Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noken som har testa yr.no widget'n i det siste?

Får opp noke fjas om at HTC trur dei har kopiert noke av dei osv osv... og at den er deaktivert fra markedet!

 

Ser den på Market. Uansett er det 'Weather widgets' du skal ha og ikke yr.no... :yes:

Det er den som er borte...

 

Men man kan laste ned siste betaversjon direkte fra utviklerens side om ønskelig.

Lenke til kommentar

Noken som har testa yr.no widget'n i det siste?

Får opp noke fjas om at HTC trur dei har kopiert noke av dei osv osv... og at den er deaktivert fra markedet!

 

Ser den på Market. Uansett er det 'Weather widgets' du skal ha og ikke yr.no... :yes:

Det er den som er borte...

 

Men man kan laste ned siste betaversjon direkte fra utviklerens side om ønskelig.

 

A-ha. Det er nemlig en widget som heter 'yr.no' også...

 

Fikk samme melding som deg på 'Weather Widget', ja.

Er nok fare for at den ikke dukker opp på market igjen før han har endret design på klokka, ja. Desverre!

Lenke til kommentar

Kjøpte min HTC Desire for under 2 uker siden, nærmere bestemt den 21. Mai. Etter 4 dager sluttet telefonen å fungere. Dvs den ville ikke skru seg på. Leverte den så til butikken der jeg hadde kjøpt den slik at de kunne se over den og evt sende den inn til HTC.

 

Dagen etterpå fikk jeg beskjed om at jeg kunne komme å hente telefonen igjen da den nå fungerte. Det viste seg at personen som hadde testet den bare hadde skrudd den på og den fungerte som den skulle. Det skal sies at telefonen da hadde ligget uten batteri et par dager.

 

Dette var på Fredag og samme kveld så sluttet telefonen igjen og fungere, altså den var helt død. Eneste som skjedde var at det blinket vekselvis rødt og grønt i ledsa på fremsiden når man prøvde å skru den på. Igår leverte jeg den inn til butikken der jeg kjøpte den og de skal nå sende den inn til HTC for service.

 

Det jeg lurer på er om HTC bør erklære den DOA i og med at jeg bare hadde telefonen i 4 dager før den sluttet å fungere? Er forsåvidt ikke intressert i å få den samme telefonen igjen som kanskje støter på de samme, eller andre problemer senere. Har jeg som forbruker/kunde noen rettigheter som skulle tilsi at jeg bør få en ny Desire og ikke den samme telefonen som HTC har reparert?

Lenke til kommentar

Janeijo, har vel egentlig det, men det blir vanskelig å bevise. Går den istykker innen få dager etter kjøp, er ikke sikker på hvor mange, 4-5 dager? Så er den eegentlig å regne som DOA..

Virker den sporadisk, men ustabilt, går det ann å skru den på er den egentlig ikke DOA, og de kan forsøke å reparere den. Er blitt litt kjipe på å bare si til service/butikk at "den er ustabil" om dagene, da mange tar den bare for å få den sendt inn og reparert.

 

Så har jeg hørt/lest... Rett meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar

et par ting som irriterer meg med telefonen

 

1. avbryter samtale når jeg drar den opp av lomma, delvis min feil, men burde hatt enn annen vri på akuratt det når det er inkommende annrop

 

2. kor blei det av mini usb'en ? diamond og tytn hadde mini usb. mini usb er dagens universale lader ( micro usb ) , men for all del gå over til noe eget... blææ..

 

3.den optiske tingen i midten er motsatt enn berøringsskjermen, noe irriterende i begynnelsen :p

 

sluker batteri, men delvis min feil det også, rundt 30% wifi, men slår jeg den av så får jeg mail og facebook appdateringer over 3g, og det blir dyrt, så wifi forblir påslått der det er tilgang... men må lades minst annenhver dag ved normal bruk

 

men ellers så er jeg fornøyd med telefonen,

Lenke til kommentar

et par ting som irriterer meg med telefonen

 

 

 

2. kor blei det av mini usb'en ? diamond og tytn hadde mini usb. mini usb er dagens universale lader ( micro usb ) , men for all del gå over til noe eget... blææ..

 

jeg tror markedet har bestemt seg for at micro-usb skal være standarden... :!:

 

 

sluker batteri, men delvis min feil det også, rundt 30% wifi, men slår jeg den av så får jeg mail og facebook appdateringer over 3g, og det blir dyrt, så wifi forblir påslått der det er tilgang... men må lades minst annenhver dag ved normal bruk

 

men ellers så er jeg fornøyd med telefonen,

 

Mitt batteri ble betydelig bedre etter en 14-dagers bruk

Lenke til kommentar

et par ting som irriterer meg med telefonen

 

2. kor blei det av mini usb'en ? diamond og tytn hadde mini usb. mini usb er dagens universale lader ( micro usb ) , men for all del gå over til noe eget... blææ..

 

 

Det er faktisk mobilprodusentene som etter press fra bl.a EU om å lage én standard-kontakt for mobiltelefoner har blitt enige om å bruke micro-USB som er både mindre og mer solid enn mini-USB.

Litt kjipt å hive det gamle mini-USB utstyret, men etterhvert som folk kjøper nytt utstyr så trenger vi bare å ha en type lader, billader og overføringskabel. Goodiegood. Måtte de bare greie å standardisere på det samme på videokameraer og fotoapparater så blir jeg skikkelig happy. :thumbup:

Lenke til kommentar

Janeijo, har vel egentlig det, men det blir vanskelig å bevise. Går den istykker innen få dager etter kjøp, er ikke sikker på hvor mange, 4-5 dager? Så er den eegentlig å regne som DOA..

Virker den sporadisk, men ustabilt, går det ann å skru den på er den egentlig ikke DOA, og de kan forsøke å reparere den. Er blitt litt kjipe på å bare si til service/butikk at "den er ustabil" om dagene, da mange tar den bare for å få den sendt inn og reparert.

 

Så har jeg hørt/lest... Rett meg om jeg tar feil.

 

 

Jeg fikk beskjed der jeg kjøpte min Desire, at HTC hadde en egen 14 dageres DOA garanti. sånn at hvis telefonen sluttet å virke..så skulle man ta med seg alt av emballasje og lignende og levere tilbake og få en ny.

 

Så jeg må innrømme at jeg syens det er rart at den har vært på "service" to ganger allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...