McDouch3 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Noen som har noe scoop på kommende htc som kan hamle opp med iPhone4? altså > Desire (Med Android) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 iPhone4 foran Desire? Eg ser ikke helt den... Spørs veldig på hva man er ute etter. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Er det noen som vet hvordan jeg fjerner ting fra framsiden? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hva med å lage en ny tråd for apps til Desire hvor trådstarter oppdaterer førstepost etterhvert som andre brukere poster ulike anbefalinger? med en beskrivelse av hva programmene gjør. den "anbefalte apps til android" tråden er jo full av tull og omtrendt ikke mulig å finne noe nyttig der. Så du lager da en TREDJE tråd for å gjøre forvirringen helt totalt og folk skal forholde seg til 3 stykk tråder og det forutsetter at trådstarteren orker å oppdatere tråden noe som etter min erfaring på dette forumet slettes IKKE er et holdbart hvis det skal bli oversiktlig. jeg kan sikkert gjøre det. siden det allerede finnes en "anbefalte android apps" tråd (som er full av spørsmål og uinteressante greier, skal jeg kalle den nye tråden "anbefalte android-apps 2.0" med undertittel "ingen poster uten apps" ?Hvorfor i allverden skal man gjøre det? Det du oppnår med dette er at du enten må gå igjennom hver enkelt post i de to eksisterende trådene som er på forumet ifra før av: Anbefalte programmer til Android og Den store Android-tråden Siste var en tråd for Android og selve operativsystemet og utviklingen men det går bare over til apps-spørsmål der også etter hvert. Skal det gjøres ordentlig så må alle disse STORE trådene gjenomgås manuelt og sankes informasjon og så må hele greia kategoriseres. Og alt dette her skal en trådstarter gjøre i første post? Nei takk, det kommer til å bli lagt dødt rimelig fort med mindre flere kan bidra med kategorisering, legge til navn, rettskriving osv. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Er det noen som vet hvordan jeg fjerner ting fra framsiden? Holde inne på ikonet, da kan du "kaste det" i søppla Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Er det noen som vet hvordan jeg fjerner ting fra framsiden? Holde inne på ikonet, da kan du "kaste det" i søppla Thx Og vet noen om det er en hurtigtast for å skru av og på Wi-Fi? Sånn at jeg ikke trenger å gå inn på settings hver gang for å skru det på. Endret 8. juni 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ellers har vi noe som heter manual...... Eg tenker som et generelt tips for de absolutt helt grunnleggende spm Det var selvsagt en spøk. Manualen er da det første man kaster : ) Lenke til kommentar
laurell Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) *snap, helv*** chrome Endret 8. juni 2010 av laurell Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Er det noen som vet hvordan jeg fjerner ting fra framsiden? Holde inne på ikonet, da kan du "kaste det" i søppla Thx Og vet noen om det er en hurtigtast for å skru av og på Wi-Fi? Sånn at jeg ikke trenger å gå inn på settings hver gang for å skru det på. Legg til widgeten som heter strømkontroll. Der kan du skru av wifi, bt, gps, oppdatering og lysstyrke med ett touch. Edit: Too late Endret 8. juni 2010 av learntofly Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Eller man kan bare holde fingeren på en ledig plass på skjermen og velge hva man vil ha der.... Manual? Se hele innlegget Eg måtte fingre en del (kult uttrykk om bruken av en touch telefon) med min for å finne ut hvordan eg satte på tastesperre. Ventet mange ganger på at den skulle legge seg inn automatisk så eg kunne putte mobilen i lomma Endret 8. juni 2010 av Jotun Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Tusen takk for kjappe svar. (Digger denne tråden!) Lenke til kommentar
starfox Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Desire kommer til å toppe en stund til Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Wildfire kommer snart, vil denne kunne måle seg med Desire? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Etter hva jeg har forsått er wildfire en mindre (dårligere) utgave av desire, men har ikke lest noe spesielt om den. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Evo2 vil slå ut Desire tenker jeg, har hørt den får mere RAM og 1,2ghz prosessor. og jeg tror den har større oppløsning òg. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Noe dato for lansering av Evo2 eller? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Wildfire kommer snart, vil denne kunne måle seg med Desire? Det er vel mer eller mindre HTC's motsvar på X10 - X10 mini? Altså fysisk mindre enn Desire, men samtidig svakere specs. Lenke til kommentar
starfox Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Er det noen som vet hvordan jeg fjerner ting fra framsiden? Holde inne på ikonet, da kan du "kaste det" i søppla Thx Og vet noen om det er en hurtigtast for å skru av og på Wi-Fi? Sånn at jeg ikke trenger å gå inn på settings hver gang for å skru det på. Legg til widgeten som heter strømkontroll. Der kan du skru av wifi, bt, gps, oppdatering og lysstyrke med ett touch. Edit: Too late har letet etter den men finner den ikke,må den lastes ned fra marked eller?Heter den strømkontroll eller noe annet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Noe dato for lansering av Evo2 eller? Lansert i USA, ubrukelig i Norge. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Men det kommer en norsk versjon etterhvert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå