Blackster Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 ludo butikken har tasken på nettet Så det, men den var visstnok ikke på lager, bekreftet 21.06 stod det.. pluss at bildet var av en helt feil taske hehe Ingen nettbutikk her har den på lager heller. At expansys tar 185 kr for å sende den i posten er for meg helt uforståelig!!! Play.com sender den ikke ut av UK, så jeg må finne en som har den Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hva har skjedd med Handcent? Om jeg søker etter det kommer bare fonts og slikt opp, ser ikke noe til selve programmet. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ligger der, installerte nå: http://www.cyrket.com/p/android/com.handcent.nextsms/ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Brukte barcode scanner og ble sendt til Android Market med følgende melding: There are no matches in Android Market for the search: pname:com.handcent.nextsms. I fontpakkene ser jeg også kommentarer fra frustrerte bruker som ikke finner appen. Alle fra i dag. Endret 4. juni 2010 av Atald Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 belgia og nederland får sølvfarget.. og polen? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Vet noen om det er en måte du kan lage en tab i menyen hvor du kan slenge alle apps du ikke bruker? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Min varte 7 timer i dag, før den var helt tom! Men mistenker at Executive Assistant har hatt på skjermen i lomma endel... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fikk som nevnt min Desire i dag Overgangen fra min Nokia 5800 merkes, og eg har en del å sette meg inn i føler eg! Men slik fikling og utforsking liker eg, men det blir desverre lit tid til mobilen i helgen :/ Førsteintrykket av telefonen er ihvertfall helt maks Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Noen som har testet ut å spille Gameboy og Snes og slikt? Funker det bra? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Noen som har testet ut å spille Gameboy og Snes og slikt? Funker det bra? Det er en guide forå installere .apk filer, men han bruker gameboy som eksempel. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg har ikke Desire, enda, for det blir nok den tenker jeg. Leste at man kan emulere GBA og SNES i dag, og da fikk jeg enda mer lyst på den. Lurte bare på om noen her faktisk har erfaring med det, om det er kos å spille eller om det bare er helt greit, eller dårlig. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg har ikke Desire, enda, for det blir nok den tenker jeg. Leste at man kan emulere GBA og SNES i dag, og da fikk jeg enda mer lyst på den. Lurte bare på om noen her faktisk har erfaring med det, om det er kos å spille eller om det bare er helt greit, eller dårlig. Du MÅ ha dualtouch for å spille snes spill osv, så det kravet oppfyller Desire. Jeg har bare prøvd snes, spilit litt mario... i starten var det litt vanskelig å treffe de rette knappene, men etterhvert så fungerte det utmerket... Jeg har ingen andre spill, bruker bare SNES og finner meg nye morsomme spill til den Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Litt raske spill som mario kan være litt klumsete på touch. Pokemon derimot fungerer utmerket! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Pokemon og gamle Final Fantasy-spill og andre RPG er noe av det jeg har lyst til å spille, så det høres supert ut. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Vurderer denne telefonen sterkt, men også litt lyst på iPhone 4g. Fordelen med denne er at den er nesten dobbelt så billig som iPhone Har nå en nokia 5800 som jeg har hatt i ett år, og må si jeg er ekstremt misfornøyd med touchen på 5800, vet noen om touchen hær er litt bedere, eller MYE bedere enn touchen på nokia 5800 ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Eg har også hatt min 5800 i 1 år, og gikk over til Desire i går Tro meg når eg sier touchen er MYE bedre på Desire, det er ihvertfall mitt intrykk etter de timene eg hadde til rådighet med mobilen i dag. Var stort sett fornøyd med 5800, og kjøpte den i hovedsak for musikkbiten. Og der har den levert veldig godt og har blitt flittig brukt daglig siden kjøp. Men telefonen er treg og klønete å bruke når det kommer til online biten osv. Så det var jo himmelsk å gå over til Desire for å si det mildt. Endret 4. juni 2010 av Mala Lenke til kommentar
baguett Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Eg har også hatt min 5800 i 1 år, og gikk over til Desire i går Tro meg når eg sier touchen er MYE bedre på Desire, det er ihvertfall mitt intrykk etter de timene eg hadde til rådighet med mobilen i dag. Var stort sett fornøyd med 5800, og kjøpte den i hovedsak for musikkbiten. Og der har den levert veldig godt og har blitt flittig brukt daglig siden kjøp. Men telefonen er treg og klønete å bruke når det kommer til online biten osv. Så det var jo himmelsk å gå over til Desire for å si det mildt. Høres himmelsk ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Regner med du har oppdatert din 5800 jevnlig med året som har gått? Nokia har fått til mye godt med oppdateringene sine når sannt skal sies. Telefonen har med tiden blitt en del smoothere og scrollingen har blitt totalforbedret bla. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) får en merkelig feil når jeg prøver å gå inn på alle sidene i hw.no nettverket. I selve adresse feltet står den rette adressen feks www.amobil.no men feilmeldingen jeg får er: beklager men siden "http://www.amobil.nohttp://www.amobil.no" eksisterer ikke. Hvis jeg er på wifi så funker det fint, men med mobilt netverk får jeg den meldingen. En annen ting som har begynt å skje nå etter oppdateringen er at selv om jeg velger charge only når jeg kobler mobilen til pc med usb så dukker mobilen opp som en disk i windows. Det funker å dra ned notification greia å velge charge only igjen, men det er bare så irriterende. Endret 5. juni 2010 av zoneman Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 En annen ting som har begynt å skje nå etter oppdateringen er at selv om jeg velger charge only når jeg kobler mobilen til pc med usb så dukker mobilen opp som en disk i windows. Det funker å dra ned notification greia å velge charge only igjen, men det er bare så irriterende.Har ikke det problemet men jeg kjører Ubuntu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå