Christoffer99 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Kjøpte meg ett HTC Blåtann headset i dag... Har htc desire slik at man kan holde inne en knapp (helst den på headsettet) og du kan lese inn navn til den du vil ringe? Husker jeg hadde dette på mine tidligste nokia telefoner... finner det ikke på desire? Det kommer i neste sw. oppgradering (2.2 Froyo). Som er forventet 23. Juli (Glede seg) 23. Juni* Tviler egentlig på at det kommer til å skje da. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Nei.... For eg vet ikke om de 341 på google inneholder de 18, eller om det er 18 spesifikke kontakter som av en eller annen grunn ikke kommer med til google... Men driter i det. Oppdager det når eg skal ringe de engang... Da er det som regel enkelt å finne de. gå på kontakter vis og velg å bare vise de 18 kontaktene som enten finnes på sim eller på telefon. når du da går inn i kontakter så kan du oppe i høyre hjørne velge å koble de til, når du da søker på alle kontakter så står det under kontakten hvor disse ligger hen. (google.applikasjoner) osv.. finner du igjen denne kontakten så ligger den også på google. det var visst også mulig å gjøre dette ved å kopiere over til minnekort og så tilbakekopiere fra minnekortet for da kan du velge hvor disse skal legge seg hen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Eg kunne ikke bare velge de 18.... Dere er litt trege nå Slik var det fordelt: Sim 2 kontakter (netcom greier) Google: 341 Telefon: 359 Velg å vise gmail kontakter. Men nå er alle mine problemer løst. Slettet alle kontakter på begge steder, synket, importerte til google backupen eg lagde før eg slettet, synket. Og nå er ting på stell Det er greit å gjøre dette skikkelig en gang. Håper at synkingen funker fremover slik at om noe skulle skje nå med tlf slik at kontaktene forsvinner så er det bare å synke i vei. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Er jammen ikke rart at du har over 10.000 posterPostet bilde Vel, rart at du ikke har flere egentlig..... dette skjedde hos meg også. Problemet er at når du sletter googlekontakter på desire..så prøver den å slette de på Gmail pga sync. yohoo fant det ut det hard way jeg også. så jeg valgte faktisk å resette telefonen..sånn at jeg ikke mistet de på gmail Så ikke slett gmailkontaktene på telefonen for da vil gmail tro at du skal slette de online også backup er bra. du kan vel ta ut gmailkontaktene fra nettet og importere dem etterpå? Endret 18. juni 2010 av Blackster Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er jammen ikke rart at du har over 10.000 posterPostet bilde Vel, rart at du ikke har flere egentlig..... dette skjedde hos meg også. Problemet er at når du sletter googlekontakter på desire..så prøver den å slette de på Gmail pga sync. yohoo fant det ut det hard way jeg også. så jeg valgte faktisk å resette telefonen..sånn at jeg ikke mistet de på gmail Så ikke slett gmailkontaktene på telefonen for da vil gmail tro at du skal slette de online også backup er bra. du kan vel ta ut gmailkontaktene fra nettet og importere dem etterpå? Næææh. Er du like teit som meg? Tok backup av google på pc'en før eg trykket noe på mobilen. For synking er jo normalt satt opp slik at siste endrede bestemmer hva som skal skje. Sånn er det jo ønskelig i 99% av tilfellene å ha det også. Hvis eg sletter en kontakt på mobilen så ønsker eg den bort fra google også. Av samme grunn. 1 Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Næææh. Er du like teit som meg? Tok backup av google på pc'en før eg trykket noe på mobilen. For synking er jo normalt satt opp slik at siste endrede bestemmer hva som skal skje. Sånn er det jo ønskelig i 99% av tilfellene å ha det også. Hvis eg sletter en kontakt på mobilen så ønsker eg den bort fra google også. Av samme grunn. Helt enig... bare kjipt å være litt for kjapt når den 1% er gjeldende . er jo generelt ingen problem, siden jeg har ihvertfall nok backup av kontakter. en i outlook en i Gmail og en eksport ut til CSV. som er mailet til epostkontoer. Lenke til kommentar
Jermund87 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hva er den beste måten å ta backup av kontaktene på? Har kopiert de over til minnekortet og de ligger i telefonminne, men hører folk snakker om å synce de over til Google. Hvordan fungerer dette og kan man gjøre dette fra telefonen? Har samtidig fått et problem med Friendstream. Når jeg går inn på programmet via hovedmenyen får jeg følgende melding: Prosessen Friend Stream (prosessen com.htc.friendstream) har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen. Noen som vet hva dette kan være? Skiftet sim-kort for noen dager siden.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hva er den beste måten å ta backup av kontaktene på? Har kopiert de over til minnekortet og de ligger i telefonminne, men hører folk snakker om å synce de over til Google. Hvordan fungerer dette og kan man gjøre dette fra telefonen? Bare spørre cmf_tiger. Han er det nærmeste vi kommer Gud når det gjelder det meste. Det finnes en enkel måte. Ta backupen du har på minnekortet og importer den til google. Lenke til kommentar
