Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Håper virkelig jeg får den før den 1. Juli, for da skal jeg reise til syden, og jeg vil ha mobilen, så jeg kan spille og slikt, mens jeg tar fly i 5 timer. :p (Jeg kan vell bruke mobilen på fly, vist jeg tar ut sim-kortet?) Eller er det lov med mobil på fly nå?

Regner med at det skal gå bra, dersom du setter den i "Flymodus" først. :)

Erfaringsmessig må du skru den av under take-off og landing, men ellers går det greit bare du setter den i "Flymodus" slik at all mottak/sending blir skrudd av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som sies over er veldig lurt. Oppe i lufta er det ikke dekning uansett, og min erfaring er at mobil uten dekning driver å søker hele tiden, og kan fint sluke hele batteriet ditt i løpet av en 3 timers flytur!

Jeg har aldri skrudd av noe annet enn lyden når jeg flyr, men nå gjør jeg det. Ikke kult å sitte på en flyplass å vente uten strøm på telefonen.

Lenke til kommentar

Noen som har lyst til å selge de medfølgende øreproppene fra sin Desire, dersom de ikke brukes? Klarte å ødelegge mine egne idag, veldig surt da de passet mitt bruksområde perfekt, så vil helst ha tak i identiske. Send en PM, ser de koster 115 kr nye ifra HTCs egen butikk.

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å slå av telefonen. Jeg velger slå av-knappen i menyen som kommer opp ved å holde inne standby-knappen. Da får jeg opp et valg om jeg ønsker å slå den av, og jeg velger "ok". Da står det "Avslutter....", men den slår seg aldri av. Har prøvd å la den ligge en halvtime, uten resultat. Må faktisk dra ut batteriet for å få den av. Noen andre med liknende problem?

Edit: Skriveleif

Endret av carp
Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å slå av telefonen. Jeg velger slå av-knappen i menyen som kommer opp ved å holde inne standby-knappen. Da får jeg opp et valg om jeg ønsker å slå den av, og jeg velger "ok". Da står det "Avslutter....", men den slår seg aldri av. Har prøvd å la den ligge en halvtime, uten resultat. Må faktisk dra ut batteriet for å få den av. Noen andre med liknende problem?

Kjent problem.

Trodde først det hadde med Task killers å gjøre, men jeg tror ikke det nå lenger.

For meg så er det tilfeldig når dette dette skjer.

Lenke til kommentar

Heisann godtfolk! Hva sier dere til divx og mange flere formater til telefonen?? Løsningen heter RockPlayerBase, og du finner link til nedlasting på droidnytt.no. Telefonen min trengte en restart før det fungerte, men nå testet jeg akkurat en .avi-fil, og det funker som fjell.

Appen er en betaversjon, så man finner den ikke market. Jeg installerte den via Astro :)

Edit: Direktelink til nedlasting

Endret av learntofly
Lenke til kommentar

Kjent problem.

Trodde først det hadde med Task killers å gjøre, men jeg tror ikke det nå lenger.

For meg så er det tilfeldig når dette dette skjer.

Takk for svar!

Prøvde å søke litt om det, men fant ikke helt fram. Litt kjipt, men får vel bare leve med det inntil videre.

Lenke til kommentar

Da var en stk. Desire bestilt! :D

Noen som kan anbefale noe beskyttelse i silikon/gummi?

Bestilte denne i sta: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=200473540629&Category=57253

Samt denne: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=140411590979&Category=68029

Av samme selger.

Kjøpte forresten to av den silikonbeskyttelsen, så du kan sikkert få kjøpe den ene.

Bilde:

12292%20Armor-Case-For-HTC-Desire-3.jpg

Endret av atc123
Lenke til kommentar

Jeg har lyst på en sort Desire, så jeg tenkte å bestille fra England. I den forbindelse lurer jeg på om det går an å flashe den med norsk ROM, og om det finnes noen gode, norske tastaturer med ÆØÅ. Alternativt: Er det stress å installere norsk ordbok/tastatur?

Håper noen har noen innspill på dette :)

Lenke til kommentar

Hadde vært fint om du kunne gitt en liten tilbakemelding på hvordan silikonbeskyttelsen passer, så kan det hende vi kan gjøre en avtale :)

Noen som har kjøpt mobilen fra Netcom? Hvor lang tid tok leveringen?

Skal prøve å huske på det, regner med at den kommer om en uke eller to. :) Jeg kjøpte telefonen fra Netcom, men pr. butikk... Skjønner ikke helt fordelen med å kjøpe på nettet når man får samme tilbud pr. butikk.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst på en sort Desire, så jeg tenkte å bestille fra England. I den forbindelse lurer jeg på om det går an å flashe den med norsk ROM, og om det finnes noen gode, norske tastaturer med ÆØÅ. Alternativt: Er det stress å installere norsk ordbok/tastatur?

Håper noen har noen innspill på dette :)

Jeg har!

jeg kjøpte min telefon forrige uke på flyplassen i nederland, og den hadde da nederlandsk (og engelsk) spåk, tastatur og ordbok. Lastet ned Morelocale2 fra marked, og valgte norsk bokmål. Fikk da norsk i menyene på telefonen, norsk tastatur og norsk ordbok. Altså ikke noe problem.

Kan også legge inn en rom med norsk allerede ja.

Lenke til kommentar

Si ifra når du får de og hvordan de er, er de ordentlig "gummi" så kjøper eg meg en også.

Velvel, vil ikkje påstå det gummi av den mykeste typen ihvertfall. Valgte å benytte meg av den BLÅ versjonen Ettersom den er gjennomsiktig bak, og de små dottene gjorde seg bra i blåfargen. Var litt uheldig å røske opp det ein hjørnet av invisible shield`en når eg skulle presse mobilen nedi, men det gikk seg til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...