Mala Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Tja, Zagg Invisible shield Om den er noe nevneverdig bedre enn andre rimelige alternativer der ute kan eg ikkje si noe på. Lenke til kommentar
atc123 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kan noen anbefale en da? Den jeg kjøpte så ikke bra nok ut? Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kunne og tenkt meg en sort Desire. Noen som har link til hvor den kan bestilles eller er det bare orange som selger den? (såg at de var tomme) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kan noen anbefale en da? Den jeg kjøpte så ikke bra nok ut? Er det med beskyttelse til selve skjermen der også? I tilfelle er saken grei Lenke til kommentar
terion Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Noen testa N1 sitt "Gallery"? Var ganske mye kulere enn Photos som HTC har lagt ved. Gallery kan lastes ned her. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har lyst på en sort Desire, så jeg tenkte å bestille fra England. I den forbindelse lurer jeg på om det går an å flashe den med norsk ROM, og om det finnes noen gode, norske tastaturer med ÆØÅ. Alternativt: Er det stress å installere norsk ordbok/tastatur? Håper noen har noen innspill på dette Legg inn denne ROMen -> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=684259 Dersom du kjøper den sorte, eller noen andre som er operatørsperret, så må du lage et goldcard først, er ikke vanskelig. Google it Vil uansett anbefale deg å flashe en fra orange/t-mobile/vodafone etc da disse er fylt med mange sære apps og og mangler standard apps, de er også tregere og bruker mere strøm frem til du flasher dem. Har gjort det selv med en sort en, blir godt som gull Lenke til kommentar
hessel Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har problemer med å slå av telefonen. Jeg velger slå av-knappen i menyen som kommer opp ved å holde inne standby-knappen. Da får jeg opp et valg om jeg ønsker å slå den av, og jeg velger "ok". Da står det "Avslutter....", men den slår seg aldri av. Kjent fenomen ja. Jeg hadde samme problem før jeg oppgraderte firmware til nyeste versjon. Etter jeg oppgraderte, så avslutter telefonen innen 10 sekunder hver gang. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ehh? Jeg prøver legge inn oruxmaps, jeg starter nedlastingen, det går fint, men så starter mobilen maaange nedlastinger til! Av samem program! Står å holde på å laste ned ny og ny etterhvert som den blir ferdig, hva skjer?! Lenke til kommentar
Frode Dyrseth Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ehh? Jeg prøver legge inn oruxmaps, jeg starter nedlastingen, det går fint, men så starter mobilen maaange nedlastinger til! Av samem program! Står å holde på å laste ned ny og ny etterhvert som den blir ferdig, hva skjer?! Samme skjedde meg når jeg prøvde å laste ned Adobe Reader akkurat. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) ai, 108 som venter på Desire fra NetCom nå, kan bli litt venting i sommer ja... Endret 17. juni 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Desire-n min har kræsja helt av en eller annen grunn. Den slår seg ikke på. Vet ikke hva som har skjedd med den. Har ikke mista den ikke bakken eller noe. Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 16.06.2010 11:10:25 Reparasjon ferdig klar for sending. Heeerlig. Dette gikk fort! Sendte den inn den 11. Ble mottat verkstedet den 14. Og ferdig den 16. ^^ Skal bli godt og få den tilbake. Håper det ikke har kommet mye støv på innsiden av skjermen nå da. Lenke til kommentar
atc123 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 16.06.2010 11:10:25 Reparasjon ferdig klar for sending. Heeerlig. Dette gikk fort! Sendte den inn den 11. Ble mottat verkstedet den 14. Og ferdig den 16. ^^ Skal bli godt og få den tilbake. Håper det ikke har kommet mye støv på innsiden av skjermen nå da. Er det et problem at det kommer støv på innsiden av skjermen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Han meiner nok som følger av reperasjonen, der det ble byttet skjerm meiner eg ? Lenke til kommentar
Synchro Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Hadde vært fint om du kunne gitt en liten tilbakemelding på hvordan silikonbeskyttelsen passer, så kan det hende vi kan gjøre en avtale Noen som har kjøpt mobilen fra Netcom? Hvor lang tid tok leveringen? Har 2 av denne, http://cgi.ebay.com/Black-Silicone-Case-Cover-HTC-DESIRE-BRAVO-G7-SP-/320540350991?cmd=ViewItem&pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item4aa1b19a0f#ht_4820wt_929 Passer perfekt og gir god beskyttelse men legger noen ekstra mm til bredden. Beskyttelsen over knappene i bunnen har like symboler som originalt.(uthevede) har også bestilt denne: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250629107463&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_2538wt_911 Endret 17. juni 2010 av Synchro Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hei! Skal kjøpe meg HTC Desire og har et spørsmål om den. Kommer Desire med minnekort (mircoSD) ? Ganske kjekt å vite. Jeg har også et sted å kjøpe mobilen i morra sånn at jeg får den i hånda... Har hørt at den er utsolgt ganske mange steder, det er den hvertfall i Sandefjord. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg fikk med 8gb kort som satt i den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Heldig Stod ett 4GB kort i min, men eg hadde ett 8GB kort fra gamle 5800`en som eg bruker videre! Blir vel til å oppgradere til 32GB en gang. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Satt og leste litt diverse om Desire på nettet nå og kom over en guide for hvordan man bytter Home application til stock Android fra Sense. Tenkte at det måtte prøves ut bare for å finne ut at HTC har fjernet stock Home application fra ROMen på telefonen jeg har. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Fikk min her i dag, mente den var temmelig svart og sølv, men så brunfargen da jeg gikk utenfor Jeg ble ikke spurt om hvilken farge jeg ville ha på den da jeg bestilte den fra LEFDAL. Har de den i svart mon tro? Og hvordan får man ÆØÅ på tastaturet, hørte det var en applikasjon som tillot dette? (Så man slipper å holde over A, E og O selvsagt for å scrolle bortover) Og hvordan avslutter jeg Spotify? Vet ikke om den bruker noe batteri når den ikke spiller av sanger, men halvveis irriterende at det er en pauseknapp oppe i hjørnet. Jeg må vel ikke laste ned en applikasjon for å gjøre det? (TaskKiller greiene *sukk*) Endret 17. juni 2010 av Toppris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå