Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst på en sort Desire, så jeg tenkte å bestille fra England. I den forbindelse lurer jeg på om det går an å flashe den med norsk ROM, og om det finnes noen gode, norske tastaturer med ÆØÅ. Alternativt: Er det stress å installere norsk ordbok/tastatur?

 

Håper noen har noen innspill på dette :)

Legg inn denne ROMen -> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=684259

 

Dersom du kjøper den sorte, eller noen andre som er operatørsperret, så må du lage et goldcard først, er ikke vanskelig. Google it ;) Vil uansett anbefale deg å flashe en fra orange/t-mobile/vodafone etc da disse er fylt med mange sære apps og og mangler standard apps, de er også tregere og bruker mere strøm frem til du flasher dem. Har gjort det selv med en sort en, blir godt som gull ;)

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å slå av telefonen. Jeg velger slå av-knappen i menyen som kommer opp ved å holde inne standby-knappen. Da får jeg opp et valg om jeg ønsker å slå den av, og jeg velger "ok". Da står det "Avslutter....", men den slår seg aldri av.

 

Kjent fenomen ja. Jeg hadde samme problem før jeg oppgraderte firmware til nyeste versjon. Etter jeg oppgraderte, så avslutter telefonen innen 10 sekunder hver gang.

Lenke til kommentar

16.06.2010 11:10:25

 

Reparasjon ferdig klar for sending.

 

Heeerlig. :D Dette gikk fort!

Sendte den inn den 11. Ble mottat verkstedet den 14. Og ferdig den 16. ^^

 

Skal bli godt og få den tilbake. :)

Håper det ikke har kommet mye støv på innsiden av skjermen nå da.

 

Er det et problem at det kommer støv på innsiden av skjermen? :ohmy:

Lenke til kommentar

Hadde vært fint om du kunne gitt en liten tilbakemelding på hvordan silikonbeskyttelsen passer, så kan det hende vi kan gjøre en avtale :)

 

Noen som har kjøpt mobilen fra Netcom? Hvor lang tid tok leveringen?

 

Har 2 av denne,

http://cgi.ebay.com/Black-Silicone-Case-Cover-HTC-DESIRE-BRAVO-G7-SP-/320540350991?cmd=ViewItem&pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item4aa1b19a0f#ht_4820wt_929

Passer perfekt og gir god beskyttelse men legger noen ekstra mm til bredden. Beskyttelsen over knappene i bunnen har like symboler som originalt.(uthevede)

har også bestilt denne:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250629107463&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_2538wt_911

Endret av Synchro
Lenke til kommentar

Hei!

 

 

Skal kjøpe meg HTC Desire og har et spørsmål om den.

 

Kommer Desire med minnekort (mircoSD) ?

 

Ganske kjekt å vite.

 

Jeg har også et sted å kjøpe mobilen i morra sånn at jeg får den i hånda...

 

Har hørt at den er utsolgt ganske mange steder, det er den hvertfall i Sandefjord.

Lenke til kommentar

Satt og leste litt diverse om Desire på nettet nå og kom over en guide for hvordan man bytter Home application til stock Android fra Sense. Tenkte at det måtte prøves ut bare for å finne ut at HTC har fjernet stock Home application fra ROMen på telefonen jeg har.

Lenke til kommentar

Fikk min her i dag, mente den var temmelig svart og sølv, men så brunfargen da jeg gikk utenfor :p Jeg ble ikke spurt om hvilken farge jeg ville ha på den da jeg bestilte den fra LEFDAL. Har de den i svart mon tro? :)

 

Og hvordan får man ÆØÅ på tastaturet, hørte det var en applikasjon som tillot dette? (Så man slipper å holde over A, E og O selvsagt for å scrolle bortover)

 

Og hvordan avslutter jeg Spotify? Vet ikke om den bruker noe batteri når den ikke spiller av sanger, men halvveis irriterende at det er en pauseknapp oppe i hjørnet. Jeg må vel ikke laste ned en applikasjon for å gjøre det? (TaskKiller greiene *sukk*)

Endret av Toppris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...