Jotun Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Eg vet, men skader det å forklare det her i tråden? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Nei. Men nevnte det så den som er interessert i å lese mer om det kunne sjekke det ut... Noen som er hårsåre her? -KJ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Neida. Overhodet ikke, men eg skreiv det fordi eg regner med at brorparten her inne ikke gidde klikke på linken, og det gjør at samme spørsmål kommer til å dukke opp gang etter gang etter gang Lenke til kommentar
hessel Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 når man for et anrop på desire så må jeg dra ned tastlåsen før jeg svarer,går ikke det an å fjerne slik at jeg kan trykke på svar direkte når den ringer? Bruk applikasjonen "No Lock" fra Market. Den sørger for at telefonen ikke låser seg når du ikke vil det. Den dimmer bare skjermen, men låser IKKE skjermen. Veldig hendig når man ikke trenger å ha tastelåsen på! "No Lock" er den applikasjonen på Desire som jeg absolutt ikke kan klare meg uten. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Neida. Overhodet ikke, men eg skreiv det fordi eg regner med at brorparten her inne ikke gidde klikke på linken, og det gjør at samme spørsmål kommer til å dukke opp gang etter gang etter gang Godt poeng -KJ Lenke til kommentar
hessel Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 2. Burde man skaffe seg en beskyttelses etui eller er det like greit uten ? Det du bør ha er en skjermbeskytter fra Martin Fields: http://www.martinfields.com Fungerer fantastisk bra. Jeg har kjøpt skjermbeskytter fra Martin Fields til 5-6 telefoner jeg har hatt de siste årene, og det angrer jeg absolutt ikke på. Lenke til kommentar
stue Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Er det ikke sånn at man automatisk svarer ved å dra tastelåsen ned når det ringer...trenger jo ikke å trykke på "svar" etter det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Stemmer det stue. Ser ikke problemet... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg installerte oppdateringen som skulle gi bedre batteritid, men den virket jo helt motsatt. Feks. jeg ladet tlf i natt, tok den ut av laderen kl 0700 og den gikk tom for strøm nå kl 1230.. Noen andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har opplevd at den spiser seg greit fort gjennom batteriet, ja, men det der er det drøyeste jeg har hørt om. -KJ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har du brukt mobilen som drivstoff til mopeden eller?? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 haha.. skulle nesten tro det. Eneste jeg har brukt er Spotify i ca 30min, og jeg passet på å koble av. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg installerte oppdateringen som skulle gi bedre batteritid, men den virket jo helt motsatt. Feks. jeg ladet tlf i natt, tok den ut av laderen kl 0700 og den gikk tom for strøm nå kl 1230.. Noen andre som har opplevd det samme? Har du undersøkt om innstillinger er som før? Feks wifi, syncing, lysstyrke og andre innstillinger som drar batteri?.. jarle Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Uansett hva han gjorde med mobilen skulle den holdt lenger enn fra 07.00 til 12.30. Til og med en samtale på GSM skulle holdt så lenge... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har ikke forandret eller sjekket instillinger etter oppdateringen. Må vente med å sjekke til jeg kommer hjem fra jobb, for den er helt tom. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Uansett hva han gjorde med mobilen skulle den holdt lenger enn fra 07.00 til 12.30. Til og med en samtale på GSM skulle holdt så lenge... Hva mener du med dette? Mener du den skulle taklet 5,5 timer med samtale? Det tviler jeg veldig sterkt på! Og bruker mobilen mer batteri dersom den har både WCDMA og GSM aktivert, kontra bare GSM?.. jarle Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg lader telefonen hver natt, men etter oppdateringen har jeg hatt litt "trøbbel" med ladingen. I dag morges sto det 100% batteri, så alt har gått fint der. De to ladingene før dette har jeg derimot opplevd at batteriet har vært på 93% og 95% når jeg plugger den ut. Håper dette kun var en midlertidig hikke, men kan det være noe av det samme har skjedd med din telefon? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Er ganske sikker på at den var fulladet. Har fått lånt meg en kabel nå, så jeg får ladet. Hvilke settings bør jeg sjekke som kan gjøre at den tømmes så fort? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg lader telefonen hver natt, men etter oppdateringen har jeg hatt litt "trøbbel" med ladingen. I dag morges sto det 100% batteri, så alt har gått fint der. De to ladingene før dette har jeg derimot opplevd at batteriet har vært på 93% og 95% når jeg plugger den ut. Håper dette kun var en midlertidig hikke, men kan det være noe av det samme har skjedd med din telefon? Dette la jeg faktisk merke til i morges selv. Måtte koble den fra og sette den i igjen for å lade den opp. Var på 93 % selv om den sto i over natta. Spørs om det er en eller annen form for "batteritrim" som sørger for at batteriet tappes litt før det lades igjen. -KJ Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 burde jeg kjøpe desire her? + at jeg får 500kr for mitt forrige sim kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå