å benytte meg av 3G osv, men de få gangene jeg har brukt nett utenfor WiFi-sone, syns jeg det gikk latterlig treigt, spesielt med tanke på at jeg bor relativt sentralt i Oslo. Så kom jeg til å tenke på at jeg har faktisk aldri sett 3G-ikonet aktivert på min HTC Desire noen sinne, og tenkte det var noe jeg måtte fikse på innstillinger, noe jeg aldri har somlet meg til å undersøke skikkelig, helt til nå. Googlet litt rundt, og fant ut at 3G benyttes automatisk dersom det er tilgjengelig, noe som fikk meg til å klø meg enda mer i huet da det BØR være god 3G-dekning sentralt i Oslo. Tenkte også det kanskje kunne være OneCall som ganske enkelt ikke hadde 3G-støtte (de hadde jo ikke det en periode da de gikk over til Network Norway). Deretter leste jeg at flere ganske enkelt satt med eldgamle SIM-kort, og at det var DER feilen lå, nemlig at SIM-kortet ikke støttet 3G (siste SIM-kort jeg fikk var da OneCall gikk over til Network Norway)! Etter en kort telefon til OneCall, kunne de bekrefte at jeg hadde et VELDIG gammelt SIM-kort, og at det var der feilen lå, så de sender nytt som A-post på mandag. Hele poenget med dette innlegget er; dersom noen andre er i samme båt og funderer på hvorfor 3G-ikonet aldri vises, og enda ikke har kommet frem til en løsning, kan det ganske enkelt være at SIM-kortet er for gammelt. Mulig noen andre har nevnt det allerede, men litt for mange sider å lese gjennom til å finne det i så fall Lenke til kommentar
atc123 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hvis noen synes batteriet er dårlig anbefaler jeg å prøve dette: http://www.mrgadget.com.au/gadget/2010/10-way-to-increase-htc-desire-battery-time/ Har ikke ladet telefonen min siden onsdag nå! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Crap. Får plutselig ikke motatt MMS.... Edit: Rettelse: Eg får ikke mottatt MMS i Handcent, men i HTC sin "meldinger" får eg lastet de ned. Og da kan eg se de i handcent etterpå... Endret 19. juni 2010 av Jotun Lenke til kommentar
janroed Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei. har hatt min desire operativ i over en uke nå. Kjøpte min hos Komplett med videreføring av mitt superpluss abb. Dette er en telefon jeg er meget fornøyd med, den er super til mitt bruk. Har dog et par spm. som kanskje andre desirebrukere kanskje kan svare på: Hvordan ser jeg om telefonen er låst til telenor? På esken var det ikke noe merking med "låst til telenor". Softwarenr: 1.15.405.4 Buildnummer 1.15.405.4 CL155070 release-keys Jeg regner med at telefonen er ulåst, da jeg regner med at telenor muligens har egen brandedfirmware på slike telefoner? kan noen, som vet at sin desire er låst, se noe forskjell på softwarenr. i forhold til min? kjekt å få bekreftet om min er låst eller ikke. Er den låst må jeg vel lage goldcard. 4 juni slapp HTC en FOTA-update til software 1.21.405.2, ser det er mange i norge som tydeligvis har fått den. Min telefon sier: no update available... har dog lastet denne FOTA updaten ned fra xda-developers forumet. Er noen her som har utført en manuell oppdatering av denne rommen? Jeg tenkte å legge den inn siden, jeg tydeligvis aldri får tak i den på normal måte (FOTA oppdatering). Tipper HTC har stengt ned FOTA for alt annet enn hero nå, siden android 2.1 skal rulles ut til Hero kommende uker. mvh Janroed Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kan man laste ned apps fra nettet altså utenom de som man finner på Android Market? Noe ala det som man finner på den jailbreakede iTouch altså Cydia? Hadde vært litt kjekt å kunne laste ned noen andre kule 3parts programmer til HTC Desire:) Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kan man laste ned apps fra nettet altså utenom de som man finner på Android Market? Noe ala det som man finner på den jailbreakede iTouch altså Cydia? Hadde vært litt kjekt å kunne laste ned noen andre kule 3parts programmer til HTC Desire:) Du kan laste ned hva du vil fra nettet som en .apk-fil, legge den inn på minnekortet, og installere med å bruke astro eller apkinstaller (eller en annen filbehandler) Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kan man laste ned apps fra nettet altså utenom de som man finner på Android Market? Noe ala det som man finner på den jailbreakede iTouch altså Cydia? Hadde vært litt kjekt å kunne laste ned noen andre kule 3parts programmer til HTC Desire:) Du kan laste ned hva du vil fra nettet som en .apk-fil, legge den inn på minnekortet, og installere med å bruke astro eller apkinstaller (eller en annen filbehandler) Aha! Tusen takk! Er det noen samle sider eller noe lignende som finnes på det store internett? Veit man kan google men jeg er ikke den flinkeste til sånt Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Spør igjen siden mitt spørsmål nå ligger en 5 sider bak. Facebook Chat, anyone? Lenke til kommentar
W Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Trur man kan bruke Meebo IM til det Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Spør igjen siden mitt spørsmål nå ligger en 5 sider bak. Facebook Chat, anyone? Meebo IM, FBChat og Facebook Chat. Har ikke prøvd de to siste Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei! Hvordan får jeg kjøpt Gangstar: West Coast Hustle til Desire? Gameloft sier at Desire ikke kjører spillet når jeg kommer til betalingen, men jeg har sett en video på YT hvor spillet spilles på Desire. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei! Hvordan får jeg kjøpt Gangstar: West Coast Hustle til Desire? Gameloft sier at Desire ikke kjører spillet når jeg kommer til betalingen, men jeg har sett en video på YT hvor spillet spilles på Desire. Det finnes ingen betalings måter for å kjøpe programmet til Android i Norge så du kan bare laste ned Gratis Programmer eller gjøre det på den ulovlige måten Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Spør igjen siden mitt spørsmål nå ligger en 5 sider bak. Facebook Chat, anyone? Hei. Jeg bruker ebuddy til dette, der har du mulighet for å legge msn og facebook kontoen din. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Er fullstendig klar over at man ikke kan kjøpe apps i market. Det skal egentlig være mulig å kjøpe spill fra Gameloft på deres egne sider, men akkurat dette spillet sier de ikke er tilgjengelig for Desire. Men som du ser under, skal det være mulig å kjøre spillet! Lenke til kommentar
T.A Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste dette, men jeg prøver her Jeg har en HTC Desire som jeg er utrolig fornøyd med. Men, jeg har hørt at andre har fått oppgradert til 2.2, men på min Desire skjer det ingenting! Har prøvd å søke manuelt også, men finner ingenting. Er det noe jeg har missa her? Takker for all hjelp ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå