Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er nå du, ettersom eg har klart å tolke det, på den nedre delen av dårlig batteriskalaen... Så for oss andre dødelige blir det litt annerledes.

Jeg har, som mange andre, dårlig batterikapasitet på Desiren, ja. En god del har nok den samme kapsiteten, men et annet bruksmønster som gjør at de synes kapasiteten er OK. Og så har du dem som rapporterer å ha 90 % igjen av batteriet etter en dags bruk med en times samtale og flittig bruk.

For min egen del så regner jeg med at vi alle er i samme båt, det er bare det at min båt synker fortere på grunn av at jeg er noe tyngre enn de fleste andre... ;)

-KJ

Lenke til kommentar

Bah, eg har bare lyst til å sitte med telefonen og finne ut av saker og ting i helgen! Men 12 timers skfitene går ikkje mye rom til lek og morro gitt :p

På min Nokia 5800 med Handy Shell, kunne eg med ett tastetrykk få frem alle programmer som kjørte i bakgrunnen og lukke disse hver for seg, eller ta alle i ett jafs. Er det mulig å legge frem tilgang til en slik mylighet på Desire? Eg var inne i instillingene og fikk frem en liten oversikt med kjørende applikasjoner osv. meiner eg. Her kunne eg avslutte programmene enkeltvis om eg ikkje husker feil.

Es task manager, Finnes i market. Har også widget for å drepe alle prosesser. Anbefales, bruker den flere ganger daglig.

Lenke til kommentar

Astro file menager har de fleste inne på telefonen, det ikke alle vet er at Astro også har Prosesses-manager, App-manager og en hendig oversikt over plassbruken på SD-kortet...

Å jo, av og til må man drepe en prosess i Android 2.1 også, hva er grunnen til at telefonen bruker 1time å så slå seg av? jo en stuck prosess, hva er grunnen til at en app ikke reagerer (som iMobster) jo at appen er stuck...

Drep prosessen start den på nytt og alt er gull...

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Regner med du har oppdatert din 5800 jevnlig med året som har gått? Nokia har fått til mye godt med oppdateringene sine når sannt skal sies. Telefonen har med tiden blitt en del smoothere og scrollingen har blitt totalforbedret bla.

Ja har oppdatert den alle ganger en ny update har kommet :)

Men fortsatt en drittmobil imo.

scrollinga var helt ok, men scrollinga på 5800 vs scrollinga på iphone/ipod touch er dritt.

Lenke til kommentar

Min far er nå i Kina på tur med jobben, han har ellerede kjøpt en iPhone til en billig penge. Han skal også se etter en Desire til meg.

Det jeg lurer på er om det gå ran å gjøre så den får norsk språk og kan brukes her i norge når den kommer hit?

Dette kalles vel Jailbreaking, men når jeg søkte på det jeg fant bare måter å gjøre det på til iPhone.

Endret av Crathes
Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke helt fornøyd med batteritid, og ser at på min telefon er det alltid Celle-standby som tar størstedelen.

Tid siden strømmen ble trukket ut

5 største forbrukere med prosent

Kort beskrivelse av bruksmønster

(Meny -> Innstillinger -> Om telefonen -> Batteri -> Batteribruk)

På den måten kan vi se om vi finner de største synderne, eller om det er ulike ting som stjeler strøm hos de forskjellige.

Hva om vi sammen tar en liten "undersøkelse", der vi bruker mobilen som vanlig fra toppladet til temmelig utladet: *klikk*

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Er det noen med rooted Desire, som har oppgradert med siste oppdatering? Har foreløpig ikke turt å installere oppdateringen, og lurer derfor på om noen har gjort dette og om dette gikk helt smertefritt...?

Har generisk 1.15.405.4 ROM med A2SD.

Lenke til kommentar

Jeg har oppdatert den siste opdateringen, og det gikk fint det. Noen som vet hva den siste oppdateringen gikk ut på ? :tease:

Den gikk ut på å endre ikonet til Quick Office... :roll:

Ellers skal jeg ikke påstå hva den første/siste oppdateringen har gjort, endel påstår lengre batterilevetid, jeg påstår at de har gjort noen bugfixes, for min Desire har ikke krasjet siden jeg oppdaterte, men det kan også være tilfeldig...

Changes reported:

- Updates bootloader to 0.80

- New radio image

- New youtube app with HQ option (1.6.20E).

- Fixed htc's weather widget (integrated into clock&weather widget) not knowing where you are (1.15.xxx just said the name of the country in some countries).

- SMS issue (from non-numerical senders) is resolved.

- fixed random contact showing when receiving operator SMS.

- fixes the voicemail bug for the French carrier SFR (short voicemail number used to call 911/emergency).

- Messages app now shows a count on the number of messages in the SMS inbox.

- calendar/contacts bug - unable to store contact's birthday - has been fixed.

- Long click on the menu button when in home screen now doesnt pop up the keyboard, like it uselessly did before.

- SMS reader does not show the little smiley androids any more - just the mere types.

Lenke til kommentar

Kan jeg bare spørre om en liten ting?

Jeg har kjøpt Desire nå (på fredagen denne uken) Er strålende fornøyd med telefonen..

Men ved den optiske styrekulen, så er det sånn liten lys strek eller ett eller annet, akkuratt som om telefonen ikke var konstruert skikkelig..

Dette er veldig irriterende, for når jeg holder på med telefonen, så rettes jo selvsagt automatisk blikket mitt ned på den.. Så jeg lurte, er deres også sånn?

3576390.jpg

Lenke til kommentar

Min er ikke sånn.

Blir det for dumt å levere inn telefonen pga dette og prøve å få ny? Asså jeg plages enormt av dette.. (er litt perfeksjonist) men når jeg kjøper enn slik telefon så kan jo like gjerne alt være like fint som fra OS til bygge konstruksjonen :S

prøver bare å si, telefonen hadde vært perfekt for meg, men så er det jo SEFF en liten ting som må ødelegge! Det lyser opp en liten strek fra optical trackball`en lissom! :S

Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Dette er veldig irriterende, for når jeg holder på med telefonen, så rettes jo selvsagt automatisk blikket mitt ned på den.. Så jeg lurte, er deres også sånn?

Min er også slik, har ikke tenkt så mye over det. Det irriterte meg litt i starten, men vente meg til det etter hvert.

Lenke til kommentar

Min er også slik, har ikke tenkt så mye over det. Det irriterte meg litt i starten, men vente meg til det etter hvert.

Samma her. Er nok ikke et stort problem :)

Lenke til kommentar

Samma her. Er nok ikke et stort problem :)

Hvis jeg ikke ønsker og ha sånn, så tenker jeg på å levere den inn, jeg plages enormt av dette (jeg vil bare ikke ha min Desire slik :() Også får jeg bare si til komplett at jeg har sett mange av mine venners telefoner som faktisk ikke er slik!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...