Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg savner "mobiltastatur" når jeg skriver meldinger. Hadde dette på Nokia 5800'n min. Finnes dette?

 

 

 

Dette finnes, du må bare trykke på instillinger når du har keyboardet oppe og velge telefontastatur som tastaturtype.

det kjipe er vel at den må du endre når du skal tilbake til "vanlig" keyboard.

 

men jeg pleier som oftest i bilen å gå for telefontastaturet og vanlig tastatur når jeg er hjemme eller på jobb.

Lenke til kommentar

Jeg fikk akkurat en statusmelding: "message not downloaded" "generic network failure".

 

Den forsøkte da å laste ned en MMS som noen hadde sendt.

Jeg har NetCom, så det jeg gjorde var å legge til MMS-APN manuelt fra NetCom sine egne sider: https://netcom.no/kundeservice/mobiltelefon-hjelp/manuelt.html - fulgte oppskriften til HTC Hero.

Den nektet ennå å laste ned MMS, fikk samme feilmelding i status.

Det jeg da gjorde var å sjekke Internett-APN, og den stod med ip og proxy, det skulle den ikke i følge NetCom sine manuelle instillinger, så jeg tok de vekk. Da vipps kom MMS ramlende inn i innboksen.

Lenke til kommentar

Då stakk eg ned på posten for å hente min etterlengtede Desire :D Går vel greit å fingre litt med mobilen under førstegangs lading eller ? :whistle:

Går helt greit. Holdt i mange timer da jeg først fikk fingrene i den men når den går tom for strøm så la den være til den 100% fulladet, selv om det er jævlig vanskelig ;)
Lenke til kommentar

Trenger man en telefon som går dagesvis uten lading er f.eks denne telefonen (eller noen av smarttelefonene) ikke aktuelle.....

 

Det vet jeg. Hadde en Nokia 5800 som jeg syntes funka bra, men knuste skjermen for et par måneder siden. Hadde idiotforsikring, men har faen meg ikke hørt noe fra forsikringsselskapet. Så da tenkte jeg å fikse en ny smarttelefon, og da helst noe enda bedre :p

Lenke til kommentar

Jeg tenker for første gang å legge noen kroner i en telefon. I den forbindelse har jeg et par spørsmål. Jeg føler jeg må ha et par ok øreplugger i tillegg og lurer på om Klipsch Image S4i fungerer på desire. Disse har mikrofon så håper jeg kan bruke de til å prate i både ved oppringninger og via skype o.l.

Jeg vil trenge mere minne (stor cd-samling). Er det bare å søke i vei på sdhc i nettbutikkene og velge et av alternativene som kommer opp ? Skal ha 16 eller 32GB. Dere som har hatt telefonen en stund. Føler dere minnet blir fylt opp fort ? Takker for eventuelle svar jeg sikkert burde funnet ut av selv, men nå er det på tide å komme seg på jobb :)

Lenke til kommentar

Noen som har en type gummi case å anbefale til Desire ? :)

 

EDIT: Ettersom mine koss plugger bestemte seg for å ta kveld sånn uten videre er eg også på jakt etter noen vettuge plugger, de medfølgende får duge foreløpig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Noen som vet om man får den originale tasken i butikk noe sted i Oslo/akershus?

snakker da om denne

 

HTC Pouch PO S520

 

Synes det er litt ille å betale mer i frakt enn det varen koster på HTC.com

Jeg vet ikke om noen plass og kjøpe den utenom på htc sine sider, men jeg vil anbefale den på det varmeste. Veldig god og slitesterk.

 

ludo butikken har tasken på nettet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...