Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Hva er siste nytt om 2.2 til Desire? Er ryktet fortsatt 23. juni eller er det noen som har hørt noe annet?

Har ikke hørt noe nytt om 2.2, men har vondt for å tro at den kommer 23. To oppdateringer samme mnd er vel litt vel kjapt. Da kunne man like gjerne hoppet over siste oppdatering og tatt alt i slutten av måneden. Just my two cents...

Endret av learntofly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Igår fikk jeg pluttselig opp "Preparing SD card, Checking for errors"

Og den ville pokker ikke gi seg.

Et par restarter senere og jeg fikk beskjed om at kortet var blankt.

 

Største problemet er at om jeg har kortet i mobilen blir den tregere og tregere og innen 3-4 minutter går det ikke ann å bruke den. Ser det er en prosess som står å går, og den får jeg naturligvis ikke stoppet.

 

Andre som har hatt problemer med dette? Gidder ikke kjøpe nytt kort, og sende mobilen til Moobi for 2 uker står ikke øverst på ønskelista det heller.

Lenke til kommentar

Jeg har fått et merkelig problem. Telleren for "Battery use" har sluttet å virke. Den teller opp til den kommer til "9h 42m 13s since unplugged", men der stopper den. Hvis jeg restarter telefonen begynner den på null igjen, men når den kommer til 9 timer, 42 minutter og 13 sekunder så stopper den igjen. Usedvanlig irriterende, og det har skjedd etter OTA-oppdateringen som kom nylig.

 

Andre som har sett dette?

Lenke til kommentar

Hva skjer om jeg legger inn den nye updaten som er tilgjengelig? Blir alt slettet på telefonen?

 

Det skal ikke være noe slettet, men det lønner seg likevel å ha på innstillingen sikkerhetskopier til minnekort.

da vil den ta en backup av det du har før den kjører en oppdatering

Lenke til kommentar

Hva skjer om jeg legger inn den nye updaten som er tilgjengelig? Blir alt slettet på telefonen?

 

Det skal ikke være noe slettet, men det lønner seg likevel å ha på innstillingen sikkerhetskopier til minnekort.

da vil den ta en backup av det du har før den kjører en oppdatering

 

 

Hvor finnes instillingen sikkerhetskopier til minnekort?

Lenke til kommentar

Hvor er det det innebygde værprogrammet skaffer dataene sine fra? Den er jo helt klikko, viser regn når det ikke har vært antydning til regn på mange dager, og nå viser den at det er -1 grader celcius i hovedstaden!

 

Går det an å endre databasen fra htc sin til Yr.no f.eks?

Lenke til kommentar

Hvor er det det innebygde værprogrammet skaffer dataene sine fra? Den er jo helt klikko, viser regn når det ikke har vært antydning til regn på mange dager, og nå viser den at det er -1 grader celcius i hovedstaden!

 

Går det an å endre databasen fra htc sin til Yr.no f.eks?

 

Eller søke i marked på yr.no og finne deres app? :)

Lenke til kommentar

Hvor er det det innebygde værprogrammet skaffer dataene sine fra? Den er jo helt klikko, viser regn når det ikke har vært antydning til regn på mange dager, og nå viser den at det er -1 grader celcius i hovedstaden!

 

Går det an å endre databasen fra htc sin til Yr.no f.eks?

 

Det var et problem i dag tidlig i Oslo ja. Hadde begynt å skrive et innlegg ang dette, da det plutselig var OK...

 

jarle

Lenke til kommentar

Etter siste oppdatering har jeg fått problem når jeg setter mobilen i USB på jobb. Jeg har valgt at den skal skå på "Kun lading", og det gjør den også. Men den er tilgjengelig som disk på pc'en. Dette fører naturlig nok også med seg at apps ikke får lest fra sd kortet samtidig. Ved å bytte mellom "Diskstasjon" og tilbake til "Kun lading" er problemet løst, men gjentar seg hver gang jeg kobler mobilen til pc'en. Utrolig irriterende når mobilen ellers er en drøm å bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...