Jermund87 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hva er den beste måten å ta backup av kontaktene på? Har kopiert de over til minnekortet og de ligger i telefonminne, men hører folk snakker om å synce de over til Google. Hvordan fungerer dette og kan man gjøre dette fra telefonen? Bare spørre cmf_tiger. Han er det nærmeste vi kommer Gud når det gjelder det meste. Det finnes en enkel måte. Ta backupen du har på minnekortet og importer den til google. Mulig et dumt spørsmål, men hvordan importerer jeg det fra minnekort til google? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Inne på f.eks gmail så går du ned til contacts. Da vil du oppe i høgre hjørne kunne velge importer. Så velger du vcf filen som du har på minnekortet (Enten med mobilen eller kun minnekortet tilkoblet pc'en) Lenke til kommentar
John P. Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) OK, får prøve delvis igjen da: Dere som har oppdatert; skjedde det automatisk og dere fikk en "pling" om at det var kommet en oppdatering, eller gikk dere inn og ba telefonen om å sjekke det, eller la dere den inn manuelt fra nettet et sted? Får som sagt ikke min til å finne noen oppdatering; den står bare på "Kontrollerer..." i timesvis. Eg har enten hatt den nye hele tiden, eller så har mobilen blitt oppdatert mens den låg hjemme ubrukt i 14 dager. Uten wireless eller 3g aktivert.... Flott, men jeg har ikke den versjonen det blir snakket om i denne tråden, så min har ikke oppdatert seg, og vil heller ikke gjøre det manuelt tydeligvis. Men men - er vel ikke stort å få gjort med det. [endret] OK - jeg fant et WiFi punkt nå, prøvde igjen å oppdatere, og *boing* fikk da umiddelbart svar at det ikke var noen tilgjengelig oppdatering for min telefon. Så da er det a) i boks, og b) jeg måtte ha på wireless for å få det til å funke. [/endret] Endret 18. juni 2010 av John P. Lenke til kommentar
Ramsoy Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Norsk Tipping har i dag lansert Mobiltipping for Android telefoner! Fungerer kjempefint på Desire Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hva var egentlig poenget med å fjerne spilleautomatene nå egentlig? Lenke til kommentar
starfox Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 når jeg skriver på facebook på min desire,ser jeg på pcen at jeg har skrevet fra android,men har sett flere når de skriver på facebok at de skriver fra htc sense har noen opplevd det samme? Hva står det når dere skriver fra desiren Lenke til kommentar
John P. Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hva står det når dere skriver fra desiren Står HTC Sense her. Hva bruker du når du skriver der da? Vanlig Facebook i browseren, Facebook for mobil, Friendstream...? Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hvordan er det med sikkerhet for tyveri på denne telefonen? på min gamle samsung kunne man legge inn et nr slik at den sendte sms om hvems nr som ble brukt feks når den ble sjålet automatisk. er det noe lignende til htc? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 når jeg skriver på facebook på min desire,ser jeg på pcen at jeg har skrevet fra android,men har sett flere når de skriver på facebok at de skriver fra htc sense har noen opplevd det samme? Hva står det når dere skriver fra desiren Vil tro dette er det samme som med epost leseren, at man kan velge en slags signatur. Skriver ikke en dritt på Facebook så er ikke godt å si ka som står under der, men her inne blir det vel ingenting så vidt eg vet... Lenke til kommentar
starfox Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hva står det når dere skriver fra desiren Står HTC Sense her. Hva bruker du når du skriver der da? Vanlig Facebook i browseren, Facebook for mobil, Friendstream...? har prøvd den som er på mobilen og lastet ned fra android marked,har ikke prøvd friendstream Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hvordan er det med sikkerhet for tyveri på denne telefonen? på min gamle samsung kunne man legge inn et nr slik at den sendte sms om hvems nr som ble brukt feks når den ble sjålet automatisk. er det noe lignende til htc? Tror ikke det er noe som følger telefonen, men det ligger mange forskjellige løsninger på market Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hvordan er det med sikkerhet for tyveri på denne telefonen? på min gamle samsung kunne man legge inn et nr slik at den sendte sms om hvems nr som ble brukt feks når den ble sjålet automatisk. er det noe lignende til htc? Wavesecure anbefales på det sterkeste. Kan lastes ned gratis fra markedet med en 7 dagers prøvetid. Abonnementet kan forlenges for knappe 20 dollar i året. Sjekk ut nettsiden til Wavesecure. Man kan f.eks spore hvem som bruker mobilen hvis den blir stjålet, sperre mobilen m.m. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå