Mala Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Man kan jo bare knipe skjermen evt. trykke på home knappen så får man servert alle skjermene, men eg ser poenget ditt Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Sykt mange som fortsatt syter over batteriet. Jeg er på min fjerde HTC-telefon nå, Desire, etterfulgt av Magic og 2x Hero. Alle var uberflotte på batterilevetid. Min nåværende Desire lader jeg hver fjerde dag jeg nå, det med helt vanlig bruk. Har dere latterlige krav eller klarer dere ikke fatte deres eget bruksmønster? "Herregud jeg bruker Wimp, Spotify, wifi, exchange og gmail, Market, Google Maps hver dag samt jeg spiller en del og generelt trykker og leker, hvorfor har jeg så dårlig batterilevetid?" Jiiiiiizes folks... Hadde visse forventninger når denne skulle være bedre en iPhone på batteritid (som var helt ok egentlig), og Desire'n ikke når den opp til knærne engang. Lenke til kommentar
Rekuborb Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kan noen hjelpe meg med dette kanskje? Jeg måtte ta en hard reset av mobilen i dag, og ved oppstart igjen fikk jeg beskjed om jeg ville "restore data from backup on sd card" .. Jeg valgte selvfølgelig "JA" , men så fikk jeg en feilmelding og tlf min startet seg , så var den som ny. MEN hvordan får jeg tilbake backupen/filene som ligger på sd kortet inn på telefonen? Ser ut som at alt er der, bilder osv. Men noen som vet hvordan man får tilbake meldingene tilbake i "meldingsmenyen" uten å måtte motta noen sms fra en kontakt? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Noen som kan fortelle meg hva som er så fantastisk med Handcent SMS? Alle skryter så av det, men det eneste jeg ser med det er at men får tekstene inn i en farget snakkeboble, og med på kjøpet kommer det også en irriterende reklame i bunnen av skjermen... Helt enig. Jeg er i hvert fall fornøyd med den integrerte, og hadde Handcent i 5-10 min, helt unødvendig. Skjønner ikke hva som liksom er den store ulempen med det medfølgende programmet.22 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Litt dumt spørsmål sikkert, men.. bruker Desire'n microSD-kort, eller microSDHC -kort? Jeg var så sikker på at det var SD, men nå leser jeg på komplett sine sider at den bruker SDHC, så hva er rett!? For, da har jo de 32 GB minnekortene kommet også da.. !? Takker! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 SDHC ja. SD har mye mindre kapasitet. Telefonen tåler opp til 32Gig så vidt eg husker. Løp og kjøp SD og SDHC er jo dønn like utseendesmessig. Kapasiteten deriomot. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ja, takk, det blir "løp og kjøp" nå ja! hehe.. Men, begrensningen på 32 GB på Desire.. hva er den begrenset av? Software? Slik at det KAN bli mulighet for eventuelt 64 GB eller noe annet større en gang i fremtiden.. eller er det tekniske begrensninger? Takk igjen! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvorfor klarer ikke denne dritten å ringe den jævla vekkerklokka si som avtalt?! For tredje jævla gang denne uka ringer den ikke, og jeg må droppe alt som heter hygiene, for, og jobbsaker for i det hele tatt å ikke komme mer enn 2t for sent på jobben. Det suger å dra på jobb uten kaffe! Brenn Lenke til kommentar
laurell Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Litt av poenget med disse små appsene er jo for å gjøre det lettere og raskere. Jeg bruker nesten bare appsene på hovedskjermen. Hvis jeg ville bladd meg gjennom 7 skjermer for å skru av wifi kunne jeg like gjerne bare gått rett inn på innstillinger. Svært så prippen du skal vær da , det kan jeg også være, om du har den app`en på en naboskjerm som jeg har. Så er bare "ett drag til venste/høgre + knappen", mens om du skal inn på innstillinger så er det 4 trykk :] Hvorfor klarer ikke denne dritten å ringe den jævla vekkerklokka si som avtalt?! For tredje jævla gang denne uka ringer den ikke, og jeg må droppe alt som heter hygiene, for, og jobbsaker for i det hele tatt å ikke komme mer enn 2t for sent på jobben. Det suger å dra på jobb uten kaffe! Brenn Jeg gikk på en smell på eksamen jeg også med alarmen, men bruker du noen form for "task kill manager"? Den dreper alarm prosessen, selv om alarmklokken ikke forsvinner fra hovedskjermen. Så mitt tips til alle! Kjør task manager først, så sett alarmen! Endret 12. juni 2010 av laurell Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Vel, nå har jeg bestilt et 32 GB microSD kort, får det iløpet av dagen.. Så, lurer litt på hva jeg nå må/trenger å gjøre.. Er det noe spesielt som er lagret på det gamle minnekortet som fulgte med, som blir borte når jeg bytter?! Jeg tenker ikke på bilder og musikk og sånne ting, men mer DATA som er blitt lagret der av programmer!? Det viktigste for meg er i hvert fall SMS og sånn, men de er vel lagret på telefonminne? Hva med lister fra OI Shopping List?! Takker så meget! Lenke til kommentar
belenix Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Litt dumt spørsmål sikkert, men.. bruker Desire'n microSD-kort, eller microSDHC -kort? Jeg var så sikker på at det var SD, men nå leser jeg på komplett sine sider at den bruker SDHC, så hva er rett!? For, da har jo de 32 GB minnekortene kommet også da.. !? Takker! En Desire kan bruke microSD og microSDHC. Standard SD kort er kort med en kapasitet på opptil 4GB. SDHC (HC står for High Capasity) er kort fra 4GB og opp til 32GB. En ny standard, SDXC (xXtended Capasity), er kort fra 32GB til 2TiB. Er nok litt fram i tid før vi får se microSDXC. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Dere snakker stadig vekk om å roote telefonen, hva betyr dette? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Vel, nå har jeg bestilt et 32 GB microSD kort, får det iløpet av dagen.. Hvilket og hvor bestilte du? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Dette, og her: http://digitalimpuls.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=40656 Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei, jeg skal nå gå til innkjøp av et microSDHC kort. Jeg ser en del filmer og har en god del musikk, og lurer derfor på om det er avgjørende for meg om det er et class 2-4-6-8-10 kort. Vil jeg merke at det er raskere hastighet på et class 10 mot et class 4 kort? eller er det kun kosmetiske forskjeller. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg tror det som følger med er Class 2, og det har nå holdt til mitt bruk, så da går jeg for det.. ikke at jeg hadde så mange valg, heller.. Men, har også hørt/lest her et sted på forumet, at det går en del raskere akkurat når du skal kopiere filer til og fra, men selve "bruken" merker man ikke noe forskjell på.. Det er nå bare noe jeg husker å ha lest her, men kan ikke garantere selv! Men, Class 2 følger med, så vidt jeg vet.. og det fungerer som sagt for mitt bruk, og jeg har sett et par serie-snutter med den også.. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Quick question: På alarmen, noen ganger blir alarmtidspunktet(ruten det står i) svart? Hva betyr dette? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Quick question: På alarmen, noen ganger blir alarmtidspunktet(ruten det står i) svart? Hva betyr dette? Ikke helt sikker, men har lagt merke til at alle ganger jeg har alarm på tidligere enn klokken 6 om morgenen, så blir den svart. Så det kan jo hende det er for å indikere at det er "om natten" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå