EightySeven Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 det er pga diverse personer på facebook ikke har skrevet noe tlfnummer, men har skrevet tulle setninger under "telefon nummer" jeg fikk den ene personen som hadde gjort det til å fjerne ordene og vips så fungerte det normalt når jeg fikk meldinger fra netcom osv Jeg har sjekket dette, og denne personen har sitt eget nummer skrevet inn på Facebook. Har slettet alle andre nummer i tilknytning til ham, men har fortsatt samme problemet! Er jo ikke et stort problem, men er bare et irritasjonsmoment på en ellers super telefon! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Det ordnet seg med kontaktene. Bluetooth var løsningen og funket konge! Lenke til kommentar
starfox Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 da var min desire innkommet postterminalen på fauske å videresendt,så da kommer den imorgen,så posten går sin gangtoss transportstreik Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Har dere virkelig behov for norsk ordliste? Fungere jo glimrende out of the bør jo.. Norsk tastatur mener du? Ja, det har jeg behov for. Å skrive uten æ, ø og å føles veldig unaturlig, og tungvint. Scandinavian Keyboard fungerer så bra, så hvorfor ikke bruke det? Jeg er klar over at ordene stort sett blir riktig uten også, Android gjør en god jobb på gjettingen, men iblant blir det feil og da er det veldig tungvint når jeg må skrive ordet på nytt ved å holde inne bokstaver og styre. Hadde jeg enda fått den til å huske ord jeg bruker ofte automagisk hadde alt vært bra. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Batteri: Min varer fint opp mot to dager med vanlig bruk. Har en ladekabel på jobben, hjemme og i bilen. Har ikke vært i nærheten av å gå strømtomt siden den første uka. Jeg går heller ikke strømtom på min så lenge jeg er innen rekkevidde av en kontakt eller en PC med batteri + USB-kabel, men poenget var vel heller ikke om man klarer å lade telefonen. Poenget er at den sluker batteri som om det var det den var laget for ene og alene. Ja; det går an å tweake dette noe inni alle hauger siden det er et åpent OS, og ja; det går an å drive å slå av alt man ikke bruker _hele_ tiden, men det er det som er poenget med et bra OS; nemlig at det skal klare dette selv. For dem som hadde bærbare PCer rett etter at WiFi ble en standard, så var det også der veldig viktig å slå av / ta ut trådløskortet hvis du ikke brukte det, da det slukte strøm. I dag så holder Windows / Linux / insert whatever styr på dette og slår av de enhetene som ikke er i bruk. Jeg synes det er i underkant med under 24 timer strøm ut av eska på en telefon som selges i dag, selv om vi bor i et land der nærmeste kontakt aldri er langt unna. -KJ Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Hei! Bestillte min Desire i går kveld ..Fekk bekreftelsen på at den var sendt til terminal i dag.Og forventet å være hos meg på fredag Gleder meg som ein unge.Tatt kontakt med operatøren min for å endre abonement med tillegg tjenesten "fri data bruk".. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Noen som har funnet en lader på f.eks. www.dealextreme.com som funker? Utrolig billig sted! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Er det noen som har parret denne tlf med Nissan Qashqai via blåtann? Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Noen som har funnet en lader på f.eks. www.dealextreme.com som funker? Utrolig billig sted! http://www.dinside.no/843699/stanset-pakker-fra-superbillig-nettbutikk Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Og? Venter du på en? Hvis du leser artikkelen så har de sluppet inn varer igjen siden midten av mai. -KJ Noen som har funnet en lader på f.eks. www.dealextreme.com som funker? Utrolig billig sted! Bare finn en 220V -> mikroUSB, det. Alt skal funke. -KJ Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Er det noen som har parret denne tlf med Nissan Qashqai via blåtann?Hold grisepraten for dem selv. Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Fekk akkurat beskjed om ny oppdatering. Noen som har oppdatert og vet hva som er nytt? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Zagg.com rabattkode: iabn1p6f Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Oppdaterte for 5 minutter siden. Har ikke funnet noe nytt enda... FW versjon 2.1-update1. Programvarenummer 1.21.405.2. Har lest at enkelte sliter med WiFi etter oppdateringen. Selv fungerer det fint for min, og det kan se ut til at de som har fjernet operatørlåsen får problemer. Selv har jeg en unbranded telefon. Har og lest at problemet med at sms fra bank osv kommer opp som fb-kontakt skal være fikset. All info jeg har, har jeg lest her: http://androidforums.com/htc-desire/89542-firmware.html Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Oppdaterte for 5 minutter siden. Har ikke funnet noe nytt enda... FW versjon 2.1-update1. Programvarenummer 1.21.405.2. Har lest at enkelte sliter med WiFi etter oppdateringen. Selv fungerer det fint for min, og det kan se ut til at de som har fjernet operatørlåsen får problemer. Selv har jeg en unbranded telefon. Har og lest at problemet med at sms fra bank osv kommer opp som fb-kontakt skal være fikset. All info jeg har, har jeg lest her: http://androidforums.com/htc-desire/89542-firmware.html Er det rart eg gleder meg?Om FW blir oppdatert no,så passer det veldig at Posten regner meg at eg får dama mi (Desire) på fredag Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Dette er ikke Froyo-oppdateringen for de som måtte lure på det! Har ikke funnet noen changelog, og eneste forskjell jeg har sett så langt, er HQ på YouTube appen. Trolig mest bug-fixing. Endret 2. juni 2010 av learntofly Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Må spørre her og siden det er her aktiviteten er: Idiotspm fra meg, men hvordan ordner eg oppsett til MMS etc. når Netcom ikke har dette til Desire? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Dette er ikke Froyo-oppdateringen for de som måtte lure på det! Har ikke funnet noen changelog, og eneste forskjell jeg har sett så langt, er HQ på YouTube appen. Trolig mest bug-fixing. Ja,ser slik ut diverre,ser noen klager på at dei sliter med å få til Wifi-støtten,etter å ha oppdatert OTA..Om det gjelder dei som har brandet/debrandet eller bruker costum ROMS veit eg ikkje enda.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Må spørre her og siden det er her aktiviteten er: Idiotspm fra meg, men hvordan ordner eg oppsett til MMS etc. når Netcom ikke har dette til Desire? Fungerer fint hos meg med netcom, har ikke gjort noen innstillinger selv, alt har bare fungert uten problemer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 finnes det noen HEFTIGE spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå