Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

- Kjøp deg et amerikansk SIM-kort fra eBay, bruk dette SIM-kortet når du skal handle programvare

 

Om du vil prøve det siste anbefaler jeg gjerne denne selgeren, mitt ankom svært raskt: http://cgi.ebay.com/...#ht_1487wt_1137

Har ikke handla fra eBay før, så hadde ikke bruker der, lagde en nå og skulle bestille men fikk denne meldingen:

 

To ensure that eBay remains a safe marketplace, we limit the quantity of items that can be bought or sold by a single account at one time. These limits may change over time and are determined by your previous site activity and overall performance.

 

Currently, your account has reached the limit for bidding and buying, but you can increase this limit by providing additional verification. Thank you for your understanding.

 

Please submit the page to continue.

 

 

Kan man ikke handle første dagen man registrerer seg der? ><

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du mister ikke garantien da, med andre ord?

Si skjermen din tar kvelden, å du må levere den på verksted for å fixse, når de har fått fikset skjermen ser de at du har rootet og kan da kreve penger av deg for reparasjon...

 

Er det filleting du skal levere telefonen inn for, så kan du un-roote den før du leverer den, men er det noe akutt at den ikke virker så får du heller ikke un-rootet den før du leverer den....

 

Sålenge den er rootet er du uten garanti (og reklmasjonsrett?)...

 

Spørsmål : Noen som har funnet noe som gir forskjellige lyder på sms og mail.?? (Varslingslyd)

Er litt irriterende å slippe alt man holder for å lese en sms å så er det bare nok en mailspam fra uganda... SMS og Mail må ha forskjellige meldingslyder... :blush:

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Plutselig mistet jeg dekning på telefonen, og på verst tenkelig tidspunkt, når jeg hadde tenkt til å bestille pizza :(

 

Det som er rart, er at den finner operatørene NetCom og Ventelo, men ikke Telenor som Ludo bruker. Har en annen kompis hos meg her med en Nokia telefon, og han sin virker helt fint, han har også Ludo...

Lenke til kommentar

 

 

Spørsmål : Noen som har funnet noe som gir forskjellige lyder på sms og mail.?? (Varslingslyd)

Er litt irriterende å slippe alt man holder for å lese en sms å så er det bare nok en mailspam fra uganda... SMS og Mail må ha forskjellige meldingslyder... :blush:

 

 

Det funker helt fint, for min del, på gmail endrer man ringetone ved å gå på innstillinger og velg ringetone. på sms(handcent) så gjør man det også på settings- notifications settings og notifications sound.

på exchange så velger den som er standard varslingslyd via innstillingene på desire.

Lenke til kommentar

Trykka på den "activate now" linken jeg fikk i emailen ja, så den skal ha blitt vertifisert

 

Just click "Activate Now" to complete your registration. That's all there is to it. After that, you are ready to start shopping!

:dontgetit:

Merkelig! Ville ha prøvd den chatsupporten deres, den hjalp meg da jeg fikk sperret eBay-kontoen min. Litt usikker på hvor jeg fant den, men du kan jo prøve å starte her: http://contact.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ContactUsNextGen

Lenke til kommentar

Sålenge den er rootet er du uten garanti (og reklmasjonsrett?)...

Neppe sannsynlig i eksempelet med skjermen. Har du derimot overklokket den, og feilen du opplever kan skyldes at telefonen har gått varm, kan du slite med å få det dekket. Men man "mister" aldri reklamasjonsretten.

Lenke til kommentar

Plutselig mistet jeg dekning på telefonen, og på verst tenkelig tidspunkt, når jeg hadde tenkt til å bestille pizza :(

 

Det som er rart, er at den finner operatørene NetCom og Ventelo, men ikke Telenor som Ludo bruker. Har en annen kompis hos meg her med en Nokia telefon, og han sin virker helt fint, han har også Ludo...

BUMP! Blir irritert her altså, har nå prøvd med 2 andre sim-kort, et Tele2(NetCom) og et et annet Ludo, ingen av de virker heller, og mitt kort virker i en annen Nokia. Hva skyldes dette tro?

Lenke til kommentar

BUMP! Blir irritert her altså, har nå prøvd med 2 andre sim-kort, et Tele2(NetCom) og et et annet Ludo, ingen av de virker heller, og mitt kort virker i en annen Nokia. Hva skyldes dette tro?

Mulig at noen av SIM-kortene er inkompatible. Har vært borti sånt tidligere, SIM-kortet passet ikke helt i festet, og ble ustabilt om det i det hele tatt virket. Prøv å ring Ludo i morgen og hør.
Lenke til kommentar

Heisann! :)

 

Spør for en kompis her..

 

Han har en Sony Ericsson C905 fra før, og har nå kjøpt Desire.. problemet hans er å få kontaktene over fra den gamle telefonen til den nye.. han har ikke Office Outlook (som jeg brukte når jeg overførte mine)..

 

Noen tips!? Han er ikke noe særlig "datakyndig", så jo enklere jo bedre..

 

Takker så meget! :)

Lenke til kommentar

Det enkleste er jo å synce dem mot google. Veldig liten vits i å blande Outlook inn i prosessen. Problemet blir jo å få kontaktene ut av Sony Ericsson-telefonen i noe fornuftig format, men det er denne tråden definitivt ikke rette stedet for å finne ut av. MULIG SE har en for for PC-Suite program man kan bruke.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Det enkleste er jo å synce dem mot google. Veldig liten vits i å blande Outlook inn i prosessen. Problemet blir jo å få kontaktene ut av Sony Ericsson-telefonen i noe fornuftig format, men det er denne tråden definitivt ikke rette stedet for å finne ut av. MULIG SE har en for for PC-Suite program man kan bruke.

Slet selv med det samme når jeg skulle gjøre dette for en venninne.

 

Er så å si umulig å få synket med Google rett fra telefonen. Man kan få kontaktene på Outlook vha SE PC Suite, men der stopper det. Når man prøver å eksportere kontaktene til Google via CSV, havner ting på feil plass.

 

Det jeg endte opp med å gjøre var å sende alle kontaktene fra SE mobilen til Desire via Bluetooth. Eksportere kontaktlisten til minnekortet, slette kontaktene fra telefonen, og importere de på nytt, men da under Google slik at de blir synket.

Lenke til kommentar

BUMP! Blir irritert her altså, har nå prøvd med 2 andre sim-kort, et Tele2(NetCom) og et et annet Ludo, ingen av de virker heller, og mitt kort virker i en annen Nokia. Hva skyldes dette tro?

Mulig at noen av SIM-kortene er inkompatible. Har vært borti sånt tidligere, SIM-kortet passet ikke helt i festet, og ble ustabilt om det i det hele tatt virket. Prøv å ring Ludo i morgen og hør.

Hmm, ser ikke helt logikken i det da det plutselig sluttet å virke. Den gjenkjenner jo også simkortet, ber om PIN og greier, bare at den ikke kobler opp mot telenor sine sendere. Er redd for at det er noe hardware feil, og det blir sikkert stress siden den er kjøpt i UK :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...