Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

LTE(Norsk 4G og ikke WiMax som de bruker i USA) er kun tilgjengelig noen få steder i Europa. Faktisk var Oslo verdens første by med kommersiell dekning av 4G med LTE teknologi.

 

Så ja det kommer nok, men ikke med det første regner jeg med. I såfall uten 4G-støtte, jeg ser med større sannsynlighet at Samsung vil være først med en mobil med 4G-støtte i Europa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Er det mulig å laste ned facebook-bilder direkte til telefonen? Har prøvd både ved å bruke FB-programmet som følger med telefonen og den vanlige internettsiden til Facebook gjennom nettleser, men no go.

 

Prøvde med Opera mini nå, gikk vis du går inn på et bilde, holder nede fingeren på bildet, så kommer det opp diverse valg, blant annet "save img".

Lenke til kommentar

 

har letet etter den men finner den ikke,må den lastes ned fra marked eller?Heter den strømkontroll eller noe annet

Det er en widget. Den heter strømkontroll. Du velger den ved å holde fingeren på startskjermen, du får valg om widget. Bla deg frem til strømkontroll. Veldig nyttig.

Lenke til kommentar

Hey hey Desire fans.

Har nå hatt Iphone 3G i 1,5 år og syntes det var på tide med en ny mobil, dermed kikka jeg litt rundt og takket være dere har jeg bestilt en Desire og den er allerede på vei..

Men nå som iPhone 4 er lansert så tenker jeg på dette her: jeg synes at iPhone er kjempe lett å bruke og trives med den, men er Desire komplisert mtp bruk av den? For dere snakker om diverse programmer som må lastes og installeres osv... Tar det lang tid før dere er "godt kjent" med Desire'n?

Lenke til kommentar

Da fikk jeg min første HTC i hus; Desire :D

 

Er ekstremt fornøyd så langt, og fatter ikke at alle klager på kameraet, jeg synes det er fantastisk kamera (det er jo tross alt et mobilkamera) :)

 

Men jeg klarer ikke å få "scandinavian keyboard" til og vises på skjermtastaturet :S

 

Har aktivert det på instillinger og alt .

 

 

Vet noen om det finnes en app som gjør at jeg kan unlocke skjermen igjenn ved hjelp av knappen rundt den optiske sensoren? så slipper jeg å strekke fingeren helt opp til av/på knappen :D

 

 

 

 

 

Ellers: noen gode apps å anbefale ?

Lenke til kommentar

Da fikk jeg min første HTC i hus; Desire :D

 

Er ekstremt fornøyd så langt, og fatter ikke at alle klager på kameraet, jeg synes det er fantastisk kamera (det er jo tross alt et mobilkamera) :)

 

Men jeg klarer ikke å få "scandinavian keyboard" til og vises på skjermtastaturet :S

 

Har aktivert det på instillinger og alt .

 

 

Vet noen om det finnes en app som gjør at jeg kan unlocke skjermen igjenn ved hjelp av knappen rundt den optiske sensoren? så slipper jeg å strekke fingeren helt opp til av/på knappen :D

 

 

 

 

 

Ellers: noen gode apps å anbefale ?

du kan bruke a/o istedet for æøå, så retter tastaturet ordet for deg (om du har norsk tastespråk). ellers kan du holde lenge i et tekst-felt, og skifte imput method.

 

apps: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1235766

Endret av knekkebrødmedost
Lenke til kommentar

Da fikk jeg min første HTC i hus; Desire :D

 

Er ekstremt fornøyd så langt, og fatter ikke at alle klager på kameraet, jeg synes det er fantastisk kamera (det er jo tross alt et mobilkamera) :)

 

Men jeg klarer ikke å få "scandinavian keyboard" til og vises på skjermtastaturet :S

 

Har aktivert det på instillinger og alt .

 

 

Vet noen om det finnes en app som gjør at jeg kan unlocke skjermen igjenn ved hjelp av knappen rundt den optiske sensoren? så slipper jeg å strekke fingeren helt opp til av/på knappen :D

 

 

 

 

 

Ellers: noen gode apps å anbefale ?

du kan bruke a/o istedet for æøå, så retter tastaturet ordet for deg (om du har norsk tastespråk). ellers kan du holde lenge i et tekst-felt, og skifte imput method.

 

apps: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1235766

 

vet at jeg kan holde over, men tar lang tid, takk for link btw :)

Lenke til kommentar

telefonen pleier av og til å bli ganske varm. noen ganger ment jeg lader og andre ganger ment det er lenge siden jeg tok den ut av lader, så det kan vel ikke ha noe med ladingen å gjøre. satt og spilte gem miner her nå, og mobilbatteriet klarte å bli 40'C wtf??

 

hvorfor blir batteriet så varmt? lå med telefonen på puta, som kanskje stengte varmen litt inne, og tlf ble ladet, men likevel wtf.

Lenke til kommentar

Er det noe mulighet for å få deaktivert den knappen i midten på telefonen? Kommer titt og stadig litt borte i den, eller bare bevege fingeren min litt over den. F. eks når jeg skriver melding kan jeg plutselig ende en helt annen plass en det jeg sku.

 

Syns den virker veldig følsom, så fins det noen måte til å deaktivere den. Bruker den sjelden, kun til å trykke inn når jeg tar bilder.

Lenke til kommentar

 

har letet etter den men finner den ikke,må den lastes ned fra marked eller?Heter den strømkontroll eller noe annet

Det er en widget. Den heter strømkontroll. Du velger den ved å holde fingeren på startskjermen, du får valg om widget. Bla deg frem til strømkontroll. Veldig nyttig.

[/quo thanks

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt probemer med at HTC Weather widget / klokke, viser helt feil temperatur i Oslo, og delvis feil vær.

 

Er på tredje dagen nå. Er ok innimellom, men mye av tiden viser den helt feil info.

 

jarle

 

HTC sin værwidget henter værdata fra AccuWeather. Hvor de igjen henter sine data fra Norge, vet jeg ikke. Her i Tromsø stemmer widgeten som oftest.

 

Et tips kan være å legge til Oslo manuelt istedet for å bruke "gjeldende plassering".

Lenke til kommentar

Hei

 

 

 

 

Sliter litt med kalender funksjonen på min Desire, den syncer fint med G calendar slik at det jeg legger inn på G calendar kommer til tlf'en. Men andre veien er det straks verre, det er ikke snakk om at den klarer og sende avtalene som ligger på tlf'en til G calendar..

 

Noen som hvet hva som kan gjøre dette? Har prøvd med både WLAN/mobilt og begge samtidig, men nada..Sikkert bare en instilling jeg har oversett tenker jeg  :p

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt probemer med at HTC Weather widget / klokke, viser helt feil temperatur i Oslo, og delvis feil vær.

 

Er på tredje dagen nå. Er ok innimellom, men mye av tiden viser den helt feil info.

 

jarle

 

Bruk heller en tjeneste som henter data fra yr.no, de har værdata som ofte stemmer mye bedre enn accuweather, i tillegg har de langt flere lokasjoner tilgjengelig, så du får mer nøyaktige data, særlig hvis du befinner deg ute i provinsen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...