Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

 

Det var en skuffende affære å motta pakke i dag. Viste seg at casingen ifra Kina ikke var rubber i det hele tatt men hardplast med litt ruglete bakflate akkurat som bakflaten til Desire har ifra før av og i tillegg så gikk ikke dette dekselet ordentlig igjen heller. Det var 50kr bortkastet men det er tross alt ifra Kina/ebay så forventningene var ikke så fryktelig store egentlig. Var egentlig på utkikk etter et heldekkende og helstykke gummi til telefonen men har ikke funnet det enda. Tok bilder av driten men nå nekter Ubuntu å finne kameraet så..ja..

Sørgelig!

 

Eg bestillte ett par stk. av disse to variantene:

 

Soft Jelly Case

 

Rubberized Hard Case

 

Satser på at ihvertfall 1 av de to duger ;) Helst begge typene for da har eg mulighet for å matche klesstil om eg vil fjonge meg litt på fest :p

Ser ut til at det er Rubberized Hard Case jeg har klart å fått med meg mens egentlig var på utkikk etter Soft Jelly Case. Si ifra når du får de og hvordan de er, er de ordentlig "gummi" så kjøper eg meg en også.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå hatt den siden i går og har 3 ting å "klage" over.

 

1. Bruker gmail, men den laster aldri inn de nyeste e-postene...jeg trykker oppdater men ingenting skjer i appen.

 

2. Av og til blir kameraet/bildet som kameraet viser på skjermen rosa/lilla uten at jeg har trykt på noe.

 

3. VGTV funker ikke

 

Hvis vi ser bort i fra det er jeg veldig fornøyd :roll:

Endret av webgo
Lenke til kommentar

Jeg fant ikke noe serlig svar på dette spørsmålet so here it goes.

Jeg har en @live.no mailadresse men får det ikke til og funke med mailen på telefonen, har prøvd en del. Håper det er noen som kan hjelpe.

 

Har også @live.no adresse, får ikke til jeg heller, får bare melding om at tlf ikke kunne connecte til server elns :s

 

 

Forresten :

 

Noen som vet wifi skrur seg av når man tar på lockscreen ?

 

om ikke; finnes det en app som gjør at den skrur seg av ?

 

 

+

 

 

finnes det en app som gjør at man unlocker lockscreen med knappen rundt den optiske sensoren ?

Lenke til kommentar

For å skru av wifi når skjermen slår seg av, gå inn på wifi-innstillingene, trykk meny og avansert. Der velger man at wifi aldri skal skru seg av når telefonen er plugget inn.

 

Vil ikkje det det si at wifi aldri slår seg av sålenge man har plugget i laderen, eller ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

For å skru av wifi når skjermen slår seg av, gå inn på wifi-innstillingene, trykk meny og avansert. Der velger man at wifi aldri skal skru seg av når telefonen er plugget inn.

 

Vil ikkje det det si at wifi aldri slår seg av sålenge man har plugget i laderen, eller ?

Er det dumt? Da har du jo strøm.

Lenke til kommentar

Hvis du allerede trives med iPhone, så er det vel like greit å gå på iPhone 4? Hva ønsker du deg i Desire som du ikke har nå eller vil få i neste iphone?

 

Så hvis man trives med brunetter så skal man ikke gå for en blondine neste gang og oppleve noe skikkelig?

 

Nei!!! Og for å høyne deg så sier jeg; gå for en het latina chica!

 

jarle

Lenke til kommentar

Jeg fant ikke noe serlig svar på dette spørsmålet so here it goes.

Jeg har en @live.no mailadresse men får det ikke til og funke med mailen på telefonen, har prøvd en del. Håper det er noen som kan hjelpe.

 

Det fungerte for meg fra første stund, MEN implementasjonen er en DÅRLIG 'sync'. Den syncer faktisk ikke noen ting, eneste du kan gjøre er å laste ned alle innkommende emails. Sender du email blir den sendt men ligger bare på telefonen, ikke i live. Sletter du i live innboksen, slettes den ikke fra telefonen. Sletter du fra telefonen, slettes den ikke fra live.

Så det er kort sagt en veldig basic nedlasting av emails. Håper dette blir betraktelig bedre i neste versjon av Android OS.

 

Jeg fulgte denne oppskriften for å få det til å fungere:

http://www.bfinternet.co.uk/news-info/how-to-set-up-your-pop3-account/set-up-pop3-hotmail-email-on-android-google-nexus-phone

 

jarle

Lenke til kommentar

Noken som klager over batterikapasiteten?

 

*Bilde*

 

Klikk på bildet for større versjon...

 

Ganske imponerende...

Det er ikkje min foon, men ein kammerat sin... eg har samme foon sjølv, men aldri hatt så lang batteritid....

 

Min stod i 6 dager 15 timer og en del minutt. Da gav telefonen beskjed om at det var under 14% igjen, så da ladet kona den.

 

Er på jobb, så telefonen har kun ligget hjemme ubrukt. Kona har sjekket meldinger, tatt noen telefoner som har ringt, samt sjekket batteristatusen. Dette var etter EN full opplading. Fikk den onsdag formiddag, ladet den natt til torsdag og siden har den ligget.

 

Hadde igrunn håpt på litt lenger batteritid, men etter et par oppladninger så tenker eg det blir enda bedre.

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke har sett noe svar på;

Noen som vet om det er merkbar forskjell i batteri forbruket med inntillingen GSM Only vs WCDMA/GSM?..

 

Edit:

Etter litt google søking så tyder alle ting på at GSM Only bruker en del mindre batteri, som jeg regnet med, men ikke var sikker på.

 

Så da fortsetter jeg med å bare bruker GSM. :cool:

 

jarle

Endret av JarleGutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...