Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

 

Kan ikke katte at denne telefonen klarer å få terning kast 6.

 

Jeg vet ikke hva du mener med "katte", men jeg kan fatte at denne telefonen fortjener terningkast 6.

 

For øvrig sliter jeg ikke med noe av det du klager på. Batteritiden er ikke fantastisk, men fullt brukbar for en mobil av dette kaliberet. Batteriet varer gjennom hele dagen, noe som er helt akseptabelt for meg.

Jeg tror angående høytaleren at enten du har vært uheldig og fått en delvis dårlig/defekt høytaler, eller har du rett og slett dårligere hørsel enn meg.

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

 

jeg ser på tele2.no at de selger htc desire for 499 med 239 champion inkludert medium data pakke til total pris 3367kr

 

også kan man velge vrakpant 500kr, man sender dem ditt gamle simkort.

 

da lurer jeg på om de gir deg 500kr? eller kutter de bare ned regningen din hvis du bruker så mye??

 

håper på kjapt svar siden jeg vurdere å kjøpe telefonen :)

Lenke til kommentar

kutter de bare ned regningen din hvis du bruker så mye??

 

Etter hva jeg har forstått, så kutter de ned regningen din. Gradvis, f.eks hvis du bruker 250 NOK den første måneden trenger du ikke å betale det, og panten kuttes ned med 250 NOK. Hvis du bruker 300 NOK neste måned, da må du betale 50 NOK siden panten er brukt opp.

 

Edit: Litt dårlig forklart, men du skjønner kanskje tegninga. :)

 

Edit2: Det står ikke noe om "panten" dekker månedsprisen du har på abonnomentet, men siden det ikke står noe annet, så burde man kunne gå ut i fra det.

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar

 

Kan ikke katte at denne telefonen klarer å få terning kast 6.

 

Jeg vet ikke hva du mener med "katte", men jeg kan fatte at denne telefonen fortjener terningkast 6.

 

For øvrig sliter jeg ikke med noe av det du klager på. Batteritiden er ikke fantastisk, men fullt brukbar for en mobil av dette kaliberet. Batteriet varer gjennom hele dagen, noe som er helt akseptabelt for meg.

Jeg tror angående høytaleren at enten du har vært uheldig og fått en delvis dårlig/defekt høytaler, eller har du rett og slett dårligere hørsel enn meg.

'

Enig!

 

Lyden på min desire er MYE bedre enn lyden på min TD2,,,,

Lenke til kommentar

Dette er veldig irriterende, for når jeg holder på med telefonen, så rettes jo selvsagt automatisk blikket mitt ned på den.. Så jeg lurte, er deres også sånn?

Min er sånn, og det merket jeg bare fordi du skrev dette innlegget. :-P

 

Ellers kan jeg ikke si det plager meg spesielt. Hvor pirkete skal man være?

Lenke til kommentar

Dette er veldig irriterende, for når jeg holder på med telefonen, så rettes jo selvsagt automatisk blikket mitt ned på den.. Så jeg lurte, er deres også sånn?

Min er sånn, og det merket jeg bare fordi du skrev dette innlegget. :-P

 

Ellers kan jeg ikke si det plager meg spesielt. Hvor pirkete skal man være?

Hahahaha! Hvis alles telefon er sånn så er det ikke noe hjelp i for meg å bytte! xD

Da må isåfall de bildene vært tatt litt på feil side eller på en annen måte som skjuler dette.. (Ja jeg sleit litt jeg og igrunn for å faktisk klare å ta bilde av lyset) =P

Lenke til kommentar

hører aldri noe skurr i høyttaleren. er sikkert bare din mobil som kvelder. men må si meg litt ening at høyttaleren generelt er for dårlig. men vet ikke om det er laget noe som man kan sette mobilen på bordet/fly bordet eller noe slikt at man slepper å holde telefonen mens man ser på filmer? og evt om det finnes noen mini MINI høyttalere?

Lenke til kommentar

Hahahaha! Hvis alles telefon er sånn så er det ikke noe hjelp i for meg å bytte! xD

Da må isåfall de bildene vært tatt litt på feil side eller på en annen måte som skjuler dette.. (Ja jeg sleit litt jeg og igrunn for å faktisk klare å ta bilde av lyset) =P

 

 

Jeg ser en pitteliten aning til lys der..

men så kom jeg på...hvis det er mørkt og jeg skal finne tasten så er det faktisk det eneste lyset som er der...

kan det være at det faktisk er gjennomtenkt? en liten strek som de fleste ikke legger merke til men som er veldig hendig når man først skal benytte seg av den optiske enheten så lyser det litt :)

 

så for min del..så sitter jeg så lite i mørket og fikler med denne at jeg merker til det lyset

Lenke til kommentar

uten om dårlig batteri og kamera, er det noen andre negative ting å si om Htc Desire?

 

 

 

Kamera er vel da ikke så gale, det har da ihvertfall blits noe iPhone ikke har. Og skal du ta bilde av diverse ting, så kjøpe du deg et fotoapparat, ikke en mobil.

 

 

Lenke til kommentar

Hmm ikke mer? Hadde fått inntrykk av at den kosta mellom 5- og 6000 jeg, mens Desire lå på 3800. Jaja, uansett så er nok Desire en helhetlig bedre mobil. Spørs det om det kameraet er verdt prisforskjellen, og alt det andre som gjør Desire så mye bedre. Er fortsatt et mobilkamera vi snakker om her, dvs at i mørkt lys suger det balle, og i godt lys produserer både Desire og X10 godkjente resultater.

Lenke til kommentar

htc desire er veldig billig

 

hos tele2:

 

499kr for selve telefonen

 

med 239 champion inkl medium surf pakke (100mb per måned)

 

239*12=2868

 

2868+499=3367kr

 

og hvis du har et gamelt sim kort fra en annen operatør kan du sende det til dem og krediteringen for pantebeløpet på 500,- vil bli foretatt på neste faktura de sender ut.

 

de kaller det vrakpant

 

da blir det jo 3367-500=2867kr!!!! det er billig

 

+ medium surf som du får med i abonnementet, hadde normalt kostet 49kr per måned, 49*12=588kr

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...