Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Takk for svar :) Men det er egentlig også litt rart, for mobilnettet er som oftest av, jeg bruker mest wifi...

Du skrur av all telefoni, også GSM..?

 

Nei, det gjør jeg vel for såvidt ikke... Men skal GSM stå for en veldig stor prosentdel av strømbruken? :hmm:

Tja.. hos meg er Cell Standby vanligvis ca 1/3 av forbruket. Vet ikke hva som er vanlig. Jo mindre du bruker telefonen, jo større prosentandel får vel Cell Standby (som jeg antar er det norske "mobilradio").

Ok, takk for hjelpen! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig liten notis;

 

En kompis av meg har en 3gs, som han skryter fælt av. Vi bruker mye tid på å krangle om hvilke av 3gs og Desire som er best. I går hang 3gs'en seg opp, og alt frøs. Akkurat i det jeg sier til han at han bare kan ta ut batteriet går det opp for oss begge at det ikke er mulig på allmektige iPhone. Løsning? Han hadde fulladet batteri, og måtte pent vente med å bruke telefonen til den gikk tom for batteri og slo seg av :p

 

Mine iPhone frelste kolleger sier at han kunne brukt en eller annen knapp som ville resatt telefonen. Gjorde han ikke det? Eller funket ikke den heller?

Lenke til kommentar

Artig liten notis;

 

En kompis av meg har en 3gs, som han skryter fælt av. Vi bruker mye tid på å krangle om hvilke av 3gs og Desire som er best. I går hang 3gs'en seg opp, og alt frøs. Akkurat i det jeg sier til han at han bare kan ta ut batteriet går det opp for oss begge at det ikke er mulig på allmektige iPhone. Løsning? Han hadde fulladet batteri, og måtte pent vente med å bruke telefonen til den gikk tom for batteri og slo seg av :p

 

Det er bare å holde inne av/på + HOME knappe i XX sekunder , så restarter telefonen seg

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet ble den såpass populær at den fikk en cease & desist fra HTC siden de mente den var for lik deres sense-klokke.

 

 

Jeg må si at jeg synes Google gjør en god jobb med YR, de tar den vekk fra marked fordi de mener at denne har kopiert klokken(noe med rettigheter) fra HTC. men de som bruker den kan bare fortsette å bruke den, de som vil laste den ned kan gjøre det fra hjemmesidene, og denne meldingen vil slutte etter en uke?

 

Istedet for å velge noe som Microsoft og Apple hadde gjort og stengt hele app'en :D

Apple har aldri stengt en hel app, de bare fjerner det fra storen akkurat som Google. Regner med at Microsoft evt. kjører samme praksis.

 

Men ja, man kan ikke laste den ned fra en annen side etter det, men jeg regner med HTC vil stenge ned den og.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Vedrørende den nye oppdateringen som har kommet. Hva skjer om man legger inn denne? Vil alt bli slettet på telefonen?

 

Og når det gjelder sikkerhetskopieringen til minnekortet. Hvordan fungerer egentlig dette? Man bare huker av for at den skal sikkerhetskopiere, og den gjør det regelmessig? Hvis telefonen evt. skulle miste data, hvor vil man finne det som er lagret?

 

 

Jermund

Lenke til kommentar

Hei!

 

Vedrørende den nye oppdateringen som har kommet. Hva skjer om man legger inn denne? Vil alt bli slettet på telefonen?

 

Og når det gjelder sikkerhetskopieringen til minnekortet. Hvordan fungerer egentlig dette? Man bare huker av for at den skal sikkerhetskopiere, og den gjør det regelmessig? Hvis telefonen evt. skulle miste data, hvor vil man finne det som er lagret?

 

 

Jermund

Når du mener "den" nye oppdateringen.. Snakker du om Android 2.2?
Lenke til kommentar

Vedrørende den nye oppdateringen som har kommet. Hva skjer om man legger inn denne? Vil alt bli slettet på telefonen?

Den lille updaten som kom i forrige uke? Skjedde ikke noe skummelt med telefonen da jeg la den inn, ihvertfall. Alt ble tatt vare på. Har selvsagt backup til minnekort skrudd på.

 

Hvor mange punkter pr tomme har Desire sin skjerm?

Vet ikke om kilden er til å stole på, men det hevdes her 240 dpi:

 

http://www.androphones.com/htc-desire-review-android-phone-217.html

Lenke til kommentar

Hei!

 

Vedrørende den nye oppdateringen som har kommet. Hva skjer om man legger inn denne? Vil alt bli slettet på telefonen?

 

Og når det gjelder sikkerhetskopieringen til minnekortet. Hvordan fungerer egentlig dette? Man bare huker av for at den skal sikkerhetskopiere, og den gjør det regelmessig? Hvis telefonen evt. skulle miste data, hvor vil man finne det som er lagret?

 

 

Jermund

Når du mener "den" nye oppdateringen.. Snakker du om Android 2.2?

 

Han mener nok 1.21-oppdateringen vi fikk for en kort stund siden.

 

Kan bare svare på et av spørsmålene dine, Jermund87. :) Hvis ikke noe går galt skal ikke noe slettes på telefonen.

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar

når man for et anrop på desire så må jeg dra ned tastlåsen før jeg svarer,går ikke det an å fjerne slik at jeg kan trykke på svar direkte når den ringer?En ting til,diskuterer veldig mye med en vennine som har hengt seg opp i antall pixler på mobilkameraet sitt x10,at det er på 12,1mp.Hver er det som egentlig er forskjell på 12mp og feks 5mp?Jeg mener at det ikke er noe nevneverdig forskjell,har hørt at man ikke skal henge seg så veldig mye opp i antall mp

Lenke til kommentar

Det gjelder den siste som kom. Med bedre batteri og noen småting.

 

Men hvordan fungerer egentlig delen med sikkerhetskopiering til minnekort? Tar det kopi hele tiden, hver dag eller hvordan er det? Hvis det eventuelt skulle skje noe, hvordan laster man opp de lagrede instillingene?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Får min htc desire imorgen :D

 

har noen spørsmål:

 

1. Bruker man pengene som er på telefonabbononemtet når man kjøper ting i market ?

 

2. Burde man skaffe seg en beskyttelses etui eller er det like greit uten ?

 

3. Kommer Android 2.2 til Desire ? Hvis det kommer, vet noen som ca når og om det er gratis ?

 

takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...