Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

 

har letet etter den men finner den ikke,må den lastes ned fra marked eller?Heter den strømkontroll eller noe annet

Det er en widget. Den heter strømkontroll. Du velger den ved å holde fingeren på startskjermen, du får valg om widget. Bla deg frem til strømkontroll. Veldig nyttig.

[/quo thanks

 

Kan også laste ned appen som heter Togglewifi, da trykker du bare på ikonet og den skrur av og på wifi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey hey Desire fans.

Har nå hatt Iphone 3G i 1,5 år og syntes det var på tide med en ny mobil, dermed kikka jeg litt rundt og takket være dere har jeg bestilt en Desire og den er allerede på vei..

Men nå som iPhone 4 er lansert så tenker jeg på dette her: jeg synes at iPhone er kjempe lett å bruke og trives med den, men er Desire komplisert mtp bruk av den? For dere snakker om diverse programmer som må lastes og installeres osv... Tar det lang tid før dere er "godt kjent" med Desire'n?

 

Hei, opplever ikke Android som et komplisert system, og jeg har aldri eid en komplisert telefon. Alle disse programmene som må lastes ned finner du bare i Marked, og er ekstremt enkle å laste ned. De innstalleres også direkte. Disse programmene må ikke lastes ned, men i likhet med iphone finnes det en app for alt

Lenke til kommentar

Kan også laste ned appen som heter Togglewifi, da trykker du bare på ikonet og den skrur av og på wifi

Jo, men hvorfor laste ned en app som gjør nøyaktig det samme som en app/funksjon som allerede ligger med i telefonen?

 

Nei, skal man gjøre det riktig fancy, kjøp Locale, la WiFi default være skrudd av men med mulighet for å skru WLAN på/av ved gitte betingelser som at du f.eks. er på jobb, hjemme ut fra klokkeslett, gps-posisjon osv. (Og selvsagt lyden m.m. i tillegg)

Lenke til kommentar

wow fant htc desire hos netcom med netcom super talk til totalpris 2547kr

 

Operatørlåst: Nei

Gratis frakt

 

betyr det at jeg kan bruke mitt ludomobil simkort som jeg har nå?

 

og hvis jeg kan bruke mitt gamle sim kort, tar jeg bare og velger tildel nytt nummer,fordi da kontakter ikke de ludomobil får og overføre nummeret til netcom, og så må de overføre det tilbake. det ville tatt nesten en måned.

 

men er det gratis å få tildelt et nytt numer?

 

på den siden man kan velge Abonnement står det: "Prisen forutsetter nytegning, videreføring eller oppgradering av abonnement. Etablering kr 200,- for nytegning/ portering. For telefoner med kontantkort er det ingen innmeldingsavgift." men når jeg trykker kjøp og tildel nytt nummer står det: "Minste totalpris i 12 måneder og telefon koster til sammen kr. 2547 (inkluderer etableringsgebyr 0.00)"

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Det var en skuffende affære å motta pakke i dag. Viste seg at casingen ifra Kina ikke var rubber i det hele tatt men hardplast med litt ruglete bakflate akkurat som bakflaten til Desire har ifra før av og i tillegg så gikk ikke dette dekselet ordentlig igjen heller. Det var 50kr bortkastet men det er tross alt ifra Kina/ebay så forventningene var ikke så fryktelig store egentlig. Var egentlig på utkikk etter et heldekkende og helstykke gummi til telefonen men har ikke funnet det enda. Tok bilder av driten men nå nekter Ubuntu å finne kameraet så..ja..

Lenke til kommentar

Hey hey Desire fans.

Har nå hatt Iphone 3G i 1,5 år og syntes det var på tide med en ny mobil, dermed kikka jeg litt rundt og takket være dere har jeg bestilt en Desire og den er allerede på vei..

Men nå som iPhone 4 er lansert så tenker jeg på dette her: jeg synes at iPhone er kjempe lett å bruke og trives med den, men er Desire komplisert mtp bruk av den? For dere snakker om diverse programmer som må lastes og installeres osv... Tar det lang tid før dere er "godt kjent" med Desire'n?

Hvis du allerede trives med iPhone, så er det vel like greit å gå på iPhone 4? Hva ønsker du deg i Desire som du ikke har nå eller vil få i neste iphone?

Lenke til kommentar

Hvis du allerede trives med iPhone, så er det vel like greit å gå på iPhone 4? Hva ønsker du deg i Desire som du ikke har nå eller vil få i neste iphone?

 

Så hvis man trives med brunetter så skal man ikke gå for en blondine neste gang og oppleve noe skikkelig?

Lenke til kommentar

Det var en skuffende affære å motta pakke i dag. Viste seg at casingen ifra Kina ikke var rubber i det hele tatt men hardplast med litt ruglete bakflate akkurat som bakflaten til Desire har ifra før av og i tillegg så gikk ikke dette dekselet ordentlig igjen heller. Det var 50kr bortkastet men det er tross alt ifra Kina/ebay så forventningene var ikke så fryktelig store egentlig. Var egentlig på utkikk etter et heldekkende og helstykke gummi til telefonen men har ikke funnet det enda. Tok bilder av driten men nå nekter Ubuntu å finne kameraet så..ja..

 

Sørgelig!

 

Eg bestillte ett par stk. av disse to variantene:

 

Soft Jelly Case

 

Rubberized Hard Case

 

Satser på at ihvertfall 1 av de to duger ;) Helst begge typene for da har eg mulighet for å matche klesstil om eg vil fjonge meg litt på fest :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hvis du allerede trives med iPhone, så er det vel like greit å gå på iPhone 4? Hva ønsker du deg i Desire som du ikke har nå eller vil få i neste iphone?

Så hvis man trives med brunetter så skal man ikke gå for en blondine neste gang og oppleve noe skikkelig?

Høhø. Nei, jeg er faktisk seriøs. Men nå valgte jeg Desire blant annet fordi det IKKE er iPhone/Apple da. Er alltids mulig andre har andre grunner. :). Ellers tipper jeg iPhone 4 sikkert er helt topp, hvis man allerede liker iPhone/Apple.. Ser ikke helt at Desire er så ufattelig mye BEDRE enn iPhone (4). Kommer vel an på bruken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...