Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Jeg ga ca. 3900 for den på Amentio da den liksom var på lager 27 mai. Fikk den i dag (8 juni) og er litt usikker fordi dekselet rundt skjermen er rosa/brunt imens bildet i nettbutikken samt eksen viser grått/sølv. Har jeg rett til å klage eller evt. få en ny? :dontgetit:

 

Mulig jeg er på bærtur, men det er den fargen Desire har? Min har ihvertfall det. Vet den også finnes i helt svart, men tror det er i utenlandske nettbutikker (hvis ikke de har kommet hit også nå da).

Kan nok tenkes bildene har spilt deg et puss. Men ta høyde for at jeg ikke er 100% oppdatert på alt som skjer på mobilfronten da, så kanskje den også kommer i sølvgrått nå, og at du skulle hatt det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

664006.jpeg

Slik er min. Fargen er jo nesten rosa for F#%&

 

NB! Trykk på åpne bilde i ny fane for å se forskjellen.

 

Egentlig skulle jeg ikke fått den, men gjorde litt lyd fra meg på facebook siden deres og vips ringte de fra kundeservice og hadde tilfeldigvis en ekstra til meg :yes:

Endret av webgo
Lenke til kommentar

664006.jpeg

Slik er min. Fargen er jo nesten rosa for F#%&

 

NB! Trykk på åpne bilde i ny fane for å se forskjellen.

 

Egentlig skulle jeg ikke fått den, men gjorde litt lyd fra meg på facebook siden deres og vips ringte de fra kundeservice og hadde tilfeldigvis en ekstra til meg :yes:

 

Det der er fargen som samtlige Desire-telefoner blir levert med. Noen få land har fått en sølvfarget versjon, mens vi som bor i Norge må nøye deg med den fargen der.

Lenke til kommentar

Ok, da har jeg rett farge :new_woot:

 

Nå går jeg ut og klipper plenen. Kan noen gi meg noen gode start-tips? Da tenker jeg på innstillinger, erfaringer, apps, og den slags.

 

Når jeg kommer inn igjen vil det forhåpentligvis ligge noen råd som jeg kan gå utifra når jeg skal begynne å utforske den grundigere i kveld.

 

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
I meldings-appen du bruker
Gaaahhh...faen vi trenger en ORDENTLIG oversikt over apps og ikke denne store gedigne smørja av en tråd vi har, er faen meg umulig å finne noe som helst.

 

 

 

Hvilken meldingsapp bruker folket?

 

 

Noen som har noen tanker om disse? Like før jeg kjøper.

 

http://cgi.ebay.com/...e=STRK:MEWNX:IT

 

http://cgi.ebay.com/...e=STRK:MEWNX:IT

Hvorfor? :lol:

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg ga ca. 3900 for den på Amentio da den liksom var på lager 27 mai. Fikk den i dag (8 juni) og er litt usikker fordi dekselet rundt skjermen er rosa/brunt imens bildet i nettbutikken samt eksen viser grått/sølv. Har jeg rett til å klage eller evt. få en ny? :dontgetit:

Alle har samme farge, så en ny hjelper jo ikke. Men du kan vel få pengene tilbake med angrerett og kjøpe en annen tlf.. Bare ikke bruk den så mye.

Lenke til kommentar

En ryddig apps tråd hadde vert tingen ja, med en jevnlig oppdatert framside etterhvert som folk kommer med anbefalinger :)

 

Fikk slengt på min invisible shield i dag, og ser at det anbefales at mobilen skal ligge 12 til 24 timer av. Er jo ingen krise sånn sett ettersom min gamle trofaste 5800 ligger on-par ved min side :p Klør likeså i fingrene å bare la nye mobilen ligge der..hehe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
En ryddig apps tråd hadde vert tingen ja, med en jevnlig oppdatert framside etterhvert som folk kommer med anbefalinger :)

Vi har wiki.diskusjon.no men der er tilgangen helt trynet,iallefall for mitt vedkommende,det kunne være et utgangspunkt for et felles bidrag til å lage en oversiktlig liste.

 

Når listen var sånn nogen lunde på plass kunne en knytte materialet opp imot en poll her på forumet for eksempel for å se hva folk egentlig bruker av apps noe som kanskje er vel så mer spennende en hva en enkelt forumbruker anbefaler.

Lenke til kommentar

Hva med å lage en ny tråd for apps til Desire hvor trådstarter oppdaterer førstepost etterhvert som andre brukere poster ulike anbefalinger? 

med en beskrivelse av hva programmene gjør. den "anbefalte apps til android" tråden er jo full av tull og omtrendt ikke mulig å finne noe nyttig der.

Denne tråden med norske apps er glimrende, men krever en trådstarter med lyst og tid til å vedlikeholde tråden.

 

Dersom noen føler seg kallet til oppdraget med "alle" apps, og ikke bare norske er det bare å kjøre på. God karma sendes din vei :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...