MooseOnTheRun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Har et lite problem, har syncet telefonen med facebook. Når jeg går på "Kontakter" har jeg klart å gjøre det slik at det bare er mobil kontakter, og ikke alle facebook kontaktene. Men når jeg går på "Telefon" derimot er ALLE facebook kontaktene som har tlf nummer der, og dette irriterer meg grenseløst! Har prøvd å fikse det men finner ikke ut av det... Er et lignende problem ved SMS også, (bruker Handcent, men skjer sikkert med vanlige også) når jeg da skal velge kontakt så kommer alle facebook, pluss 2-4 av noen kontakter. Sikkert fordi den tar simkort kontakt, minnekort og facebook kontakter eller no...Hvordan fikser jeg dette? Gå på kontakter, trykk meny, velg vis, og merk de du vil ha. Det har gjort, men dette gjør bare så det blir riktig på "Kontakter", men at alle facebook osv. vises fortsatt på "Telefon" og Meldinger... Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Angående ting på lager, jeg kjøpte min på teknikkmagasinet i butikk. Webshopen viste ingen på lager da, men der hadde Oslo avdelingen vært kloke å kjøpt et større parti, kjøpte min i Lillestrøm og han sa at de kunne skaffe fler hvis Oslo fortsatt hadde. de er uten abmnt ikke så veldig billige, men med abmnt var det ihvertfall god nok pris for min del....hadde et kontantkort liggende.og sa ja til å overføre til tele2 champion 249..og vips så var prisen 3700 etter 12 mnd. Jeg har vel også forstått at flere butikker viser feil lager i butikk...sånn at det er lurt å ta den turen for å spørre om de har den inne. ser forresten nå at de har den på lager i webshopen med en pris uten abmnt på 3899 på nettet og 4100 i butikk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Svarte.... Får jo bare til å synkronisere kontaktene mine en veg. Eg ønsker at de telefonen definerer som telefonkontakter ska oppdateres Google også ikke bare de telefonen definerer som Google kontakter..... Ska visst ikke være lett å forstå dette :S Lenke til kommentar
terion Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er vel bare google kontakter som synces. Sleit med sync når jeg hadde Hero'n, og da eksporterte jeg kontaktlista og importerte den i google kontakter på web, så syncet den fint begge veier fra da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Forslaget ditt er om eg forstår rett: Importere et kontaktkort i google, synce mobilen, og slutte å bruke telefonkontakten, kun google kontaktene? Da vil disse bli syncet begge veier? Igrunn ingen dum ide.... Lenke til kommentar
terion Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Tja, eller eksportere alle kontaktene for så å importere dem i google contacts web. Ja, må bare bruke google kontakter. Husker jeg fikk Hero, og måtte legge til alle kontakter manuelt på nytt. (Var ikke så lett å synce T39m med Hero ) Da lagret jeg selvfølgelig alt som telefonkontakter, og da ville den ikke synce... Endret 18. juni 2010 av terion Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Men det er en ting som er snodig. Eg eksporterer telefonkontaktene til minnekortet, importerer denne vsf filen i google, syncer google på mobilen. Men etter dette har eg 341 kontakter i google, og 359 i telefonen......... Litt irriterende. For eg gidder ikke lete etter disse 18 som mangler Lenke til kommentar
terion Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 De ligger ikke igjen som dobbelt noen som google-kontakter og noen som telefon-kontakter, og noen er skjult? En ide bare, jeg tror jeg husker at jeg fjernet alle på hero før jeg syncet igjen, men da må man jo være sikker på at man har med alle inn i google contacts på web. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Kan jo fjerne ja, ingen problem det, har de lagret på minnekortet uansett. Men man vet jo ikke om de 18 forsvinner.... Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Forslaget ditt er om eg forstår rett: Importere et kontaktkort i google, synce mobilen, og slutte å bruke telefonkontakten, kun google kontaktene? Da vil disse bli syncet begge veier? Igrunn ingen dum ide.... og hver gang du lagrer ny kontakt...lagre den som google applikasjoner så vil den hele tiden synce med Google. som oftest vil overføring fra outlook via htc sync føre til at den kommer som telefonkontakt som sagt tidligere, og ikke som google kontakt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Nei.... For eg vet ikke om de 341 på google inneholder de 18, eller om det er 18 spesifikke kontakter som av en eller annen grunn ikke kommer med til google... Men driter i det. Oppdager det når eg skal ringe de engang... Da er det som regel enkelt å finne de. Lenke til kommentar
terion Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er ikke noe sim-kontakter eller noe? Man ser vel fort hvor de forskjellige befinner seg ved å gå på Menu-View i kontaktlista.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Ingen sim kontakter. Og fra nå av er de heller ingen kontakter Nå blir det google kontakter for alle penga! Som sagt: Eg hadde 341 googlekontakter og 359 telefonkontakter. Dette var det jo mobilen som viste.... via den view menyen du nevner. Endret 18. juni 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Så over til neste problem Nå slettet eg alle kontaktene på telefonen. Både google og telefonkontaktene. Så gikk eg inn på google og redigerte litt der og fjernet noen overflødige. 336 kontakter ligger nå inne på google. Når eg nå skal synke får eg feilmelding: Grensen for sletting er nådd. Det er 336 slettede innslag for Kontakter under kontoen [email protected]. Hva ønsker du å gjøre? 1. Slett elementene 2. Angre slettingen 3. Ikke gjør noe nå Hva må eg gjøre? Alt som ligger på telefonen driter eg i (dog, trodde eg hadde slettet de... Men synk oppdager kanskje forskjellene?). Men kontaktene eg NÅ har på google ønsker eg jo ikke at det skal skje noe med. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 OK, får prøve delvis igjen da: Dere som har oppdatert; skjedde det automatisk og dere fikk en "pling" om at det var kommet en oppdatering, eller gikk dere inn og ba telefonen om å sjekke det, eller la dere den inn manuelt fra nettet et sted? Får som sagt ikke min til å finne noen oppdatering; den står bare på "Kontrollerer..." i timesvis. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Noen som vet hvordan man kan skifte klokke på homescreen uten å skifte tema? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 OK, får prøve delvis igjen da: Dere som har oppdatert; skjedde det automatisk og dere fikk en "pling" om at det var kommet en oppdatering, eller gikk dere inn og ba telefonen om å sjekke det, eller la dere den inn manuelt fra nettet et sted? Får som sagt ikke min til å finne noen oppdatering; den står bare på "Kontrollerer..." i timesvis. Eg har enten hatt den nye hele tiden, eller så har mobilen blitt oppdatert mens den låg hjemme ubrukt i 14 dager. Uten wireless eller 3g aktivert.... Lenke til kommentar
carwin Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Kjøpte meg ett HTC Blåtann headset i dag... Har htc desire slik at man kan holde inne en knapp (helst den på headsettet) og du kan lese inn navn til den du vil ringe? Husker jeg hadde dette på mine tidligste nokia telefoner... finner det ikke på desire? Det kommer i neste sw. oppgradering (2.2 Froyo). Som er forventet 23. Juli (Glede seg) Vi får bare krysse fingrene for den datoen. Jeg kjører 2.2 på min, og det ser veldig lovende ut. Lenke til kommentar
Stableford Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Tidligere var ryktet 23. juni (for Froyo), nå sies det 23. juli (over)... Hvor kommer dette fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå