Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å lage en ny tråd for apps til Desire hvor trådstarter oppdaterer førstepost etterhvert som andre brukere poster ulike anbefalinger?

med en beskrivelse av hva programmene gjør. den "anbefalte apps til android" tråden er jo full av tull og omtrendt ikke mulig å finne noe nyttig der.

Så du lager da en TREDJE tråd for å gjøre forvirringen helt totalt og folk skal forholde seg til 3 stykk tråder og det forutsetter at trådstarteren orker å oppdatere tråden noe som etter min erfaring på dette forumet slettes IKKE er et holdbart hvis det skal bli oversiktlig.
jeg kan sikkert gjøre det. siden det allerede finnes en "anbefalte android apps" tråd (som er full av spørsmål og uinteressante greier, skal jeg kalle den nye tråden "anbefalte android-apps 2.0" med undertittel "ingen poster uten apps" ?
Hvorfor i allverden skal man gjøre det?

 

Det du oppnår med dette er at du enten må gå igjennom hver enkelt post i de to eksisterende trådene som er på forumet ifra før av: Anbefalte programmer til Android og Den store Android-tråden

Siste var en tråd for Android og selve operativsystemet og utviklingen men det går bare over til apps-spørsmål der også etter hvert. Skal det gjøres ordentlig så må alle disse STORE trådene gjenomgås manuelt og sankes informasjon og så må hele greia kategoriseres. Og alt dette her skal en trådstarter gjøre i første post? Nei takk, det kommer til å bli lagt dødt rimelig fort med mindre flere kan bidra med kategorisering, legge til navn, rettskriving osv.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan jeg fjerner ting fra framsiden?

 

Holde inne på ikonet, da kan du "kaste det" i søppla :)

 

Thx :D

Og vet noen om det er en hurtigtast for å skru av og på Wi-Fi? Sånn at jeg ikke trenger å gå inn på settings hver gang for å skru det på.

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan jeg fjerner ting fra framsiden?

 

Holde inne på ikonet, da kan du "kaste det" i søppla :)

 

Thx :D

Og vet noen om det er en hurtigtast for å skru av og på Wi-Fi? Sånn at jeg ikke trenger å gå inn på settings hver gang for å skru det på.

Legg til widgeten som heter strømkontroll. Der kan du skru av wifi, bt, gps, oppdatering og lysstyrke med ett touch.

 

Edit: Too late

Endret av learntofly
Lenke til kommentar

Eller man kan bare holde fingeren på en ledig plass på skjermen og velge hva man vil ha der....

 

Manual? Se hele innlegget ;)

 

Eg måtte fingre en del (kult uttrykk om bruken av en touch telefon) med min for å finne ut hvordan eg satte på tastesperre. Ventet mange ganger på at den skulle legge seg inn automatisk så eg kunne putte mobilen i lomma :D

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan jeg fjerner ting fra framsiden?

 

Holde inne på ikonet, da kan du "kaste det" i søppla :)

 

Thx :D

Og vet noen om det er en hurtigtast for å skru av og på Wi-Fi? Sånn at jeg ikke trenger å gå inn på settings hver gang for å skru det på.

Legg til widgeten som heter strømkontroll. Der kan du skru av wifi, bt, gps, oppdatering og lysstyrke med ett touch.

 

Edit: Too late

har letet etter den men finner den ikke,må den lastes ned fra marked eller?Heter den strømkontroll eller noe annet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...