Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan fortelle meg hva som er så fantastisk med Handcent SMS? Alle skryter så av det, men det eneste jeg ser med det er at men får tekstene inn i en farget snakkeboble, og med på kjøpet kommer det også en irriterende reklame i bunnen av skjermen...
Så veldig fantastisk er den nok ikke men det gir en del muligheter for å tilpasse en god del ting som f.eks egen ringetone som jeg har savnet Out of the box og det er en del skin-muligheter osv.
Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg hva som er så fantastisk med Handcent SMS? Alle skryter så av det, men det eneste jeg ser med det er at men får tekstene inn i en farget snakkeboble, og med på kjøpet kommer det også en irriterende reklame i bunnen av skjermen...

Helt enig. Jeg er i hvert fall fornøyd med den integrerte, og hadde Handcent i 5-10 min, helt unødvendig. Skjønner ikke hva som liksom er den store ulempen med det medfølgende programmet.22

Det er ingenting i veien med den integrerte, og den er jo ikke akkurat dårlig, MEN Handcent gir en del ekstra ting. sånn som popup på skjermen..og at du får gjentagende beskjed at du ikke har lest mailen...f.eks hvis du ikke hører første gangen...du får mulighet til å endre ikonet på statuslinjen, sånn at hvis det er dama sender sms og du ser det litt sent så ser du på statuslinjen hvem som har sendt sms. du kan sette opp egen lyd for forskjellige mennesker....

jeg liker spesielt den gjentagende meldingen...siden jeg som oftest ikke er på kontoret og mobilen liggende igjen...da jeg setter meg tilbake så får jeg meldingstonen på nytt etter 5 minutter...

men jeg sliter med en annen ting..når jeg skal skrive ny sms så får jeg ikke opp kontaktlisten på handcent..så jeg må alltid via kontakt og send sms

Lenke til kommentar

Joa, greit nok, men det er et annet keyboard. Jeg vil egentlig beholde det orginale HTC tastature, vil bare ha norsk xT9 og norske bokstaver. Tror jeg må finne meg en nordic ROM...

Last ned HTC_IME MOD fra XDA, det er en modda HTC sip, som så vidt jeg vet lar deg installere andre ordbøker også... Les litt i den tråden jeg linka til for å se hvordan det funker...

/Espen

Lenke til kommentar

Joa, greit nok, men det er et annet keyboard. Jeg vil egentlig beholde det orginale HTC tastature, vil bare ha norsk xT9 og norske bokstaver. Tror jeg må finne meg en nordic ROM...

Last ned HTC_IME MOD fra XDA, det er en modda HTC sip, som så vidt jeg vet lar deg installere andre ordbøker også... Les litt i den tråden jeg linka til for å se hvordan det funker...

/Espen

Ja, det er en mulighet, men må vel være enklere å legge inn en orginal norsk htc ROM. Trenger vel ikke roote for å legge inn en orginal rom heller?

Spørsmålet er bare å finne en... Har søkt litt, etter norsk, nordic og scandinavian, men finner ikke. Finner bare WWE.

Lenke til kommentar

Hehe look what i found ;)

Nå har noen hacket Nexus One til å filme i HD 720p kvalitet :thumbup:

Da er det vel ikke lenge til Desire står for tur :love:

http://www.youtube.com/watch?v=tLQyoGwGk-8

Edit: syns heller ikke kvaliteten var dårlig!

Det er samme kamera på Nexus og Desire har jeg skjønt? Hvertfall samme megapixlene. Så kvaliteten burde bli den samme.

Her er noen til ;) :

http://www.youtube.com/watch?v=o4OfnedPFY8

http://www.youtube.com/watch?v=Pqoqspzu8XE

http://www.youtube.com/watch?v=Dj2u7VPh7PY

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Halao fra Schiphol airport!

Jeg kjøpe desire her i tax-freen, men jeg vil gjerne at ordboken på telefonen skal foreslå norsk ord, og ikke bare engelske (eller nederlandske).

Hva skal jeg gjøre?

Spiller ingen rolle om telefonens språk er på norsk heller.

som oftest så velger man tastaturspråk, via settings-language and keyboard-touch input og keyboard language eller noe lignende.

Regner med at norsk ikke dukker opp der og derfor du spør om dette her.

jeg harikke testet dette ut, men installer Morelocale 2 dette gir det muligheten til å velge flere, er usikker om denne tar ordbøker også..men sikkert verdt et forsøk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...