Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spurt før, men spør igjen: Går det an å få et helt bilde som bakgrunnsbilde, og ikke bare et klippet et? (Når jeg trykker på "Bruk som bakgrunnsbilde" så må jeg beskjære det). Det begynner å bli ganske irriterende å ikke ha et bilde som bakgrunn.........

Du kan jo zoome med det beskjæringsvinduet, men det er tydeligvis bare en bildestørrelse (høyde/bredde ratio) som kan brukes som bakgrunn.

Lenke til kommentar

Jeg har spurt før, men spør igjen: Går det an å få et helt bilde som bakgrunnsbilde, og ikke bare et klippet et? (Når jeg trykker på "Bruk som bakgrunnsbilde" så må jeg beskjære det). Det begynner å bli ganske irriterende å ikke ha et bilde som bakgrunn.........

Du kan jo zoome med det beskjæringsvinduet, men det er tydeligvis bare en bildestørrelse (høyde/bredde ratio) som kan brukes som bakgrunn.

960x800, er oppløsning bildet må ha, for å slippe å måtte beskjære det.

 

Edit: @Kleivert

Programmet fungerte ikke slik som det skulle, og beskjærte bildet hos meg.

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar

Kan også laste ned appen som heter Togglewifi, da trykker du bare på ikonet og den skrur av og på wifi

Jo, men hvorfor laste ned en app som gjør nøyaktig det samme som en app/funksjon som allerede ligger med i telefonen?

 

Nei, skal man gjøre det riktig fancy, kjøp Locale, la WiFi default være skrudd av men med mulighet for å skru WLAN på/av ved gitte betingelser som at du f.eks. er på jobb, hjemme ut fra klokkeslett, gps-posisjon osv. (Og selvsagt lyden m.m. i tillegg)

 

Fordi strømkontroll som ligger inne tar mye plass, tilsvarende 4 applikasjoner. Det er for meg altfor mye, da jeg bare bruker wifi kontrollen

Lenke til kommentar

Når det gjelder case har jeg nylig bestilt dette. Ikke mottatt ennå, men kommer nok med tilbakemelding når jeg får det. Så at det var et par andre her som var fornøyd med samme case.

 

Jeg har også bestilt det, er fornøyd med det. :)

 

Jeg har bestilt noe tilsvarende dette, men selv om det ser veldig bra ut, så har jeg ikke helt troen på beskyttelsen av sånne harde plastcase med litt gummi på. Inbiller meg at med den av silikon så dempes telefonen mye bedre dersom man mister den i bakken, noe som er den største faren. Med disse vil den jo bare sprette videre. Det er nå min inbilling, men jeg har i hvertfall lagt det harde på hylla, og gått for det i silikon

Lenke til kommentar

Kan også laste ned appen som heter Togglewifi, da trykker du bare på ikonet og den skrur av og på wifi

Jo, men hvorfor laste ned en app som gjør nøyaktig det samme som en app/funksjon som allerede ligger med i telefonen?

 

Nei, skal man gjøre det riktig fancy, kjøp Locale, la WiFi default være skrudd av men med mulighet for å skru WLAN på/av ved gitte betingelser som at du f.eks. er på jobb, hjemme ut fra klokkeslett, gps-posisjon osv. (Og selvsagt lyden m.m. i tillegg)

 

Fordi strømkontroll som ligger inne tar mye plass, tilsvarende 4 applikasjoner. Det er for meg altfor mye, da jeg bare bruker wifi kontrollen

 

Telefonen har faktisk en egen widget som tar en rute for å toggle wifi

Lenke til kommentar

 

Kan også laste ned appen som heter Togglewifi, da trykker du bare på ikonet og den skrur av og på wifi

Jo, men hvorfor laste ned en app som gjør nøyaktig det samme som en app/funksjon som allerede ligger med i telefonen?

 

Nei, skal man gjøre det riktig fancy, kjøp Locale, la WiFi default være skrudd av men med mulighet for å skru WLAN på/av ved gitte betingelser som at du f.eks. er på jobb, hjemme ut fra klokkeslett, gps-posisjon osv. (Og selvsagt lyden m.m. i tillegg)

 

Fordi strømkontroll som ligger inne tar mye plass, tilsvarende 4 applikasjoner. Det er for meg altfor mye, da jeg bare bruker wifi kontrollen

 

 

Telefonen har faktisk en egen widget som tar en rute for å toggle wifi

 

Hvilken widget på telefonen, er det som tar en rute for å toggle wifi? Hvor finnes den?

Endret av hernil
Overdreven quoting satt i spoiler av moderator
Lenke til kommentar

 

Kan også laste ned appen som heter Togglewifi, da trykker du bare på ikonet og den skrur av og på wifi

Jo, men hvorfor laste ned en app som gjør nøyaktig det samme som en app/funksjon som allerede ligger med i telefonen?

 

Nei, skal man gjøre det riktig fancy, kjøp Locale, la WiFi default være skrudd av men med mulighet for å skru WLAN på/av ved gitte betingelser som at du f.eks. er på jobb, hjemme ut fra klokkeslett, gps-posisjon osv. (Og selvsagt lyden m.m. i tillegg)

 

Fordi strømkontroll som ligger inne tar mye plass, tilsvarende 4 applikasjoner. Det er for meg altfor mye, da jeg bare bruker wifi kontrollen

 

Telefonen har faktisk en egen widget som tar en rute for å toggle wifi

 

 

Hvilken widget på telefonen, er det som tar en rute for å toggle wifi? Hvor finnes den?

 

Trykk på add widget, scroll ned til settings (den har en dropdown pil på seg) trykk på dropdown og velg wifi..

 

 

 

Bare last ned og bruk Dazzle som du kan velge mellom 1x1 2x1 3x1 4x1 size på. Der kan du legge til en "haug" av knapper, bla wifi, onetouch knapp for varsel, BT osv..

Jeg synes denne er mer passende kontra de 1x1 knappene som følger med telefonen.

Endret av hernil
Overdreven quoting satt i spoiler av moderator
Lenke til kommentar

Det fungerte for meg fra første stund, MEN implementasjonen er en DÅRLIG 'sync'. Den syncer faktisk ikke noen ting, eneste du kan gjøre er å laste ned alle innkommende emails. Sender du email blir den sendt men ligger bare på telefonen, ikke i live. Sletter du i live innboksen, slettes den ikke fra telefonen. Sletter du fra telefonen, slettes den ikke fra live.

Så det er kort sagt en veldig basic nedlasting av emails. Håper dette blir betraktelig bedre i neste versjon av Android OS.

 

Jeg fulgte denne oppskriften for å få det til å fungere:

http://www.bfinternet.co.uk/news-info/how-to-set-up-your-pop3-account/set-up-pop3-hotmail-email-on-android-google-nexus-phone

 

jarle

 

Dette har overhodet ikke noe med Android OS å gjøre. POP3 er kun fetch-and-forget. Du må bruke IMAP for å oppnå det du nevner. ;)

 

 

Mulig vi snakker forbi hverandre, men mitt poeng er at den pop3 klienten er dårlig. Dersom Google vil (men de vil trolig ikke pga MS er en konkurrent) kunne de laget en MYE bedre hotmail/live/pop3 klient/leser.

 

Men heldivis etter det jeg har lest kommer Live i en ny utgave i sommer, som gjør at man kan kjøre 'exchange' sync oppsett mot Live/Hotmail, og da blir vel dette MYE bedre.

 

jarle

Lenke til kommentar

vil bare bumpe dette problemet med at du må slå av og på flymodus/telefonen får å kunne enable mobilnettet....

 

Noen som har funnet en løsning på dette?

 

Ingen som har dette problemet lengre? Det er jo ett EKSTREMT irriterende problem...

 

Var en av de første i Norge som fikk telefon på 'normalt' vis og har enda ikke hatt dette problemet. Switcher mellom Edge og HSPDA, av og på WiFi på jobben og WiFi hjemme mange ganger om dagen. Funker som gull hver gang.

Har aldri 'mistet' nett, men den har restartet av seg selv to ganger siden jeg fikk den. Har aldri bootet utenom da upgraden kom.

Lenke til kommentar

 

Kan også laste ned appen som heter Togglewifi, da trykker du bare på ikonet og den skrur av og på wifi

 

Jo, men hvorfor laste ned en app som gjør nøyaktig det samme som en app/funksjon som allerede ligger med i telefonen?

 

Nei, skal man gjøre det riktig fancy, kjøp Locale, la WiFi default være skrudd av men med mulighet for å skru WLAN på/av ved gitte betingelser som at du f.eks. er på jobb, hjemme ut fra klokkeslett, gps-posisjon osv. (Og selvsagt lyden m.m. i tillegg)

 

 

Fordi strømkontroll som ligger inne tar mye plass, tilsvarende 4 applikasjoner. Det er for meg altfor mye, da jeg bare bruker wifi kontrollen

Du har 7 skjermer å velge mellom.. Apps kan puttes i en mappe. Å ha plass til en 4x1 widget burde ikke være noe problem.

Endret av Svedge
Lenke til kommentar

vil bare bumpe dette problemet med at du må slå av og på flymodus/telefonen får å kunne enable mobilnettet....

 

Noen som har funnet en løsning på dette?

 

Ingen som har dette problemet lengre? Det er jo ett EKSTREMT irriterende problem...

 

Hadde det problemet med Hero men kan ikke huske eg har hatt det problemet på Desire enda. Men så har eg bare hatt den i to uker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...