Synchro Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 USB kabelen som følger Htc sin billader (HTC CC-C200 Car Charger) kan ikke brukes til filoverføring via USB, kun lading. Hva er logikken i dette? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Logikken er vel at laderen skal ligge i bilen og at du ergo sjeldent har noe maskin tilgjengelig. De har ikke tatt med ledningene for dataoverføring i kabelen, enkelt å greit- Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Men hvorfor kunne de ikke bare lage en lader som sitter fast med ledningen, hvis den bare kan brukes til å lade i bilen med? Lenke til kommentar
Synchro Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Har jo mulighet for å lade fra pc i tilegg da, men ikke mer. Lenke til kommentar
toffo Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvorfor klarer ikke denne dritten å ringe den jævla vekkerklokka si som avtalt?! For tredje jævla gang denne uka ringer den ikke, og jeg må droppe alt som heter hygiene, for, og jobbsaker for i det hele tatt å ikke komme mer enn 2t for sent på jobben. Det suger å dra på jobb uten kaffe! Brenn Slutt å bruke den forbannade task-killeren som du kjører bare fordi du ikke har satt deg inn i hvordan den dritt-telefonen din virker, så kanskje den dømrade vekkerklokka vekker deg akkurat som den skal. Men det suger vel å lese bruksanvisninger eller sjekke hva som står om taskkillere i det jævla forumet også tenker jeg. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det ser ikke 720p i det hele tatt. Engadget linket til det i går. Det ser ikke ut som 720p prøver du å si? Hvorfor klarer ikke denne dritten å ringe den jævla vekkerklokka si som avtalt?! For tredje jævla gang denne uka ringer den ikke, og jeg må droppe alt som heter hygiene, for, og jobbsaker for i det hele tatt å ikke komme mer enn 2t for sent på jobben. Det suger å dra på jobb uten kaffe! Brenn Slutt å bruke den forbannade task-killeren som du kjører bare fordi du ikke har satt deg inn i hvordan den dritt-telefonen din virker, så kanskje den dømrade vekkerklokka vekker deg akkurat som den skal. Men det suger vel å lese bruksanvisninger eller sjekke hva som står om taskkillere i det jævla forumet også tenker jeg. Nice pounding! Task killing skal ikke være nødvendig i det hele tatt. Skal man først utføre, ta de tingene du vet ikke vil ødelegge for hverdagen din. Si du har en rekke spill som går, eller GPS.. Få dem vekk, men ikke dagens avtaler eller alarmer ffs!! er du 5 år eller? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det å lagre SMS og annen data; Jeg googlet litt, også fant jeg denne; http://www.htc.com/au/faqs.aspx?p_id=312&cat=268&id=127088 Siden jo jeg har norsk, så gikk jeg inn på Innstillinger -> Personvern -> Sikkerhetskopier mine data .. og der er det huket av at den sikkerhetskopierer mine data til SD-kortet.. Så det vil si at jeg slipper å gjøre noe som helst for å lagre SMS og annen data!? Det skjer automatisk!? Så, om jeg f.eks rooter og sånn.. så vil man ikke miste noe som helst, fordi alt er lagret på SD-kortet?! Takker Lenke til kommentar
heantons Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hvorfor klarer ikke denne dritten å ringe den jævla vekkerklokka si som avtalt?! For tredje jævla gang denne uka ringer den ikke, og jeg må droppe alt som heter hygiene, for, og jobbsaker for i det hele tatt å ikke komme mer enn 2t for sent på jobben. Det suger å dra på jobb uten kaffe! Brenn Slutt å bruke den forbannade task-killeren som du kjører bare fordi du ikke har satt deg inn i hvordan den dritt-telefonen din virker, så kanskje den dømrade vekkerklokka vekker deg akkurat som den skal. Men det suger vel å lese bruksanvisninger eller sjekke hva som står om taskkillere i det jævla forumet også tenker jeg. Jeg bruker Alarm Klock og den ringer hver j.... morgen. Den har funka som fjell til meg. Og Task Killer har jeg aldri brukt. Kanskje det e derfor jeg har berget vekkeklokka. Står på ganske mange forum at Task Killer skal man være forsiktig med å bruke. Dette er en suveren tlf når man har lært seg å bruke den Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ja, det er en mulighet, men må vel være enklere å legge inn en orginal norsk htc ROM. Trenger vel ikke roote for å legge inn en orginal rom heller? Spørsmålet er bare å finne en... Har søkt litt, etter norsk, nordic og scandinavian, men finner ikke. Finner bare WWE. Hvilken versjon har du på din Desire, og er den operatørlåst til noe selskap? Jeg kjøpte en Desire fra Orange i UK og måtte igjennom en del stress med det, men det var fordi at Orange hadde erstattet mange standard apps med sine egene (cr)apps. Det virker for meg ulogisk at den ikke støtter norsk ut av esken, men det som kanskje kan vurderes er å lage et goldcard (ikke det samme som å roote), for så å legge inn siste originale EU rom, er det jeg har gjort på min og da er alt som det bør være Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Igjen: Man trenger ikke roote for å installere HTC_IME_MOD, sådet er absolutt dt som er enklest/minst stress. Det ER mulig å hente ut systempartisjonen fra en nordisk Desire (tråd om på hente ut systempartisjonen finnes på modaco), men hvor 100% bra det blir og klæsje den innpå er jo et annet spørsmål. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg lastet ned MoreLocale 2, og da fikk jeg norsk på alle menyer og sånn + norsk tastatur med norske ordforslag. Kjøpte telefonen ulåst til noe, og med helt vanlig standard nederlandsk ROM. FW: 2.1 update 1 Radio: 32.36.00.28U_4.06.00.02_2 Kjerneversjon: 2.6.29-0cb9f166 Byggenummer: 1.21.405.2 CL174215 release-keys PRogramvarenummer: 1.21.405.2 Har også et annet spørsmål. Med mine andre HTC-telefoner (WM5/6/6.5) så kan telefonen bruke internett fra PC'en når telefonen er tilkoblet over USB, kan ikke desire dette? Prøver jeg å starte f.eks marked når tilkoblet usb, så kommer det opp at det oppstod en nettverksfeil. Og også når jeg velger å koble til med HTC sync, så skrur USB debugging seg på hver gang, skal det det? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Til dere som sliter med batteriet: Spotify viser seg å bruke masse batteri, selv når den ikke er i bruk. Prøv å avinstallere eller sett den i offline mode, og se om det hjelper Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Spotify bruker dessverre veldig mye batteri, ja. Og det rare er at det først skjedde etter den siste oppdateringen (tror jeg). Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Koble opp Desire mot Supertooth (dual phone) i går, etter 10minutters samtale var telefonen kokende varm, utrolig varm... Samtale over Blåtann har aldri krevd noe av telefonene mine før, men dette var skremmende... Jeg har ønsket meg actionkamera, men Desire får duge... (Bare en testvideo) http://www.youtube.com/watch?v=AcNmg5lQblw Endret 13. juni 2010 av Tore Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noen her som har kjøpt Gameboid? Jeg får det ikke til, når jeg skal kjøpe den så finner jeg den ikke på Market, jeg finner bare Lite. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det norske markedet støtter ikke betalt programvare, du finner dessverre bare gratisprogrammer her. Et par ting du kan gjøre: - Root telefonen din og kjør MarketEnabler eller hva det nå heter - Kjøp deg et amerikansk SIM-kort fra eBay, bruk dette SIM-kortet når du skal handle programvare Om du vil prøve det siste anbefaler jeg gjerne denne selgeren, mitt ankom svært raskt: http://cgi.ebay.com/Used-at-t-3G-SIM-Card-GSM-cell-phone-att-iPhone-unlock-/180475710660?cmd=ViewItem&pt=SIM_Cards&hash=item2a0530ccc4#ht_1487wt_1137 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hva er negativt ved å roote telefonen? Lenke til kommentar
reverto Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Er det noen som vet om en converter som gjør om videoene tatt med HTC Desire til mer vanlige formater? Altså, gjerne en converter som ikke etter later watermark eller har andre begrensninger. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noen som vet hvordan man kan bruke en custom ringetone som meldingslyd? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noen som vet hvordan man kan bruke en custom ringetone som meldingslyd? finn Ringdroid på market. den fikser det for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå