Erijk Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ehm, på homescreen kunne jeg tenkt meg å bruke Oslo som vær, istedet for Gjeldende plassering. Noen som vet hvordan man ordner dette? Fikk telefonen i går, så er ikke så dreven enda. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Heldig Stod ett 4GB kort i min, men eg hadde ett 8GB kort fra gamle 5800`en som eg bruker videre! Blir vel til å oppgradere til 32GB en gang. Blææh, husket feil. Sjekket nå og det var et 4gig kort i min også... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Og hvordan avslutter jeg Spotify? Når du er inne i spotify trykker du på meny knappen nede på telefonen, og Exit @ Jale ; Sorry to burst your`e bubble Endret 17. juni 2010 av Mala Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ehm, på homescreen kunne jeg tenkt meg å bruke Oslo som vær, istedet for Gjeldende plassering. Noen som vet hvordan man ordner dette? Fikk telefonen i går, så er ikke så dreven enda. Takk på forhånd. Hvordan får man bort "gjeldene plassering" fra klokke/vær widgeten?!?! Jeg vil ha Oslo og ikke asker siden jeg bor på grensen!!! Last inn Yr appen og da får du været der du er:) Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Og hvordan avslutter jeg Spotify? Vet ikke om den bruker noe batteri når den ikke spiller av sanger, men halvveis irriterende at det er en pauseknapp oppe i hjørnet. Jeg må vel ikke laste ned en applikasjon for å gjøre det? (TaskKiller greiene *sukk*) Trykk på den fysiske meny-knappen og velg exit. Nei, du trenger ikke det. Det er i grunn sjelden at du i det hele tatt avslutter apps med en knapp. Ser forøvrig ut som spotify sluker mye strøm her også, slik som andre Desire-brukere har nevnt tidligere. Tror det kun gjelder når spotify er i online-modus. Jeg merket i hvertfall stor forskjell når jeg hadde glemt å sette spotify tilbake i offline-modus etter å ha syncet en spilleliste. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Fikk det til. Endret 17. juni 2010 av EdP Lenke til kommentar
John P. Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hmm... leste at folk skrev om firmware oppdatering, så jeg gikk inn på Innstillinger/Om telefonen/Oppdateringer/ og klikket på "Sjekk nå", men akkurat som forrige gang jeg prøvde dette (for lenge siden), står det bare en 'pop-up' midt på skjermen som 'surrer og går' og sier "Kontrollerer...". Den har stått sånn i flere timer nå, så det er vel trygt å konkludere at det ikke skjer stort der... Men hvordan skal jeg da få oppdatert? Den står jo på automatisk oppdatering også da, men når det ikke funker manuelt, så...? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Da var telefonen i hende igjen. Sittet konstant siden eg kom hjem og styrt på med kontaktene mine. Koblet sammen telefonkontaktene med mailadresser osv fra google. Så er mitt spm: Nå ønsker eg å synce kontaktene på mobilen med de på gmail/google. Eg ønsker at når eg har kontakten Per Nilsen f.eks så skal alle nummer og eposter ligge under hans kontakt både på mobilen og på google. Nå ligger de slik de skal på mobilen. Sikkert spurt om 100000 ganger før, men finnes det en link/oppskrift for syncing mot kontaktene på google/mobilen? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Satt og leste litt diverse om Desire på nettet nå og kom over en guide for hvordan man bytter Home application til stock Android fra Sense. Tenkte at det måtte prøves ut bare for å finne ut at HTC har fjernet stock Home application fra ROMen på telefonen jeg har. Stock Android ligger ikke i ROM'en nei, men det finnes mange gode erstattere til Sense der ute, noen ligger på Market og noen må lastes ned/kjøpes på nett... Selv har jeg blitt veldig glad i ADW.Launcher som man kan laste ned fra market, lynkjapp og stabil, med gode muligheter for å tilpasse etter eget behov. Merk at du ikke får bruk de widgetene som HTC selv har laget til Sense hvis du ønsker å bruke en annen Home applikasjon. /Espen Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Er det noen bra apps til å redigere Film/Bilder på Desire? Litt sånn som iMovie fra Apple til iPhone ? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvor er chat på Facebook på denne vakre enheten? Lenke til kommentar
Jermund87 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Hvis man gjenoppretter telefonen, og man har huket av for sikkerhertskopiering til SD-kort? Vil det da være mulig å bare gå å åpne dette igjen, slik at telefonen blir som før gjenoppretting? Isåfall hvordan? Jermund Endret 17. juni 2010 av Jermund87 Lenke til kommentar
atc123 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Prøvde dette i går kveld, før jeg satte telefonen på lading. Nå har telefonen brukt 3 streker batteri på et døgn.... http://www.mrgadget.com.au/gadget/2010/10-way-to-increase-htc-desire-battery-time/ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Fikk min her i dag, mente den var temmelig svart og sølv, men så brunfargen da jeg gikk utenfor Jeg ble ikke spurt om hvilken farge jeg ville ha på den da jeg bestilte den fra LEFDAL. Har de den i svart mon tro? Og hvordan får man ÆØÅ på tastaturet, hørte det var en applikasjon som tillot dette? (Så man slipper å holde over A, E og O selvsagt for å scrolle bortover) Og hvordan avslutter jeg Spotify? Vet ikke om den bruker noe batteri når den ikke spiller av sanger, men halvveis irriterende at det er en pauseknapp oppe i hjørnet. Jeg må vel ikke laste ned en applikasjon for å gjøre det? (TaskKiller greiene *sukk*) du kan la tastaturet gjøre og a/o til æøå for deg. Lenke til kommentar
Roff1 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Er det mulig å slå av den irriterende høye velkomstlyden som spilles når du slår på telefonen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ja det finnes enn app. inne på markedet for å eliminere den Kommer ikkje g.på navnet i farten dog. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kjøpte meg ett HTC Blåtann headset i dag... Har htc desire slik at man kan holde inne en knapp (helst den på headsettet) og du kan lese inn navn til den du vil ringe? Husker jeg hadde dette på mine tidligste nokia telefoner... finner det ikke på desire? Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ehm, på homescreen kunne jeg tenkt meg å bruke Oslo som vær, istedet for Gjeldende plassering. Noen som vet hvordan man ordner dette? Fikk telefonen i går, så er ikke så dreven enda. Takk på forhånd. Hvordan får man bort "gjeldene plassering" fra klokke/vær widgeten?!?! Jeg vil ha Oslo og ikke asker siden jeg bor på grensen!!! Last inn Yr appen og da får du været der du er:) Eller bare slett widgeten og legg den til igjen (klokke Htc) Da får du valget om plassering Lenke til kommentar
Jermund87 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg handlet den her på eBay, venter på den.. Fornøyd med denne? Hvis man gjenoppretter telefonen, og man har huket av for sikkerhertskopiering til SD-kort? Vil det da være mulig å bare gå å åpne de gamle instillingene igjen, slik at telefonen blir som før gjenoppretting? Jermund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå