Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående kabler etc; hvor / hva har dere kjøpt når det gjelder lader for bil? Er det en 'HTC' butikk i Oslo som har ok pris? Eller er det bare å bestille fra dealextreme eller kjøpe på Clas Ohlson?..

 

jarle

 

Har kjøpt Brodit sin aktive holder med kulefot. Den er ikke av de billigste men den fungerer svært godt. Kan vinkles (et must, så slipper jeg reflekser fra bak/sidevinduer) og vris slik at mobilen blir liggende. Passformen er god, er nærmest bare å slippe Desire'n oppi, og med et lite ekstra trykk sitter den i laderen. :thumbup:

 

Den er å få tak i på diverse web-shops ihvertfall, og mange butikker fører også Brodit, i det minste som bestillingsvare.

 

Edit: Samme holder finnes også som passiv (uten lader) og med lader som kobles direkte til 12V, så slipper du å 'bruke opp' lighter-kontakta.

 

512141.jpg

 

micro usb ? jeg har micro usb på mitt fujifilm digital kamera, og den passe ikke i min desire..

 

Da er det ikke standard micro-USB... på kameraet ditt, altså.

Endret av torefor
Lenke til kommentar

har to 25%-rabattkoder til zaggprodukter (invisibleshield):

 

På Zagg.com er det halv pris i forbindelse med en eller annen dag i USA. Fant dog ingen rabattplass på den nettsiden. Men billig ble det nå uansett.

 

192 kroner for to stk. full body inkl. frakt.

Lenke til kommentar

har to 25%-rabattkoder til zaggprodukter (invisibleshield):

 

På Zagg.com er det halv pris i forbindelse med en eller annen dag i USA. Fant dog ingen rabattplass på den nettsiden. Men billig ble det nå uansett.

 

192 kroner for to stk. full body inkl. frakt.

du skriver inn rabattkoden før siste steg av betalingen elns. at du betaler fullpris, så skriver inn rabattkode, og så blir 25% trekt fra.

Lenke til kommentar

har to 25%-rabattkoder til zaggprodukter (invisibleshield):

 

På Zagg.com er det halv pris i forbindelse med en eller annen dag i USA. Fant dog ingen rabattplass på den nettsiden. Men billig ble det nå uansett.

 

192 kroner for to stk. full body inkl. frakt.

du skriver inn rabattkoden før siste steg av betalingen elns. at du betaler fullpris, så skriver inn rabattkode, og så blir 25% trekt fra.

 

Fant den ikke, og finner den ikke nå heller. Så den er sikkert borte siden det allerede er 50%....

Lenke til kommentar

torefor: genialt! Jeg har en holder fra Clas som tar alle mulige størrelser, men må drive og koble ledningen fra og til. Vet du om noen fysiske butikker som selger den? På prisguide finner jeg bare abbo og NetShop, og NetShop er uaktuelt..

 

Var så lei av det samme på den gamle mobilen så jeg bestemte meg for at jeg SKULLE ha aktiv holder til Desire'n. :-)

 

Jeg bestilte den gjennom Nordialog (jobben har avtale med dem) og de kan bestille hele sortimentet til Brodit. Er ganske sikker på at andre kan det samme hvis du spør, og Nordialog er vel ikke av de billigste...

Lenke til kommentar

Takker :)

 

Jeg mottok min cradle (docking) i dag, og er langt fra fornøyd med denne utgaven. Det er kun pluggen som støtter telefonen, og cradlen er åpenbart ikke laget spesielt for Desire, så telefonen blir veldig vinglete. Tør rett og slett ikke å bruke den, ettersom jeg regner med at det vil slite ut USB-socketen i telefonen ganske raskt.

 

Har en for min HTC Dream fra før, som fungerer mye bedre.

Lenke til kommentar

Installerte CoPilot idag og trodde eg hadde gjort et godt kjøp, men eg får ikke inn noe gps signal.. Noen som vet hva eg kan gjøre for å fikse dette?

 

 

Nå er jeg kanskje frekk, men prøvd "open air" altså for å få gps signal så må man vel være ute... men det har du sikkert tenkt på.

Lenke til kommentar

Installerte CoPilot idag og trodde eg hadde gjort et godt kjøp, men eg får ikke inn noe gps signal.. Noen som vet hva eg kan gjøre for å fikse dette?

Nå er jeg kanskje frekk, men prøvd "open air" altså for å få gps signal så må man vel være ute..

Nr 2, slå på gps i telefoninnstillingene...

 

Test også om du får inn posisjon med appen som allerede ligger på telefonen og heter "kart"...

 

Det tar også noe tid før man får tak i nok satellitter til å få posisjon...

Har ikke testet dette så nøye med Desire, men min håndholdte har brukt opp mot 3minutter når det er lenge siden den har vært slått på og det er overskyet...

Bor du i en by med høyblokker + overskyet vær er det ikke sikkert du får posisjon heller..

Lenke til kommentar

Var selvfølgelig ute ja. Satt i bilen i 5 ca minutter uten at det skjedde noe. Tok en liten kjøretur litt seinere og da våknet plutselig CoPilot til liv etter ca 5 min. Syns det er ganske dårlig når det er skyfri himmel ute. GPSen i bilen til dama bruker kanskje 20-30 sek til å finne posisjon.

Endret av Kleivert
Lenke til kommentar

GPS'en trenger alltid lang tid første gang den starter opp på en ny plass. Vil tippe du kommer til å trenge kortere tid om du starter GPS'en innenfor noen km. fra der du startet den før.

 

Den i bilen til dama di bruker selvsagt veldig kort tid siden den starter der den startet sist. Men kjør til Sverige og prøv der, så kan vi snakkes.

 

Husk: Det er en mobil du har kjøpt, ikke en GPS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...